Gå til innhold

Lusking i skapet


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det jeg nå spør om har jeg gått og lurt fælt på i mange

år.

Er mor til en gutt på 23 år.For en del år tilbake da sønnen

min begynte å komme i tenårene begynte det å spøke i

kleskapet mitt.

Det begynte så smått med at jeg så klærne mine ble flyttet

på.Tenkte først det var jeg som så syner.

Men det fortsatte gang på gang.En dag da jeg kom hjem etter

å ha vært på jobb,kom sønnen min ut fra soverommet mitt.

Han sa ikke noe,bare tusla opp på rommet sitt.

En uke før dette,hadde jeg kjøpt en ny fin genser.Var en svart

fin høghalsa genser.Da jeg skulle skifte etter jobb og gikk i kles-

skapet så jeg at den var blitt tatt ut og brukt.Det var ikke det største

sjokket.Ved nærmere ettersyn fant jeg det som så ut som sædrester

nede i enden av genseren.Jeg ble rett og slett matt.

Visste ikke hvordan jeg skulle se ham i øynene osv.

Jeg har aldri sagt noe til ham.Men jeg ser han holder på med det enda.

Er det andre som har opplevd dette?

Hadde vært greit å visst om andre som har hatt den opplevelsen

jeg har hatt i mange år.

Må utvilsomt være noe som er sexuelt stimulerende for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut som han er en av dem som tenner på dameklær. Mulig han er det vi kaller for transvestitt, uten at jeg skal si det helt sikkert.

Om det er tilfelle er det helt naturlig at han driver og tester ut dette, samtidig som han er flau over sine tendenser.

Dette er ikke noe som en ung gutt sånn helt uten videre prater med andre om, og derfor har han det heller ikke helt greit.

En transvestitt er en helt vanlig ok gutt, men med litt uvanlige følelser. Det tar lang tid for en person å finne ut hva dette er for noe, særlig om han ikke har noen å snakke med.

Det er i alle fall helt ufarlig. Kun en ung gutt/mann som er helt klar over at han er en mann, og ikke kan forstå hvorfor han av og til ønsker å "leke kvinne".

Noen tenner på dameklær som en fetish, andre tenner på spenningen ved det "forbudte", som det på en måte er for en gutt å iføre seg jenteklær.

Atter andre føler faktisk for ramme alvor at de er født i feil kropp, og at de rent mentalt føler at de er kvinner.

I så fall kalles det ikke å være transvestitt, men transseksuell.

Hvor din sønn står i forbindelse med dette er ikke godt å si, men det du beskriver er helt typisk for en gutt som befinner seg et eller annet sted på den ..ja, la oss kalle det skalaen.

Jeg vet det, for jeg har vært der selv :wink:

Om du skal nevne noe for ham..ja, av hensyn til ditt eget tøy bør du kanskje det, men mye kommer an på hvilket forhold han har til deg som mor.

Kan dere snakke om sånne ting?

Husk at dette er en vanskelig og følsom sak for ham, og hva du enn gjør, ikke la ham føle at du anklager ham for noe.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har et annet skap, så kan du henge "vekk" noen av dine gamle klær der. Så får du ha klærne dine i fred nå. Jeg ville nok ha nevnt det for ham, lurt på hva han gjorde i skapet mitt. Jeg synes IKKE det er greit å sædifisere klærne dine slik han gjør. Da har han ikke mye respekt for deg og dine ting. Jeg ville også syntes det var litt ekkelt at han retter sin seksualitet mot sin mor. Kanskje det er bare fordi det er lettest, han har ingen dameklær selv? Jeg synes ikke det gjør noe om han er transvestitt eller noe. Men det var dette med å grise til klærne dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes også det er rart at han lar det 'gå' på klærene til sin egen mor. Om han er transe så kan han vel kjøpe seg noen topper eller noe og holde på på sitt eget rom? Synes også det er rart at sønnen KLARER å gjøre noe sånt på sin mor sine klær. Uansett om man er transe eller whatever så høre dette nesten ut som dette "ødio-komplekset"...stavefeil...sårri...men dere skjønner?

Meget rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skjønner godt hvis han ikke ønsker å kjøpe inn egne dameklær, det kan jo være vanskelig å bortforklare hvis noen skulle finne de. Han har sikkert bare tatt den enkleste utveien, altså låne dine klær. Jeg tror dette dreier seg om selve klærene, og ikke deg. Vet at dette å ha en fetisj som er litt utenom det vanlige er veldeig sårbart og dypt bevart hemmelighet hos de fleste. Kanskje han vil få problemer med å se deg i øynene hvis du tar dette opp med han. Han er helt sikkert klar over at han har et "problem" (eller hva jeg skal kalle det), men det er sikkert vanskelig å diskutere med deg som er moren. Jeg har egentlig ingen gode råd til deg, men jeg prøver bare å sette meg i hans situasjon, og tror han vet at han går over grensen når han låner dine klær. Kanskje det er noe med den spenningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
...Jeg ville også syntes det var litt ekkelt at han retter sin seksualitet mot sin mor....

Gjør han det? Eller er moren den nærmeste han kommer som har

kvinneklær mens hans fantasier er mere rettet mot seg selv i klærne

uavhengig av sin mor.

Det behøver nødvendigvis ikke være noe Ødiphus-kompleks i dette

så vidt jeg kan se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...