Gå til innhold

fettsuging og fjerning av hud


magenskabort

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig gjest
Hei igjen.

Ja hvordan har helgen vært? Har du kommet med noen konklusjon på hva du kommer til å gjøre??

Jeg har dristet meg til å se flere filmsnutt om liposuction som er det jeg skal igjennom pluss å skjære bort overflødig hud.

Må si jeg blei små dårlig. Nå vet jeg liksom helt eksakt hva jeg skal igjennom. Men heldigvis så kjenner man ikke noe til det. Jeg skal i tillegg i narkose, så jeg kommer ikke til å merke noe som helst til det.

Litt greit å vite hva som skal gjøres... Og JA det vet jeg nå.....

;O)

Bare 77 dager igjen;O);O);O)

Har ikke klart å bestemme meg, men har fortsatt planer om å få bestilt time til konsultasjon her i Norge. Jeg må liksom være helt sikker på at det er ok med kun fettsuging og ikke noe skjæring. Har også vært i kontakt med Fertilitas på nytt. Ser at jeg er litt treig her - må visst foreta meg noe mer snart hvis jeg skal få gjort dette før jul, trenger juleferien til å komme meg. Har ikke tid til å ta meg fri sånn utenom vanlige ferier.

Du skriver at du skal skjære bort hud - har du sånn mage som "henger"? Var det noe tvil om at overflødig hud måtte bort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke klart å bestemme meg, men har fortsatt planer om å få bestilt time til konsultasjon her i Norge. Jeg må liksom være helt sikker på at det er ok med kun fettsuging og ikke noe skjæring. Har også vært i kontakt med Fertilitas på nytt. Ser at jeg er litt treig her - må visst foreta meg noe mer snart hvis jeg skal få gjort dette før jul, trenger juleferien til å komme meg. Har ikke tid til å ta meg fri sånn utenom vanlige ferier.

Du skriver at du skal skjære bort hud - har du sånn mage som "henger"? Var det noe tvil om at overflødig hud måtte bort??

Hei igjen.

Ja lurt å ta det i forbindelse med fridager slik at du slipper å ta fri fra jobb.

Ja, som jeg skrev i en av de første innleggene mine så har jeg en fettpølse på venstre side av magen på grunn av at jeg er skjeiv, som er hovedgrunnen til at de skal fjerne hud i tillegg til fettsuging.

Men tror nok generelt at huden kommer til å bli rimelig løs etter at de har fjernet fettet. Har sett på bilder fra andre som bare har fettsugd, og magen henger ganske mye da, siden det er så mye hud til overs når fettet er borte. Men da har de hatt ganske mye å ta i på magen før inngrepet også da. Men min misjon var at alt som va "for mye" på magen skulle bort. Både fett og hud.

Ser ordentlig frem til å ENDELIG bli STRAM;o);o);o);o);o)

Håper du bestemmer deg for hva du vil/skal gjøre, og at du blir SUPERFORNØYD :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen;O)

Ja, heldigvis bynn tia å gå no. 69 daga igjen til det store.

Snakka med Arne i dag igjen, og søstra mi skal være med. Hun skal mest sannsynlig filme hele operasjonen så jeg kan se den i ettertid;O)

Høres kanskje ekkelt ut, men en måte å være trygg på. Da kan jeg i ettertid sitte å se den, og få med meg alt sammen;O)

Detta blir bra;O);O)

Fin fin dag til alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gjest

Jeg har bestemt meg! Før jul skal magen bort. Bestilt time på Fornebuklinikken. Koster litt mer enn Tallin, men da slipper jeg å ordne med fly, overnatting og styr + at det tot. sett var litt greiere å få gjort det her i nærheten, da er jeg ferdig på noen timer. Hadde ikke egentlig lyst til orientere venner og familie om dette så jeg kan få et forklaringsproblem hvis jeg plutselig skal reise bort flere dager alene.

Nå gleder jeg meg bare... Akkurat som du!

Og forresten; takk for at du fikk meg til å bestemme meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg! Før jul skal magen bort. Bestilt time på Fornebuklinikken. Koster litt mer enn Tallin, men da slipper jeg å ordne med fly, overnatting og styr + at det tot. sett var litt greiere å få gjort det her i nærheten, da er jeg ferdig på noen timer. Hadde ikke egentlig lyst til orientere venner og familie om dette så jeg kan få et forklaringsproblem hvis jeg plutselig skal reise bort flere dager alene.

Nå gleder jeg meg bare... Akkurat som du!

Og forresten; takk for at du fikk meg til å bestemme meg :-)

Hei;O)

Så bra da;O);O) Kjempeglad på dine vegne.

Ja, hvorfor ikke ta det i nærheten hvis ikke prisforskjellen var for stor.

Det er noe det der, at man skal orientere familie og venner om det forestående.

Jeg har bestemt meg for jeg ikke skal fortelle det til noen av mennene i min familie. Moren min, søstren min og svigersøstra mi vet det, men ingen hankjønn. Vil liksom ikke prate så høyt om det, selvom jeg jo tror at alle kommer til å se en stor forskjell når jeg kommer tilbake. Men det "brae" er det at etter en uke så hovner man litt, og den hovenheten kan være der i opptil flere måneder, slik at det blir en grei overgang fra hoven til slank. det kommer til å skje så gradvis at kanskje ikke alle tenker over det. Det er bare at jeg klarer å holde meg borte fra kjente den første uken, slik at det ikke blir for mye WOW;O) Om du skjønner hva jeg mener;O)

Men jeg STOR gleder meg nå. Har hatt ferie nå i 3 uker, og begynner på jobb på mandag.

Blir faktisk litt deilig. Dagene går litt fortere når man har noe å gjøre.

Nå er det bare 67 daga igjen!!!!!!!!!!!!

Jeg må få høre fra deg;O)

Nestn litt sjalu for at du skal få gjort det før jul.. Hihi.. Neida. Bare utrolig glad på dine vegne;O)

Så bra;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gjest

Kunne godt ha gjort det nå med en gang jeg - når jeg først har bestemt meg vil jeg egentlig få det unna så fort som mulig, men så er det det at jeg vet ikke helt hvor mange dager det vil gå før jeg er "back in business" så da tar jeg ikke sjansen på å bli sofaliggende flere dager nå. Har fullt program på jobb både dagtid og kveldstid fremover så tar ikke sjansen. Hadde jeg visst at det var "helt greit" etter en dag eller to hadde jeg sugd bort hele skiten neste uke, men får nå smøre meg med tålmodighet noen uker til. Siste uken før jul er det roligere og jeg kan holde meg litt i ro i heimen uten at noen lurer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne godt ha gjort det nå med en gang jeg - når jeg først har bestemt meg vil jeg egentlig få det unna så fort som mulig, men så er det det at jeg vet ikke helt hvor mange dager det vil gå før jeg er "back in business" så da tar jeg ikke sjansen på å bli sofaliggende flere dager nå. Har fullt program på jobb både dagtid og kveldstid fremover så tar ikke sjansen. Hadde jeg visst at det var "helt greit" etter en dag eller to hadde jeg sugd bort hele skiten neste uke, men får nå smøre meg med tålmodighet noen uker til. Siste uken før jul er det roligere og jeg kan holde meg litt i ro i heimen uten at noen lurer....

Jeg skjønner deg godt.

Er så sykt det der, når man først har bestemt seg for at man skal gjennomføre det. Kjenner det at det er altfor lenge å vente, men må jo bare holde ut en liten stund til;O)

Skulle også gjerne ha gjort det før januar, men siden jeg har 3 ukers ferie da, tenkte jeg det kanskje var best å gjennomføre det på begynnelsen av den perioden;O);O);O)

Gleder meg bare værre til å høre fra deg hvordan det gikk med din operasjon og selvfølgelig også til min;O)

Lets keep in touch;O);O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gjest

Ja - jeg er ganske spent selv. Nå skal jeg kun ta fettsuging da så det blir ikke noen operasjon eller skjæring så jeg kommer meg nok kjappere enn deg som også skal skjæres i og sys sammen igjen. :-/

Synes det ser litt ekkelt ut når den saken dyttes frem og tilbake under huden - men jeg satser på å være "borte" (det gis sovemedisin i tillegg til lokalbedøvelse). Det verste er egentlig at jeg ikke får trent på flere uker - jeg pleier å trene hver dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - jeg er ganske spent selv. Nå skal jeg kun ta fettsuging da så det blir ikke noen operasjon eller skjæring så jeg kommer meg nok kjappere enn deg som også skal skjæres i og sys sammen igjen. :-/

Synes det ser litt ekkelt ut når den saken dyttes frem og tilbake under huden - men jeg satser på å være "borte" (det gis sovemedisin i tillegg til lokalbedøvelse). Det verste er egentlig at jeg ikke får trent på flere uker - jeg pleier å trene hver dag....

Ja, det er jo veldig bra for deg at du slipper den skjæringen og syingen. Jeg kan ikke trene på 6 uker tror jeg, og da når jeg begynner, så må jeg ta det veldig forsiktig i starten... Men det er verdt det;O) Jeg har vært ekstrem på treningsfronten. Har nok dabbet litt av nå i den senere tid, men prøver og røre på meg så ofte som mulig. Så noe blir det jo, dog ikke 3 timer hver dag hele året....

Ja, jeg har sett en del på youtube og alle filmsnuttene der. Til å begynne med var jeg helt grønn i ansiktet. Klarte nesten ikke se, men bestemte meg for at jeg skulle gjennomføre tittingen. Og nå er jeg bare takknemlig for at jeg så, for nå vet jeg helt og holdent hva jeg skal igjennom;O)

Prøver og holde meg borte fra sukker og slikt nå frem til at jeg skal dit for at resultatet skal bli best mulig. Blir jo sikkert litt sukker i julen, men det for så være. Må jo kose meg litt;O)

Fortalte det faktisk til faren min rett etter at jeg hadde skrevet siste innlegg istad, og han tok det overraskende bra;O);O) Heldigvis;O)

Hvor gammel er du? Har du mann? Barn? Må bare spørre. Føler nesten at jeg kjenner deg litt, selvom jeg ikke vet hvem du er. Hehe;O)

Nå skal jeg spise litt salat;O)

Hei hå så lenge,O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gjest
Hvor gammel er du? Har du mann? Barn? Må bare spørre. Føler nesten at jeg kjenner deg litt, selvom jeg ikke vet hvem du er. Hehe;O)

Nå skal jeg spise litt salat;O)

Hei hå så lenge,O)

Gammel! :-) 42 - single - to voksne barn. Og jeg kommer IKKE til å fortelle dem at mamma skal fettsuge magen. Kommer ikke til å fortelle det til noen - er fullstendig klar over at dette er helt kosmetisk og for de som er er overvektige eller virkelig har mage kan det kanskje være en smule provoserende når sånne som meg gjør slike inngrep. Men; jeg betaler selv og plager ingen ved å gjøre det så jeg har ikke "dårlig samvittighet" for noen.

Veldig spent på resultatet. BLIR virkelig magen flat?? Kan liksom ikke helt tro det - hvorfor i all verden har jeg ikke gjort det tidligere når denne medfødte kulemagen faktisk har plaget meg så langt jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel! :-) 42 - single - to voksne barn. Og jeg kommer IKKE til å fortelle dem at mamma skal fettsuge magen. Kommer ikke til å fortelle det til noen - er fullstendig klar over at dette er helt kosmetisk og for de som er er overvektige eller virkelig har mage kan det kanskje være en smule provoserende når sånne som meg gjør slike inngrep. Men; jeg betaler selv og plager ingen ved å gjøre det så jeg har ikke "dårlig samvittighet" for noen.

Veldig spent på resultatet. BLIR virkelig magen flat?? Kan liksom ikke helt tro det - hvorfor i all verden har jeg ikke gjort det tidligere når denne medfødte kulemagen faktisk har plaget meg så langt jeg kan huske.

Ja, mange ganger kan man lure på hvorfor man ikke har gjort ditt og datt tidligere, men er nå engang sånn at man blir så vant med den man er, at man ikke tenker over det på den måten, før noen minner en på om det, som jeg kanskje gjorde gjennom mitt innlegg her;O)

Nei ingen vits i å fortelle det til noen dersom du da kan komme til å føle at du støter noen på noe vis...

Jeg forstår det slik at man får flat mage av det, og dersom magen ikke blir flat, så tror jeg (uten at jeg skal si noe altfor sikkert) at du kan kreve å få en ny operasjon slik at resultatet blir som du vil;O)

Nå skal jeg på harry tur til Sverige og handle litt julemust og slike ting. Har begynt å få julestemning. Er så digg;O);O);O)

Fin fin dag der da, så høres vi sikkert snart;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gjest

Da er det 1 mnd. til jeg skal til pers. Grugleder meg litt, som Albert Åberg ville sagt :-/ Jeg er egentlig mest spent på hvordan formen er sånn rett etterpå siden jeg skal ta buss/tog hjem (tot. en drøy times tur). Og siden jeg ikke vil fortelle til noen hva jeg skal gjøre må jeg komme meg hjem på egen hånd.

Hvis noen som har fettsugd nedre mage leser dette så legg gjerne igjen noen ord om hvordan dere følte dere de nærmeste timene etter inngrepet. Tror kanskje ikke direkte smerter er det store problemet for bedøvelsen sitter sikkert i en stund, tenker mer på om man er slapp, svimmel, kvalm etc. Skal til Fornebuklinikken og de bruker en kombinasjon av lokalbedøvelse og sovemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det 1 mnd. til jeg skal til pers. Grugleder meg litt, som Albert Åberg ville sagt :-/ Jeg er egentlig mest spent på hvordan formen er sånn rett etterpå siden jeg skal ta buss/tog hjem (tot. en drøy times tur). Og siden jeg ikke vil fortelle til noen hva jeg skal gjøre må jeg komme meg hjem på egen hånd.

Hvis noen som har fettsugd nedre mage leser dette så legg gjerne igjen noen ord om hvordan dere følte dere de nærmeste timene etter inngrepet. Tror kanskje ikke direkte smerter er det store problemet for bedøvelsen sitter sikkert i en stund, tenker mer på om man er slapp, svimmel, kvalm etc. Skal til Fornebuklinikken og de bruker en kombinasjon av lokalbedøvelse og sovemiddel.

Hei....

Åj så bra da. Da rekker du det til jul;O);O);O)

Er kjempespent på å høre om resultat og slikt. For meg er det 60 dager igjen idag. Kjenner at tiden går fort her også.. Masse som skal skje før den tid med julebord over alle hauger og jul ikke minst. Masse jobb og i det hele tatt. Tiden kommer til å rase;O)

Så bra da;O);O);O)

No har jeg holdt meg borte fra godteri og potetgull og slikt siden mandag i forrige uke, og føler at ting skjer med kroppen. Greit å ha funnet den rette livsstilen før jeg skal fixe på problemet mitt. Så slipper jeg sitte midt i det og ikke klare noenting når jeg er ferdig operert. For jeg tror nok at det er en fordel å tenke på hva man spiser etter slike opersjoner;O) Hele tiden selvfølgelig, men kanskje litt ekstra når man først har bestemt seg for at det skal bort;O)

GLEDER MEG;o)

Nå er d møte på jobb, trening, soving og nattevakt;O)

Håper du får masse bra respons på dette innlegget ditt slik at folk som har vært igjennom dette kan svare deg.

Spent på å høre jeg også;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nysgjerrig gjest

magenskabort - hvilke nettsteder leser du om fettsuging? Jeg tror jeg har vært innom de fleste, men kanskje har du gode tips om steder likevel? Jeg synes jeg finner lite stoff og få historier om sånne som meg - som bare skal ha fettsuging og ikke fjerne hud.

Synes de fleste historier handler om de som har diger mage og mye som skal bort, mao; en litt mer omfattende operasjon enn det jeg skal ha. Jeg lurer ganske mye på hvordan var formen etterpå - og da mener jeg umiddelbart etterpå og de første dagene. Videre leser jeg en del om dette med å være hoven i ettertid og ut fra hva jeg har lest må man regne med å være hoven i laaaaang tid etterpå. Akkurat det var litt nedtur... Ser for meg DEN kjempemagen jeg kommer til å ha i jula - STØRRE enn jeg har nå!! Hvor lang tid snakker man om egentlig....??? Og igjen - er det her forskjell på hvor stor/liten man er før inngrepet. Jeg kunne sikkert spurt klinikken, men.. Har du vært innom nettsteder som gir litt nøytral info om dette?

Nå er det under 4 uker til jeg skal til pers. Kjenner jeg begynner å bli litt smånervøs.. Skulle ønske jeg kunne fortelle det til noen og at samme person kunne hentet meg på klinikken så jeg slapp å ta buss og tog hjem (for akkurat det gruer jeg meg til når jeg ikke vet hvordan formen er), men jeg har virkelig ikke lyst til å fortelle det til noen. Kunne kanskje involvert en venninne, men det er ingen av dem jeg stoler på ikke tar det videre og jeg har altså bestemt meg for at jeg ikke vil fortelle det til noen. Kanskje tåpelig, men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magenskabort - hvilke nettsteder leser du om fettsuging? Jeg tror jeg har vært innom de fleste, men kanskje har du gode tips om steder likevel? Jeg synes jeg finner lite stoff og få historier om sånne som meg - som bare skal ha fettsuging og ikke fjerne hud.

Synes de fleste historier handler om de som har diger mage og mye som skal bort, mao; en litt mer omfattende operasjon enn det jeg skal ha. Jeg lurer ganske mye på hvordan var formen etterpå - og da mener jeg umiddelbart etterpå og de første dagene. Videre leser jeg en del om dette med å være hoven i ettertid og ut fra hva jeg har lest må man regne med å være hoven i laaaaang tid etterpå. Akkurat det var litt nedtur... Ser for meg DEN kjempemagen jeg kommer til å ha i jula - STØRRE enn jeg har nå!! Hvor lang tid snakker man om egentlig....??? Og igjen - er det her forskjell på hvor stor/liten man er før inngrepet. Jeg kunne sikkert spurt klinikken, men.. Har du vært innom nettsteder som gir litt nøytral info om dette?

Nå er det under 4 uker til jeg skal til pers. Kjenner jeg begynner å bli litt smånervøs.. Skulle ønske jeg kunne fortelle det til noen og at samme person kunne hentet meg på klinikken så jeg slapp å ta buss og tog hjem (for akkurat det gruer jeg meg til når jeg ikke vet hvordan formen er), men jeg har virkelig ikke lyst til å fortelle det til noen. Kunne kanskje involvert en venninne, men det er ingen av dem jeg stoler på ikke tar det videre og jeg har altså bestemt meg for at jeg ikke vil fortelle det til noen. Kanskje tåpelig, men sånn er det.

Hei igjen nysgjerrig gjest;O)

Ja jeg skjønner at du gledegruer deg til operasjonen. Sikkert mange tanker i hodet ditt nå.

Men sånn som jeg har skjønt det så er det stor forskjell på hvor hoven og hvor lenge man er hoven etterpå. Når jeg har vært inne på ferilitas og sett på før og etter bilder, så er det mange bilder fra jenter som har operert seg for 1 måned siden, og de er kjempe slanke. Men så kan det være noen som det går lengre tid på. Er nok veldig individuelt. Men de sier det at hevelsen som regel ikke kommer før ca en uke etter fettsugingen. Jeg har vært mye inne på youtube, og sett på små filmsnutt derifra fra jenter som bare har fått fettsuging, og også jenter som har tatt både fettsuging og fjerning av hud.

Det er jo en av grunnene til at du skal bruke støttebelte på magen i 4 uker etter fettsugingen for å unngå mye av hevelsen.... Men jeg tror det kommer til å gå helt fint. Nårtid skal du til pers????? Hadde jeg vært deg ville jeg nok prøvd å finne en person som du kunne snakket med om dette, og som også kunne kjørt deg til og fra klinikken.... Tror nok du er ganske sliten og "pleie trengende" rett etter inngrepet, men det er nok også individuelt. Mye individuelt her i gården, men så vanskelig å si. Har hørt at mange går som en A den første uka, men at de klarer å reise seg helt opp etter ca. 1 uke.

Tror ikke du skal være nervøs for hvordan ting blir etter inngrepet. Ta det som det kommer. Tror ikke det finnes noen fasit. Men om du vil kan du gå inn på fertilitas og ta en titt der. Inn på lenker, så surgery, videre på liposuction. Der er mange før og etter bilder. Veldig bra;O)

Gla på dine vegne atter en gang;O)

PS: Inne på youtube og skriv liposuction. Der finner du bra eksempler på jenter/damer som ikke er så store som får gjennomfør fettsuging;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gjest

Takk - nå har jeg surfet litt på youtube. Hmm... flere av de som blir fettsugd ser nærmest ut som de er innom i lunchen bare! De ligger og tekster på mobilen sin, prater og ler. Når de er ferdig står de opp, ser seg i speilet, kler på seg og går ut døra som om ingenting har skjedd. Skjønner jo at de bare har lokalbedøvelse, kanskje dette er vanlig i USA mens her er det mest vanlig å supplere med en form for sovemedisin. Det er vel kanskje den sovemedisinen som gjør oss litt dårlige etterpå?? Ikke vet jeg - jeg får bare gjøre som de sier på klinikken og satse på at jeg kommer meg "helskinnet" hjem :-)

Fant forresten en god del bra info på hjemmesiden dit jeg skal også bare jeg fikk lett litt. Skal til pers 17. desember.

Skal tenke litt på om jeg kan "røpe" det for noen jeg kjenner som kan hente meg på klinikken. Fortsatt god tid til å tenke ut noen, men kan liksom ikke helt se hvem jeg skulle ha lyst til å dele dette med. Bare jeg kommer meg hjem fra klinikken uten å svime av så regner jeg med at resten går greit - jeg kan være hjemme i fred og ro de neste dagene - faktisk til etter nyttår så det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk - nå har jeg surfet litt på youtube. Hmm... flere av de som blir fettsugd ser nærmest ut som de er innom i lunchen bare! De ligger og tekster på mobilen sin, prater og ler. Når de er ferdig står de opp, ser seg i speilet, kler på seg og går ut døra som om ingenting har skjedd. Skjønner jo at de bare har lokalbedøvelse, kanskje dette er vanlig i USA mens her er det mest vanlig å supplere med en form for sovemedisin. Det er vel kanskje den sovemedisinen som gjør oss litt dårlige etterpå?? Ikke vet jeg - jeg får bare gjøre som de sier på klinikken og satse på at jeg kommer meg "helskinnet" hjem :-)

Fant forresten en god del bra info på hjemmesiden dit jeg skal også bare jeg fikk lett litt. Skal til pers 17. desember.

Skal tenke litt på om jeg kan "røpe" det for noen jeg kjenner som kan hente meg på klinikken. Fortsatt god tid til å tenke ut noen, men kan liksom ikke helt se hvem jeg skulle ha lyst til å dele dette med. Bare jeg kommer meg hjem fra klinikken uten å svime av så regner jeg med at resten går greit - jeg kan være hjemme i fred og ro de neste dagene - faktisk til etter nyttår så det er ikke noe problem.

