Gå til innhold

Folk som ikke lukker døren

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har en venninne som aldri lukker døren på badet. Samme skjer hver gang, enten hun er på besøk hos meg eller jeg hos henne. Først annonsere at hun skal på badet, og så er det inn og sette seg- uten å lukke døren. Jeg lukker den alltid etter henne, så burde hun ikke ta et hint? Hva slags motivasjon har folk for å ikke lukke døren? Jeg lukker og låser alltid, og har ikke vært borti andre enn henne som lar døren stå åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hyggelig

Jeg har også en venninne som ikke lukker døra. Har kjent henne i "alle år", så er egentlig blitt ganske vant med det. Det plager meg ikke nevneverdig, men hadde nok foretrukket at hun lukket den, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjer det noko då? Kan ho ikkje berre ha døra open?

Jeg vil ikke se, høre eller lukte at folk urinerer, når det så enkelt kan unngås :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind

Jeg hadde en veninne som pleide å komme inn på toalettet mens jeg sminket meg eller lignende, hun pleide da å låse døren, ta med seg nøkkelen bort til doen å sette seg ned for å gjøre nummer to. Var riktignok i 14-15 års alderen, men ærlig talt. Var ikke akkurar fristende å gå bort å hente nøkkelen når hun satt der å holdt på, å ikke fikk jeg henne til å gi den til meg heller siden hun var "snart ferdig".

Helt sykt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk har litt ulik terskel for hva som er greit og ikke her, og det spørs vel kanskje også hvem? Med de beste venninnene bryr jeg meg ikke om døra hvis jeg eller de må tisse, mens det med andre blir rart. Å gå ordentlig på do med døra oppe er uaktuelt uansett.

Endret av *Ulla*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne av meg gjør det.

Jeg reagerte ikke på det da vi var 15-16 år, men nå er vi begge i 40-åra og har mann og barn begge to, og da blir det annerledes.

Hun gjør fra seg med døren åpen når mannen min og barna er hjemme også.

Jeg har snakket med henne om det flere titalls ganger, gått etter henne og lukket døren for henne, men hun glemmer det fra gang til gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en veninne som pleide å komme inn på toalettet mens jeg sminket meg eller lignende, hun pleide da å låse døren, ta med seg nøkkelen bort til doen å sette seg ned for å gjøre nummer to. Var riktignok i 14-15 års alderen, men ærlig talt. Var ikke akkurar fristende å gå bort å hente nøkkelen når hun satt der å holdt på, å ikke fikk jeg henne til å gi den til meg heller siden hun var "snart ferdig".

Helt sykt egentlig.

Folk som kommer inn og tar seg til rette mens man er på badet er jo enklere å unngå da, bare å låse døren selv. Eller gjemte hun nøkkelen? :)

Uansett, folk er rare. Jeg kan ikke skjønne at det er alt man trenger dele, spesielt ikke med folk som gir uttrykk for at de ikke er så interessert i akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man bare skal tisse bryr jeg meg ikke så mye om dette. Jeg og samboer lukker faktisk ganske sjelden døra om vi bare skal tisse når vi er hjemme.

Det har nesten blitt slik at jeglurer på hva han skal om han lukker døra :fnise:

Er et par kompiser av samboer som glemmer å lukke døra når de skal på do. Jeg synes det er litt rart at de gjør det hos andre, men jeg synes ikke det er ekkelt.

Men om det er nr 2 synes jeg døra skal være lukket og låst. Det lukter mere så da kan man være i fred. Jeg fåretrekker at lukta holder seg på badet og ikke i hele leiligheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er den rare venninna deres?

Jeg liker ikke å lukke døra bare fordi jeg skal tisse. Gjør det aldri hjemme, og glemmer det ofte når jeg er ute.

Hvis jeg er hos venninner lar jeg bevisst døra være åpen sånn at jeg kan fortsette å være sosial. Det syns de er helt i orden.

Bortsett fra ei som har sagt at jeg må lukke døra når jeg er hos henne, der prøver jeg å huske på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm jeg er visst helt rar. Jeg lukker og låser døra om jeg er hjemme alene også jeg. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg gjør det, men det har bare blitt vane sånn. Men jeg liker ikke å ha døra åpen rett og slett.

Jeg må spesiellt le litt av meg selv når jeg står opp om natta for å gå på do, og lukker og låser døra likevel.

Hadde noen gått på do med døra åpen hadde jeg nok gått å lukket den, med mindre vi var i en veldig heftig og interessant samtale som ikke kunne settes på pause i et min haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen gått på do med døra åpen hadde jeg nok gått å lukket den, med mindre vi var i en veldig heftig og interessant samtale som ikke kunne settes på pause i et min haha.

Hehe, jeg lukker alltid døra. Med ett unntak, nemlig det du beskriver her. Min beste venninne og jeg møtes altfor sjelden, dessverre, og når vi først får benket oss ned med en flaske vin er hvert minutt dyrebart. Så vi fortsetter å skravle selv om en av oss må en kjapp tur for å tisse- den andre sitter i stua og gauler, og dogåeren gauler tilbake. Dette kan også skje hvis Gubben og jeg er midt i en samtale.

Men ved annet enn tissing, eller med andre mennesker enn bestis/Gubben til stede, er døra alltid lukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg er den rare venninna deres?

Jeg liker ikke å lukke døra bare fordi jeg skal tisse. Gjør det aldri hjemme, og glemmer det ofte når jeg er ute.

Hvis jeg er hos venninner lar jeg bevisst døra være åpen sånn at jeg kan fortsette å være sosial. Det syns de er helt i orden.

Bortsett fra ei som har sagt at jeg må lukke døra når jeg er hos henne, der prøver jeg å huske på det.

Gjør du det samme hvis mannen og barna til venninnene dine er hjemme også? Det er nemmelig mitt problem... at venninna mi ikke bare har døra åpen når vi er på tomannshånd, hun gjør det mens mannen min og barna mine er hjemme også. Og det liker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som aldri lukker døren på badet. Samme skjer hver gang, enten hun er på besøk hos meg eller jeg hos henne. Først annonsere at hun skal på badet, og så er det inn og sette seg- uten å lukke døren. Jeg lukker den alltid etter henne, så burde hun ikke ta et hint? Hva slags motivasjon har folk for å ikke lukke døren? Jeg lukker og låser alltid, og har ikke vært borti andre enn henne som lar døren stå åpen.

Mener du at hun sitter med døren åpen når hun gjør sitt fornødne?

eller

at hun lar døra stå oppe etter endt besøk?

Det første er merkelig men om det er det siste du mener så er du bare sær av deg!

??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd at noen ikke lukker døra etter seg her, eller hos andre jeg har vært.. selv låser jeg og lukker alltid, bortsett fra når jeg er alene hjemme og er så tissetrengt at jeg bare må løpe, da smeller jeg bare igjen døra bak meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tigress
Jeg vil ikke se, høre eller lukte at folk urinerer, når det så enkelt kan unngås :)

Greit nok, men gjer det eigentleg noko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg faktisk tenke meg om her, men hjemme lukker jeg noen ganger døren, noen ganger ikke. Skal jeg gjøre stort lukker jeg. det gjør jeg og når jeg er på besøk, bortsett vis det er hos bestevenninnen og vi snakker om noe veldig viktig.

De fleste jeg kjenner lukker døren, men jeg ville ikke tenkt over det om de ikke gjorde det. Gubben lukker vel som oftest ikke døren tror jeg, spørs vel hva han driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vel an folket, men lukker sjelden døren når jeg er sammen med mine beste venninner, da vi nesten alltid er midt i en viktig diskusjon. Dette gjelder både når vi er hos meg og hos dem. Men lukker selvsagt døren om andre enn dem er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...