Cupcake Skrevet 13. juni 2003 #21 Del Skrevet 13. juni 2003 Har nylig klart og sluttet å bite negler (ca. 3 uker siden)! Endelig! :-) :D Har bare en klar lakk over, og bruker en hvit negleblyant i tillegg. Ellers synes jeg en nøytral farge er helt klart best på korte negler (mine er ca. 3-4 mm over fingertuppen.) Veldig lange negler er ikke noe særlig pent synes jeg, ihvertfall ikke om de er spisse. Firkantet tupp er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 13. juni 2003 #22 Del Skrevet 13. juni 2003 Er så heldig å ha sterke negler med pen oval fasong som ikke buer seg nedover når de blir lange. Elsker å ha dem lange, men ikke mer enn 1 cm. utenfor fingertuppen. Knekker en klipper jeg dem ned. Velger lakktype og farge etter klærne jeg har på meg. Kan godt gå med sort glitterlakk, blå metallic, fransk manikyr, sølv metallic, lyserosa, knallrød med gullglitter osv. Velstelte negler og hender er et must! Er klar over at det ikke er alle forunt å ha lange negler fra naturens side men det kan være lekkert med korte negler også så lenge de er velstelte! Dessuten er det mange yrker hvor man må ha kortklipte negler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 13. juni 2003 #23 Del Skrevet 13. juni 2003 Har lange negler - men ikke FOR lange, da synes jeg det ikke er pent lenger og klipper de litt ned. Som regel har jeg lys neglelakk, men kan noen ganger synes det er morsomt med litt spreke farger. Har fransk manikyr i perioder, men er nå gått over til vanlige lyse, duse farger. Ville egentlig ha fransk manikyr i bryllupet mitt om 3 uker, men går for vanlig negllakk, da jeg for tiden finner det mest delikat. Lakker tåneglene også, forresten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 14. juni 2003 #24 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg spiller piano hver eneste dag, og kan egentlig ikke ha negler som går utenfor fingeren. Men jeg prøver å stelle pent med dem allikevel... Bruker svart eller blank neglelakk. Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå