Gå til innhold

gi meg en ny stil

Gjest Gjest_Tanita_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tanita_*

hei hei. jeg er en jente på 25, og trenger sårt en ny stil....eller egntlig en stil i det hele tatt. folk tror alltid jeg er yngre enn jeg er...har skikkelig baby face. men nå er jeg litt lei av det, med sønn på to så er det ikke så artig at folk tror jeg er søsteren.

mitt bedende spørsmål: HVORDAN BØR JEG KLE MEG?

er 170 cm høy. mellom blondt hår. veldig små bryster - a cup (ja, jeg vet...men inngrep er uaktuelt, stolt av kroppen min som den er) slank, med litt hofter. jeg vil gjerne få en litt klassisk men sexy look...men IKKE utfordrene. liker hæler, men går aldri i det siden jeg ikke hvet hva jeg kan bruke til. hjelp meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at blyantskjørt kan være fint på deg, kanskje med en klassisk skjorte til eller en høyhalset trang genser. Ellers er jo en trang dongeribukse fint, med svart dressjakke til. Hvis du vil se eldre ut, er iallfall dette klær som kan passe. Og støvletter/høyhælte sko er et must :gjeiper: Belte i livet kan også være et tips, for å få fin fasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Den finnes tusen varianter av dressbuksen både til hverdags og til fest. Jeans kan kanskje være med på å opprettholde et yngre look.

Heler funker jo også bra til dressbuksen, min smak er med litt "press", en sånn stripe foran og bak. Elegant med heler til, og hvis du finner noen med litt sleng funker et også med joggesko! :)

Tips til å se eldre ut, hvis du bruker linser, kjøp briller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...