Gå til innhold

Mannen jeg er forelsket i synes jeg er stygg.......

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det oversaker meg at en konspirasjonsteori blir dratt frem, er det mest for å trøste, eller er det typisk kvinnfolk?  

Fyren har ikke lyst på et fohold til vedkommende, er ikke det nok? Må han være en superdust selv om?(selv om jeg ikke synes det å kalle folk vemmelig er noe pent)

Fordi det ikke er typisk kvinnfolk å ordlegge seg slik til en venninne. Sånn er det med den saken.

At han ikke har lyst på et forhold er en sak, en annen sak er måten han ordla seg på iflg venninnen. Det er noe man tenker spør du meg, ikke noe man sier til venninnen til vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gutt34

Men er det typisk kvinnfolk å sende veninner for å sjekke om noen har lyst på deg? Nå har jeg aldrig prøvd å forstå meg på jenter, liver er ikke langt nok til det, men jeg stopper aldrig å forunder meg over dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Men er det typisk kvinnfolk å sende veninner for å sjekke om noen har lyst på deg? Nå har jeg aldrig prøvd å forstå meg på jenter, liver er ikke langt nok til det, men jeg stopper aldrig å forunder meg over dem..

Kanskje hun er litt yngre enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror jeg heller hadde snudd om på svaret om jeg hadde fått et slikt spørsmål fra en venn til den som egentlig spurte, at hun hadde en fin kropp men at topplokket var helt "avskyelig"...Huff, nå var jeg fæl og voksen. :roll:

Men har jo hørt at slikt foregår i den yngre (mentale)årsklasse da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg undres litt over venninnens motiv for å fortelle dette?

Kan vikarierende motiver være inne i bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...