Hei;O)

Åj, 17 desember er jo ikke lenge til da.... Kjenner det kribler i magen;O)

Ja, helt sykt å se enkelte av klippene på youtube hvor de ligger å virker helt uanfektet iforhold til det som gjøres med kroppen deres...

Har lest noen plasser at man kan hovne opp slik at man for en periode blir slik man var før inngrepet, men det er jo forsåvidt greit.... Siden man vet at det bare er for en periode....

Hadde jeg bodd sørpå kunne omså jeg ha fraktet deg til og fra klinikken, men litt langt fra Nordland og helt ned...

Greit å kunne ta det helt med ro til over nyttår da.

Jeg er veldig spent på hvor lang tid det tar før jeg kan leve som normalt etter mitt inngrep... Kan sikkert ikke løfte tungt på en stund etterpå... Ser for meg det er det samme som keisersnitt, uten at jeg vet, og jeg har heller aldri tatt keisersnitt, såe... Men vi får se. Jeg får (som du) bare følge rådene fra kirurgene;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gjest

Dagene går og det nærmer seg tiden for fjerning av fett. Leste litt mer om dette med å hovne opp. For de med kun fettsuging var det visst mest vanlig å hovne opp ca. 1 uke etter inngrepet for deretter å være hoven 2-3 uker, men innen 1 måned var de fleste kvitt den verste hovenheten. Endelig resultat ser man ofte ikke før et halvt-ett år etterpå. Jeg kommer til å gå en "hoven" jul i møte - lurer på om jeg har noe å ha på meg.....

Ellers har jeg registrert noe rart. Jeg har alltid vært en godtemons og har stadig lyst på et eller annet. Ikke at jeg har lagt på meg noe særlig av det, men nå etter at jeg bestilte time til fettsuging har dette godtesuget blitt omtrent borte. Så nå har jeg faktisk gått ned et par kilo uten at det var meningen og hvis det fortsetter sånn en måned til blir det jo ikke stort igjen å fettsuge! Eller forresten - den derre irriterende kulen som alltid har vært der forsvinner vel ikke av seg selv så den skal de nok få lov til å ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går og det nærmer seg tiden for fjerning av fett. Leste litt mer om dette med å hovne opp. For de med kun fettsuging var det visst mest vanlig å hovne opp ca. 1 uke etter inngrepet for deretter å være hoven 2-3 uker, men innen 1 måned var de fleste kvitt den verste hovenheten. Endelig resultat ser man ofte ikke før et halvt-ett år etterpå. Jeg kommer til å gå en "hoven" jul i møte - lurer på om jeg har noe å ha på meg.....

Ellers har jeg registrert noe rart. Jeg har alltid vært en godtemons og har stadig lyst på et eller annet. Ikke at jeg har lagt på meg noe særlig av det, men nå etter at jeg bestilte time til fettsuging har dette godtesuget blitt omtrent borte. Så nå har jeg faktisk gått ned et par kilo uten at det var meningen og hvis det fortsetter sånn en måned til blir det jo ikke stort igjen å fettsuge! Eller forresten - den derre irriterende kulen som alltid har vært der forsvinner vel ikke av seg selv så den skal de nok få lov til å ta.

Hei;O)

Ja dagan går å operasjonen din nærmer seg med stormskritt.

Syke greier det der, for jeg har det på akkurat samme viset. Kjennet ikke det søtbehovet lengre i forhold til tidligere. Har faktisk ikke tuchet godteri eller potetgull på 2 1/5 uke nå, og jeg kan ikke huske sist gang det skjedde....

Så er noe i det. Helt klart. I tillegg tror jeg man blir mer fokusert, kanskje på en indirekte måte, på det man putter i seg, og hvordan man generelt lever etter ett slikt inngrep. Vil jo gjerne holde seg noenlunde slank etter dette inngrepet også;O)

Vi har vist erfart det samme. Kult;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var det 52 dager igjen til det var min tur;O);O);O)

Å det skal bli så herlig å endelig bli kvitt dette fettet på magen min;O)

Kjempe helg til alle sammen;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...