hufsa! Skrevet 25. oktober 2008 #21 Skrevet 25. oktober 2008 jeg ønsker ikke trøst eller å høre at jeg har fin kropp når jeg "klager" Ønsker feite folk trøst når de klager?? Vil de at folk skal si, å eimen herrigud, du har da så fin kropp atte... Jeg regner ikke med at det er derfor de gjør det. Nei,absolutt ikke og jeg er feit.Jeg er den typen, at jeg klager ikke så mye, for det er ingen andre enn min skyld at jeg ser ut som jeg gjør.Men kan ofte si hvis jeg skal noe:faen å feit e er,passer ingenting!Men isamme øyeblikk kan jeg si,ja,det er jo du som eter,he he.Å nei det er ikke for at folk skal si du er fin,hjelper jo ingenting det når du har rau og lår.Men til alle oss feitaser:Vår feil at mi eter, så mi må slutte å klage.Men fort å klage uannsett.
lillya Skrevet 25. oktober 2008 #22 Skrevet 25. oktober 2008 Det er klart alle har dårlige dager og har lov å klage. Men store folk har jo enda større problemer enn deg med å finne klær som passer, og det fører kanskje til mangel på forståelse hos dem, at ikke du kan finne klær. Og ta det som et kompliment, det kan jo bety at hadde de vært som deg, hadde de vært kjempefornøyd : ) At det er derfor de ikke helt forstår deg. Men jeg tror at uansett hvordan man ser ut, så er det alltid noe som kan bli bedre og som ønsker å forandre på. Det er visst sånn vi er, må ha et mål å jobbe mot hele tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå