Gå til innhold

Undertøybutikk i Oslo

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal reise til oslo i helgen og har ordnet tid til litt shopping.

-trenger litt oppdatering på undertøysfronten, og er spesielt interessert i butikker som selger gode BH'er. Bruker litt stor størrelse, men liker at de sitter godt og samtidig er lekre!

-Er ikke så godt kjent i Oslo, men skal bo på et pensjonat i Parkveien. Noen "innfødte" som kan gi tips til butikker som kan ligge i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-trenger litt oppdatering på undertøysfronten, og er spesielt interessert i butikker som selger gode BH'er. Bruker litt stor størrelse, men liker at de sitter godt og samtidig er lekre!

-Er ikke så godt kjent i Oslo, men skal bo på et pensjonat i Parkveien. Noen "innfødte" som kan gi tips til butikker som kan ligge i nærheten?

Jeg vil tro du kan finne mye bra i Bostadveien, både rimelige og litt dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LaLina i ullevålsveien. De har en del fint, og gjerne til dem med stor cup og liten omkrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er akkurat det som er problemet!

Takk for tipset! :)

LaLina i ullevålsveien. De har en del fint, og gjerne til dem med stor cup og liten omkrets.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er akkurat det som er problemet!

Takk for tipset! :)

Da har dem nok masse for deg :O) Selv bruker jeg 65 G , og det er det eneste stedet jeg finner bher som sitter ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har dem nok masse for deg :O) Selv bruker jeg 65 G , og det er det eneste stedet jeg finner bher som sitter ordentlig.

Jeg bruker 80 E og må som regel lete en del og prøve mange før jeg finner en som sitter fint. Jeg googlet butikken og den ser veldig bra ut! Det skal være overkommelig for en vestlendig på Oslotur å finne frem til den :)

*glede seg til shopping*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Lina er mitt tips også - ingen over og ingen ved siden. Dessuten stopper 37-bussen omtrent på dørstokken der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Enda jeg har akkurat det samme problemet (liten omkrets, stor cup), så har jeg alltid fått så utrolig dårlig service på LaLina at jeg ikke gidder å dra dit lenger. Jeg vet ikke helt hva som er problemet her, men det som skulle være den beste butikken på undertøy, er for meg omtrent på H&M-nivå. Kanskje jeg bare har møtt ekstrahjelper der...

Marinka i Bogstadveien har en del og de er tålmodige i forhold til prøving. -Men de ønsker jo å selge deg noe, så vil nok presse på selv om du kanskje ikke er superfornøyd. Personlig så foretrekker jeg undertøysbutikken på Aker Brygge. Hun som jobber der virker litt sær, men der snakker vi Service! Og passer det dårlig, vil hun ikke la deg kjøpe det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest, trådstarter
Hmm... Enda jeg har akkurat det samme problemet (liten omkrets, stor cup), så har jeg alltid fått så utrolig dårlig service på LaLina at jeg ikke gidder å dra dit lenger. Jeg vet ikke helt hva som er problemet her, men det som skulle være den beste butikken på undertøy, er for meg omtrent på H&M-nivå. Kanskje jeg bare har møtt ekstrahjelper der...

Marinka i Bogstadveien har en del og de er tålmodige i forhold til prøving. -Men de ønsker jo å selge deg noe, så vil nok presse på selv om du kanskje ikke er superfornøyd. Personlig så foretrekker jeg undertøysbutikken på Aker Brygge. Hun som jobber der virker litt sær, men der snakker vi Service! Og passer det dårlig, vil hun ikke la deg kjøpe det uansett.

*

Hm... *noterer* Får ta runden! Noe må jeg jo finne.

Er liksom litt "lov" å bruke penger på shopping når en er på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart. Jeg har hvertfall aldri fått dårlig service der. De flyr frem og tilbake til du har funnet en som sitter perfekt, og som du selv er fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor cup jeg og, og har gitt opp å finne ordentlige BH'er på vanlig klesforretninger. Da jeg skulle kjøpe meg ny bikini i sommer gikk jeg på Change på Oslo city (1. etg). Den er ikke stor, men har mye pent - og det er VELDIG koselige damer som jobber der. Og kanskje viktigst for meg: jeg følte absolutt ikkenoe kjøpepress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg var merkelig - så vidt jeg vet er det bare to damer som står i butikken der - innehaveren og ei til - og begge er flinke. Syns de er litt sånn som du beskriver damen på Aker brygge: Litt sære, men de hjelper til du får noe som er perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk også dårlig service på LaLina. Rettere sagt; jeg fikk ingen service - gikk rundt der i 5 minutter og kikket uten at de sa hei eller spurte om jeg hadde behov for hjelp. Riktignok var det en annen kunde i butikken som fikk hjelp akkurat da, men skulle da ikke tro at hun hadde behov for hjelp fra to personer...

Og ja, jeg har pupper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også dårlig service på LaLina. Rettere sagt; jeg fikk ingen service - gikk rundt der i 5 minutter og kikket uten at de sa hei eller spurte om jeg hadde behov for hjelp. Riktignok var det en annen kunde i butikken som fikk hjelp akkurat da, men skulle da ikke tro at hun hadde behov for hjelp fra to personer...

Og ja, jeg har pupper ;)

Var de to på jobb samtidig? Det har jeg aldri opplevd der, men uansett så har de veldig tydelig kølappopplegg der som gjør at hver og en av kundene som er der får skikkelig oppmerksomhet når hun er innom.

Klarer liksom ikke å fatte at man ikke har fått hjelp der i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var de to på jobb samtidig? Det har jeg aldri opplevd der, men uansett så har de veldig tydelig kølappopplegg der som gjør at hver og en av kundene som er der får skikkelig oppmerksomhet når hun er innom.

Klarer liksom ikke å fatte at man ikke har fått hjelp der i det hele tatt...

Klarer ikke jeg å tro heller. De virker veldig seriøse, hvertfall når jeg har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klarer ikke jeg å tro heller. De virker veldig seriøse, hvertfall når jeg har vært der.

Mulig det er vanskelig å forstå for mange, men det har som sagt skjedd flere ganger. Nok til at jeg bare ikke gidder å dra dit lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd dårlig service heller. Selv de gangene det har vært stappfullt har jeg fått all hjelp jeg trenger og innehaveren er kjempehyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått sansen for Norsk Undertøimagasin, som ligger i Prinsensgate, like ved Steen og Strøm. (Hvis du står foran hovedinngangen til Steen og Strøm, gå til venstre rundt hjørnet på neste kvartal.)

Har følt meg mer ivaretatt enn på LaLina, selv om jeg ikke har hatt de store skrekkopplevelsene der heller. Bruker 70E, og det er ikke særlig stort problem i noen av butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Lalina jeg også. Men, de selger ikke MarieJo, det har de på Marinka i bogstadveien eller i den undertøysbutikken som ligger i storgata rett ved brugata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...