Gå til innhold

fettsuging og fjerning av hud


magenskabort

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig gjest

Har bare 19 dager igjen jeg :danse: Og skal fortelle ALT om hvordan det gikk! Leste litt i går om smart lipo - var ikke mye jeg leste, men har du orientert deg noe særlig om dette? For det er vel fortsatt "vanlig" fettsuging de fleste her til lands (og i Tallin) utfører? Forsto det slik at ved smart lipo brukes laser i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare 19 dager igjen jeg :danse: Og skal fortelle ALT om hvordan det gikk! Leste litt i går om smart lipo - var ikke mye jeg leste, men har du orientert deg noe særlig om dette? For det er vel fortsatt "vanlig" fettsuging de fleste her til lands (og i Tallin) utfører? Forsto det slik at ved smart lipo brukes laser i tillegg.

Hei;O)

Ja, tenk altså, er ikke lenge igjen for din del nå nei.... Skulle ønsket det var meg, men samtidig, er jo ikke lenge igjen til jeg heller skal til pers;O)

Jeg har så vidt lest og sett smart lipo, men her i Norge og også i Tallin hvor jeg skal utføres vanlig liposuction eller fettsuging;O) Mulig de også kan ha smart lipo uten at jeg vet, men det mest normal i alle fall er vanlig fettsuging.

Hadde vært interessant og sett før og etter bilder. Ikke fordi jeg skal se hvordan du så ut før, men for å se resultatet ordentlig;O)

Om du vil kan vi skrives på mail.

Hadde jo vært koslig det;O)

Kanskje vi høres der da. Bare send en mail om du vil, så svarer jeg vettu. Hvis ikke, skrives vi her;O)

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gjest

Fikk du mailen min.....?? Jeg sendte den fra webmail, men etter at jeg hadde sendt den så det ut til at jeg var utlogget så jeg lurer på om den egentlig BLE sendt.. (tror kanskje man blir "kastet" ut av webmailen etter en viss tid - og akkurat i denne versjonen har jeg heller ikke lagring av sendte mailer, men hvis du ikke fikk den skal jeg sende deg en ny i morgen jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du mailen min.....?? Jeg sendte den fra webmail, men etter at jeg hadde sendt den så det ut til at jeg var utlogget så jeg lurer på om den egentlig BLE sendt.. (tror kanskje man blir "kastet" ut av webmailen etter en viss tid - og akkurat i denne versjonen har jeg heller ikke lagring av sendte mailer, men hvis du ikke fikk den skal jeg sende deg en ny i morgen jeg...)

Hei. Nei jeg har ikke fått noen mail hos deg enda. Var akkurat inne å sjekka.

Helt sykt det som nå står foran oss;O)

Kjenner nesten jeg får litt vondt i magen av spenning. Satt akkurat å så på bilettene.... Helt utrolig;O);O)

Er nesten for godt til å være sant!!!!

magenskabort faktisk;O);O)

Men ja, prøv gjerne å send den på nytt.... ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gjest
Hei. Nei jeg har ikke fått noen mail hos deg enda. Var akkurat inne å sjekka.

Helt sykt det som nå står foran oss;O)

Kjenner nesten jeg får litt vondt i magen av spenning. Satt akkurat å så på bilettene.... Helt utrolig;O);O)

Er nesten for godt til å være sant!!!!

magenskabort faktisk;O);O)

Men ja, prøv gjerne å send den på nytt.... ;O)

Jeg prøvde igjen - men nå fikk jeg mailen i retur pga. feil adresse... Jeg hadde lagret adressen du la ut i går så den skulle være riktig, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde igjen - men nå fikk jeg mailen i retur pga. feil adresse... Jeg hadde lagret adressen du la ut i går så den skulle være riktig, men....

Hei igjen;O)

Sorry seint svar, men har jobbet så utrolig mye den siste uka, så har rett og slett ikke hatt tid. Men nå....

Vet ikke hvorfor du ikke fikk sendt den. Adressen ble fjernet herifra samme dag som jeg la den ut. Fikk tydelig vis ikke skrive adressen her.

Nå er det ikke lenge igjen for deg;O) Så spennende;O) 12 dager til det store skjer;O) For meg er det nå 45 dager igjen. Er jo ikke lenge det heller. Jul og nytt år i mellomtiden;O)

Ja, men da venter jeg å ser om det går bedre denne gang;O)

Hei hå så lenge;O)

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderer også fettsuging av magen. Noen der ute som har erfaringer, gode eller dårlige, dere vil dele? Ble dere fornøyd? Var det vondt? Hvor lenge var dere borte fra jobb? Fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jegSkalå`
Hei igjen;O)

Sorry seint svar, men har jobbet så utrolig mye den siste uka, så har rett og slett ikke hatt tid. Men nå....

Vet ikke hvorfor du ikke fikk sendt den. Adressen ble fjernet herifra samme dag som jeg la den ut. Fikk tydelig vis ikke skrive adressen her.

Nå er det ikke lenge igjen for deg;O) Så spennende;O) 12 dager til det store skjer;O) For meg er det nå 45 dager igjen. Er jo ikke lenge det heller. Jul og nytt år i mellomtiden;O)

Ja, men da venter jeg å ser om det går bedre denne gang;O)

Hei hå så lenge;O)

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Hei du!!

har fulgt med på deg og nyskjerrig gjest og skjønner at dere også skal til Talllin for operasjon.

er i kontakt med Arne jeg også nå og skal vel prøve å få operert meg så fort som mulig.

hvordan syntes dere klinikken virker? Har dere fått noen kontrakt eller garanti på noen måte??

Gleder meg så sinnsykt til å fjerne det fettet som har plaget med de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gjest
Hei du!!

har fulgt med på deg og nyskjerrig gjest og skjønner at dere også skal til Talllin for operasjon.

er i kontakt med Arne jeg også nå og skal vel prøve å få operert meg så fort som mulig.

hvordan syntes dere klinikken virker? Har dere fått noen kontrakt eller garanti på noen måte??

Gleder meg så sinnsykt til å fjerne det fettet som har plaget med de siste årene.

Jeg bestilte på en norsk klinikk i stedet. Ville bare ha fettsuging og ikke noe skjæring så kunne ikke vente til jeg evt. kom til Tallin for få klarhet i om kun fettsuging var tilstrekkelig. Dessuten skulle jeg dra alene og var litt redd for reisen hjem på egen hånd hvis jeg skulle komme til å være i veldig dårlig form. Så derfor ble det Norge i stedet - fettsuging om veldig kort tid.... Skal oppdatere når inngrep er utført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jegSkalå`
Jeg bestilte på en norsk klinikk i stedet. Ville bare ha fettsuging og ikke noe skjæring så kunne ikke vente til jeg evt. kom til Tallin for få klarhet i om kun fettsuging var tilstrekkelig. Dessuten skulle jeg dra alene og var litt redd for reisen hjem på egen hånd hvis jeg skulle komme til å være i veldig dårlig form. Så derfor ble det Norge i stedet - fettsuging om veldig kort tid.... Skal oppdatere når inngrep er utført.

Heisann!!!

Så bra for deg da at du skal gjøre det her da. men det må bli ganske mye dyrere eller??

Men hadde du vært bekymra om du skulle gjøre det på fertilitas. Jeg vet defenitivt at det kun blir fettsuging på meg og ikke skjæring. Men jeg er litt skeptisk må jeg si. Siden det er så billig liksom.

Og hva med garnatier og oppfølging?

Har du hørt eller vet om noen som har gjort det der???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gjest
Heisann!!!

Så bra for deg da at du skal gjøre det her da. men det må bli ganske mye dyrere eller??

Men hadde du vært bekymra om du skulle gjøre det på fertilitas. Jeg vet defenitivt at det kun blir fettsuging på meg og ikke skjæring. Men jeg er litt skeptisk må jeg si. Siden det er så billig liksom.

Og hva med garnatier og oppfølging?

Har du hørt eller vet om noen som har gjort det der???

Jeg fikk pris på 1350 euro for fettsuging hos Fertilitas. På Fornebuklinikken koster samme inngrep 16 800,-. Litt dyrere, men man slipper jo da reiseutgifter + +. Hos Plastikkirurgene i Oslo får du det for ca. 13 000,-. De jeg har lest om som har tatt inngrep hos Fertilitas har vært fornøyd så jeg hadde ikke vært bekymret for klinikken i seg selv. Les bl.a. Angelicas historie her. For meg falt valget på Norge for å slippe reisen - aller mest fordi jeg hadde kommet til å dra alene.

Mht. garantier så vet jeg lite om det. Vet ikke hva de forskjellige klinikkene har av garantier, men det jeg har lest er at man skal være like trygg mht. evt. komplikasjoner i utlandet som i Norge, men ulempen hvis noe skulle skje er jo at man må tilbake dit. Men det går jo bra med de aller fleste da, så det er vel få som må inn på nytt. Og særlig da når man kun skal ta fettsuging - det er mindre omfattende enn full bukplastikk. Det sies også at metoden for å utføre fettsuging er ganske lik overalt så jeg tror ikke Tallin er dårligere utstyrt enn her i Norge.

Hold oss gjerne oppdatert på hva du vil gjøre - vi følger med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

Så bra for deg da at du skal gjøre det her da. men det må bli ganske mye dyrere eller??

Men hadde du vært bekymra om du skulle gjøre det på fertilitas. Jeg vet defenitivt at det kun blir fettsuging på meg og ikke skjæring. Men jeg er litt skeptisk må jeg si. Siden det er så billig liksom.

Og hva med garnatier og oppfølging?

Har du hørt eller vet om noen som har gjort det der???

Hei..

Jeg skal til Fertilitas og fettsuge pluss fjerning av hud;O)

Jeg kan ikke vente, men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen.

Faktisk bare 40 dager;O);O);O)

Har forstått på Arne at det er 2 stykker som ikke har vært ordentlig fornøyd etter inngrepet hos Fertilitas, og de har fått dekt tur og ny operasjon for å bli 100% fornøyd. Samme garanti og forsikring som i Norge...

Ny operasjons sal i 2005 og videreutdanna kirurger fra Tyskland og USA, så er ikke det minste skeptisk eller redd jeg;O)

Dette kommer til å gå alldeles strålende;O)

Ja, du må fortelle hvordan det går og hva du eventuelt bestemmer deg for.

Eneste forskjellen på Norge og Fertilitas er at du her betaler for hvert område du skal ta, mens du på fertilitas betaler for 2-4 områder, så da er det like dyrt om du velger bare 1 område, kontra 4...

Derfor vil nok ikke prisforskjellen være SÅ stor om du bare skal ta ett område.

Men trenger man ikke ta flere områder så er det jo like greit å gjøre det her i Norge, så slipper man turen dit;O)

Men som sagt, jeg er ikke skeptisk i det hele tatt. Skal bli rene skjære fornøyelsen å komme dit, treffe de som skal redde selvbilde mitt av magen;O);O)

Jeg skal ta over og under navlen pluss sidene/midjen. I tillegg til dette skal alt overflødig hud skjæres bort, så i utgangspunktet var det vel ca. 11000,- men med fjerning av hud så kom det seg på 16000,-

Blir spennende å høre fra deg;O)

Nysgjerrig gjest: NÅ ER DET IKKE LENGE IGJEN FOR DIN DEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SPENNENEDE;O);O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jegSkalå`
Hei..

Jeg skal til Fertilitas og fettsuge pluss fjerning av hud;O)

Jeg kan ikke vente, men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen.

Faktisk bare 40 dager;O);O);O)

Har forstått på Arne at det er 2 stykker som ikke har vært ordentlig fornøyd etter inngrepet hos Fertilitas, og de har fått dekt tur og ny operasjon for å bli 100% fornøyd. Samme garanti og forsikring som i Norge...

Ny operasjons sal i 2005 og videreutdanna kirurger fra Tyskland og USA, så er ikke det minste skeptisk eller redd jeg;O)

Dette kommer til å gå alldeles strålende;O)

Ja, du må fortelle hvordan det går og hva du eventuelt bestemmer deg for.

Eneste forskjellen på Norge og Fertilitas er at du her betaler for hvert område du skal ta, mens du på fertilitas betaler for 2-4 områder, så da er det like dyrt om du velger bare 1 område, kontra 4...

Derfor vil nok ikke prisforskjellen være SÅ stor om du bare skal ta ett område.

Men trenger man ikke ta flere områder så er det jo like greit å gjøre det her i Norge, så slipper man turen dit;O)

Men som sagt, jeg er ikke skeptisk i det hele tatt. Skal bli rene skjære fornøyelsen å komme dit, treffe de som skal redde selvbilde mitt av magen;O);O)

Jeg skal ta over og under navlen pluss sidene/midjen. I tillegg til dette skal alt overflødig hud skjæres bort, så i utgangspunktet var det vel ca. 11000,- men med fjerning av hud så kom det seg på 16000,-

Blir spennende å høre fra deg;O)

Nysgjerrig gjest: NÅ ER DET IKKE LENGE IGJEN FOR DIN DEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SPENNENEDE;O);O)

hei på deg!!

Jeg skal ikke bare ta en sone,. jeg ønsker meg mage. overarmer og ved Bh kanten på ryggen.

vil det da bli 2-4 soner??

Koster det mer om man skal ta av mer??

Jeg må nok ikke fjerne hud for jeg har ikke så masse å ta av.

jeg skal inn å ta en brystreduksjon i januar, men det får jeg støttet av staten!! Ideelt sett så skulle jeg reist til Tallin mens jeg er sykmeldt men det blir nok litt for tidlig.

Trenger man foressten sykmelding etter fettsuging??

Min mann syns det er helt unødvendig med fettsuging, men han støtter meg og blir med hvis jeg bestemmer meg for å dra.

Det virker bare helt himmesk å våkne opp og fettet er borte.

Men blir magen helt flat da eller kan den bli bulkete??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nysgjerrig gjest
hei på deg!!

Jeg skal ikke bare ta en sone,. jeg ønsker meg mage. overarmer og ved Bh kanten på ryggen.

vil det da bli 2-4 soner??

Koster det mer om man skal ta av mer??

Jeg må nok ikke fjerne hud for jeg har ikke så masse å ta av.

jeg skal inn å ta en brystreduksjon i januar, men det får jeg støttet av staten!! Ideelt sett så skulle jeg reist til Tallin mens jeg er sykmeldt men det blir nok litt for tidlig.

Trenger man foressten sykmelding etter fettsuging??

Min mann syns det er helt unødvendig med fettsuging, men han støtter meg og blir med hvis jeg bestemmer meg for å dra.

Det virker bare helt himmesk å våkne opp og fettet er borte.

Men blir magen helt flat da eller kan den bli bulkete??

Du finner mye bra info på www.plastikkirurgi.no . Du kan få bulker/ujevnheter, men det spørs hvordan utgangspunktet ditt er.

Hva sykmelding angår så tror jeg ikke det gis sykmelding for kosmetiske operasjoner. Du må nok beregne å bruke noen fridager eller gå på jobb. De fleste kan visst fint gå på jobb etter par dager.

Mht. soner så må "magenskabort" svare for det er ikke inndeling av soner der jeg skal ta bort fett.

Har du forresten sett filmer med fettsuging på youtube.com?? Er litt kult (og litt ekkelt.....) å se på. Søk på liposuction så får du en haug med treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg!!

Jeg skal ikke bare ta en sone,. jeg ønsker meg mage. overarmer og ved Bh kanten på ryggen.

vil det da bli 2-4 soner??

Koster det mer om man skal ta av mer??

Jeg må nok ikke fjerne hud for jeg har ikke så masse å ta av.

jeg skal inn å ta en brystreduksjon i januar, men det får jeg støttet av staten!! Ideelt sett så skulle jeg reist til Tallin mens jeg er sykmeldt men det blir nok litt for tidlig.

Trenger man foressten sykmelding etter fettsuging??

Min mann syns det er helt unødvendig med fettsuging, men han støtter meg og blir med hvis jeg bestemmer meg for å dra.

Det virker bare helt himmesk å våkne opp og fettet er borte.

Men blir magen helt flat da eller kan den bli bulkete??

Hei igjen.

Uten at jeg skal si noe helt for sikkert, så er høyre side overarm en sone og venstre side overarm en sone, så hvis du skal ta både over og under navlen, så vil det være 4 eller 5 soner, alt etter hvordan de regner det. Er faktisk ikke helt sikker. Men 2-4 soner koster ca 11000 og 4-6 soner koster ca 16000...

Alle disse prisene kan du også finne på prislista til fertilitas inne på www.fertilitas.no..

Når det gjelder bulker og slikt, så kan den bli det. Den kan få harde kuler, men dette skal med stor sikkerhet gå over av seg selv iløpet av det første året. Får du kan ikke regne med å se det eksakte resultatet før det er godt ca. 1 år.

Men du vil nok garantert se resultat på at fettet er borte etter kort kort tid. Men alt av kuler/bulker og slikt vil vel ta noe lengre tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gjest

Det nærmer seg tid for fettfjerning. Det er jo fint så blir det plass til litt påfyll i jula :) Noen dager til nå så er det min tur. Hvordan går det med dere andre? Den ene teller dager - den andre teller på knappene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det nærmer seg tid for fettfjerning. Det er jo fint så blir det plass til litt påfyll i jula :) Noen dager til nå så er det min tur. Hvordan går det med dere andre? Den ene teller dager - den andre teller på knappene?

Hei.

Jeg tenkte faktisk på deg sist i går kveld... Ikke lenge igjen nå for din del....

Spennende;O)

Jeg har bare 37 dager igjen for min del;O);O);O) Herlig herlig herlig;O)

Har ikke rukket å svart deg på privaten, men den kommer også;O)

Har vært så ekstremt mye å gjøre i det siste...

Nå er det litt shopping her. Ikke av klær, men av ting å tang;O)

Kjøpte faktisk en bukse igår, som jeg "passer" nå også, men den kommer til å passe enda bedre når magen er borte.

Hater å gå med bukser som stikker inn i magen......

Magen trenger ikke tyte mer ut enn det den allerede gjør!!!!!!!

Spent på resultatet ditt;O);O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jegSkalå`

hei

jeg skal inn å redusere brystene mine 28 januar og det gru gleder jeg meg til. tenk om jeg angrer liksom. men når puppene blir mindre så virker jo alt større. vet liksom ikke om jeg rett og slett tørr å fettsuges i tallinn. og ikke har jeg råd til å gjøre det i norge heller.

er det ingens som vet om noen som har gjort det på fertilitas???

hvor lett legger man på seg etter fettsuging og kan man sole seg etter noen mnd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg skal inn å redusere brystene mine 28 januar og det gru gleder jeg meg til. tenk om jeg angrer liksom. men når puppene blir mindre så virker jo alt større. vet liksom ikke om jeg rett og slett tørr å fettsuges i tallinn. og ikke har jeg råd til å gjøre det i norge heller.

er det ingens som vet om noen som har gjort det på fertilitas???

hvor lett legger man på seg etter fettsuging og kan man sole seg etter noen mnd??

du leste ikke noen av de tidligere svarene du fikk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gjest

Da er fettsugingen unnagjort. Alt gikk helt greit. Overhodet ikke smertefullt. Litt stramming og murring nå dagen etter som bedøvelse har gått ut, men har fått med smertestillende hvis det skulle bli behov for det. Magen er hoven og kommer til å være det en stund så vet lite om resultatet foreløpig. Lykke til - til dere andre som står for tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...