Gå til innhold

Damer suger i å kjøre

Gjest Gjest_Rufus_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rufus_*

Damer har ikke en dritt å gjøre bak rattet. Menn kræsjer mer fordi 1/3 av damene har forstått at plassen dems er på kjøkkenet. Derfor kræsjer om lag 1/3 mer menn, enn kvinner.

Stem for å gi kvinner lappen når de er 40 år, da er de klare. Og ta den fra dem når de fyller 55. Da er de ustabile.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifølge min mening burde både menn og kvinne miste lappen når de er 40 og få den tilbake når de er 60. Og da burde de ikke ha biler som er høyere enn 150..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer har ikke en dritt å gjøre bak rattet. Menn kræsjer mer fordi 1/3 av damene har forstått at plassen dems er på kjøkkenet. Derfor kræsjer om lag 1/3 mer menn, enn kvinner.

Stem for å gi kvinner lappen når de er 40 år, da er de klare. Og ta den fra dem når de fyller 55. Da er de ustabile.

Takk

meget intelligent og gjennomtenkt argumentasjon, hvor ta du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundkjøringer. De som jeg har møtt som har kommer i full fart fra høyresiden og dyttet seg inn har vært damer/mannfolk i 40-60 alderen med store biler, gjerne med barn i baksetet. Som oftest de jeg møter når de har vikeplikt skilt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

Du kan ærlig talt ikke ha hatt mye med kvinnfolk å gjøre i trafikken, utenom de usikkre, som og fins ufattelig mye menn som er.. De gangene jeg har blitt påkjørt på noen måte var det MENN sin skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: sånne innlegg er så morsomme.

De aller fleste menn tror de er gode sjåfører, og skjer det noe er det alltid noen andres feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk

Ha ha skulle raukjørt deg ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarlsberg
Den som våger å påstå at jeg som kvinnfolk er en dårlig bilist enn mannfolka, skal få et realt spark bak :kjefte:

Damer sin plass er på kjøkkenet. Basta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drittsekk
Damer sin plass er på kjøkkenet. Basta.

De må jo av og til kjøre bil for å få shoppa ingredienser til middagen.

Iflg. mine erfaringer er ikke damer dårligere sjåfører enn menn, de mangler bare kjøreerfaring fordi mannen alltid kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøreerfaring er jo alfa og omega når det gjelder å bli en god sjåfør. Det er nettopp derfor unge sjåfører troner suverent på toppen av alle statistikker. Når kvinner så har mindre kjøreerfaring enn menn blir også sjåføregenskapene deretter.

Men det er tydeligivis ikke politisk korrekt å kritisere kvinners sjåførferdigheter, så ulykker per kjørte kilometer dukker det sjelden opp statistikk over. Her viser det seg nemlig at kvinnelige sjåfører havner i fler ulykker enn mannlige.

Fra Transportøkonomisk Institutt

Det blir helt meningsløst å si at kvinner er lavest representert i ulykker når de samtidig kjører langt mindre.

Slutt å overlate til gubben å kjøre i helg og ferier, og kom dere inn i sjåføryrkene, så skal vi se hva som skjer med statistikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg tar meg selv i å si "ååååh kvinnfolk" i trafikken rett som det er... Og jeg er da selv kvinnfolk...

Det er sjelden jeg opplever mannfolk som surrete i trafikken. Damer derimot, ja der er det litt av hvert.... Mange kvinner er flinke til å kjøre, mens andre ikke er fullt så flinke...

Ligger til høyre i fila når man skal svinge til venstre

Bytte fil midt i rundkjøringa, selv når det ligger bil på utsiden/innsiden

Bruker ikke blinklys FØR man bremser ned for å svinge av

Kjører altfor sakte og virker nesten redd for å kjøre feil (stopp og sjekk kartet istedetfor)

Endret av gullet76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anser meg selv som en god sjåfør.

Kjører også vogntog, og er derfor veldig varsom i trafikken pga mange uhell hos andre og dermed blir vi alle dratt under en kam som hensynsløse sjåfører.

Kjørte med en som var kjørelærer for storbil, og han påpekte at jeg var utrolig oppmerksom og varsom i trafikken, samt at kjørestilen min var veldig myk - noe som virker bedre for andre trafikkanter og ikke minst miljøet.

Jeg er også god på kjøkkenet, og gjør nesten alt av husarbeidet her hjemme, lager mat og liker å varte opp for mannen min,

Hvorfor kan jeg ikke gjøre begge deler?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bruno_*
Jeg er også god på kjøkkenet, og gjør nesten alt av husarbeidet her hjemme, lager mat og liker å varte opp for mannen min,

Vil du gifte deg med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice
Kvinner bør ikke ha stemmerett!

Dems plass er på kjøkkenet!

Og hva skal jeg som singel gjøre på kjøkkenet hele døgnet da, tenkte du?

Du kunne trenge et kurs i rettskrivning. Dems, hva slags ord er det? Dessuten kunne du ta en IQ-test, hvis du mener dette vrøvlet ditt alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...