Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå kan HTH kjøkken bestilles flatpakket, så det blir billigere enn hva det var før. Men bedre kvalitet enn IKEA likevel. Vi har IKEA kjøkken nå som ikke er noe god kvalitet. Når vi skal flytte neste gang kommer vi til å bestille hth flatpakket etter mål og skru det opp selv.

Her er link til flatpakke kjøkken fra HTH.

Hvis du er interessert i et alternativ til IKEA.

Endret av Gir
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tja, IKEA har frittstående kjøkken, sånn at man står fritt til å ommøblere hvis man skulle ønske det, selvsagt med de begrensningene vann og elektrisitet legger. De har dempere som kan ettermonteres i et hvilket som helst kjøkken, og som koster en slikk og ingenting. Dessuten har de et lettfattelig tegneprogram man kan laste ned på egen PC, tegne selv og sende det over til IKEAs egen server. Når du så kommer til IKEA, åpner du filen din med eget brukernavn og passord der, også gjennomgås tegningen der sammen med kjøkkenkonsulent.

Det finnes sikkert flere ting jeg ikke kommer på her, men er du veldig interessert i å høre mer om IKEA-kjøkkenet og dets forteffelighet foreslår jeg at du tar deg en tur, eventuelt ber om å få en kjøkkenkatalog tilsendt. :)

Pussig svar.

Var det ikke snakk om den rekken av løsninger de var først med å lansere? Ikke hvilke løsninger de har i dag.

Skrevet
På den aller viktigste løsningen vet jeg at IKEA var først; hengslingene.

Og plutselig så ble den rekken med løsninger du lanserte innskrenket til en.

Ikke overraskende i det hele tatt. ;)

Skrevet

Jeg har også lest flere steder at kjøkkenprodusenter har fulgt etter Ikeas løsninger. Hvilke løsninger vet jeg ikke, men den som nevnte det tidligere i tråden har faktisk rett!

Skrevet
Jeg har også lest flere steder at kjøkkenprodusenter har fulgt etter Ikeas løsninger. Hvilke løsninger vet jeg ikke, men den som nevnte det tidligere i tråden har faktisk rett!

Siden du har lest det et eller annet sted uten å huske hva det var snakk om, så har hun som påstod dette rett.

yeah!! Logisk. :ler:

Skrevet
Siden du har lest det et eller annet sted uten å huske hva det var snakk om, så har hun som påstod dette rett.

yeah!! Logisk. :ler:

Ja, siden flere har hørt om det så øker det i hverfall sannsynligheten ;)

Skrevet
Ja, siden flere har hørt om det så øker det i hverfall sannsynligheten ;)

Nei, i grunnen ikke. :)

Skrevet

jeg har ikea kjøkken, montert for litt mindre enn et år siden av type Lindingø. Allerede nå har vi måtte byttet ut enkelte skaper og fronter da de ikke tåler dampen fra oppvaskmaskinen De begynte å flasse etter kort tid. ER IKKE FORNØYD.

Skrevet

Vi har IKEA-kjøkken med høyglansede dører - er veldig fornøyd med både kvalitet på skrog, benkeplate (heltre eik) og dører så langt. Har ingen problemer med å anbefale IKEA til andre.

Vi valgte dog å kjøpe blandebatteri og vask derfra også - det anbefaler jeg ikke videre, begge deler funker, men kvaliteten er langt lavere enn fra "skikkelige" leverandører (nå kostet begge deler ca 1/3 av hva tilsvarende ville kostet men...).

Tanta mi jobbet for etpar år siden som møbelmontør og monterte haugevis med flatpakkjøkken fra forskjellige leverandører - hun mener kvaliteten hos IKEA er vel så bra, om ikke bedre enn endel andre. (å sammenligne IKEA-kjøkken med Unoform jamf. tidligere i tråden er rett og slett som å sammenligne en potet med en bil, det blir to helt forskjellige ting).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...