SnillMito Skrevet 21. oktober 2008 #1 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen ganger blir jeg lamslått over hvor kul og bra jeg egentlig er. Er det andre som har det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. oktober 2008 #2 Del Skrevet 21. oktober 2008 "Kjærligheten volder meg ingen kvaler, jeg elsker meg selv og har ingen rivaler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. oktober 2008 #3 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen ganger blir jeg lamslått over hvor kul og bra jeg egentlig er. Er det andre som har det slik? Jeg har det sånn. Jeg har tenkt litt på at uansett hvor kjedelige og kjipe andre måtte være, så vil jeg alltid ha meg selv, og jeg er alltid kul, morsom og spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tang Lung Skrevet 23. oktober 2008 #4 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det finnes bare EN perfekt person og det er denne fyr'n : http://www.youtube.com/watch?v=10WM_O0oSLk...feature=related LOL ! Norsk slekt hadde han oxo....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå