philippa starck Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 Mine yndlingsplagg er en svart, høyhalset Sand-genser i merinoull. Har hatt den i mange år, men den er like fin!! Har også en svart Armani-topp i tykk, fin kvalitet som jeg har brukt masse nå etter at temperaturen kom litt oppover. Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 En dress (dressbukse og blazer) i en mørk sandfarge. Har brukt den masse og den passer både til møter/kurs og til festlige anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 11. juni 2003 #3 Del Skrevet 11. juni 2003 Uhm...min nattdrakt...som er sånn flanell med teddybjørner på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 11. juni 2003 #4 Del Skrevet 11. juni 2003 En tynn, svart fleece jakke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 11. juni 2003 #5 Del Skrevet 11. juni 2003 Tror ikke jeg har noen yndlingsplagg jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 11. juni 2003 #6 Del Skrevet 11. juni 2003 Ååh. skavisee... Jo, en gråsvart bukse i velour. Den er god å ta på, god å ha på... Liker den så godt at den begynner å bli slitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 11. juni 2003 #7 Del Skrevet 11. juni 2003 Svart bomberjakke fra Bennetton, kjøpt i vår da jeg var på tur til Roma. Hadde lett flere dager etter jakke, og jeg har aldri vært så lettet som da jeg fant den. Perfekt på meg! Utenom det har jeg et par andre plagg som er enten secondhand eller blinkkjøp som jeg liker godt - kanskje for godt, ettersom de blir slitt ut til de knapt henger sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 11. juni 2003 #8 Del Skrevet 11. juni 2003 Ååh, jeg har flere yndlingsplagg jeg... En rosa lammullsjakke fra Benetton En turkis singlet fra Oasis Kosebuksene mine.. Fornarina dongeribuksen min... Dette er plagg jeg ikke kunne vært foruten... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. juni 2003 #9 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg har mange favoritter men en av den er en Kinarød fotsid Roberto Cavalli selskapskjole med skråskjæring slik at den ene skulderen er bar. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 11. juni 2003 #10 Del Skrevet 11. juni 2003 Hm.. vanskelig.. Den svarte buksen min (burde fått meg en til..) Pysjamasbuksen jeg kjøpte i Frankrike De hvite sommertoppene mine (ALLE SAMMEN, ja) Og, de to blå kjolene mine.. Den ene kort med blomster på. Den andre lang og flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 11. juni 2003 #11 Del Skrevet 11. juni 2003 hmmmmmm franskelig spørsmål..... tror jeg må si min lange svarte skinnfrakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 11. juni 2003 #12 Del Skrevet 11. juni 2003 Joggebuksa mi..........og jeg jogger ikke med den altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. juni 2003 #13 Del Skrevet 11. juni 2003 En sort bukse med svimerker, som er så slitt at den nesten er gjennomsiktig i rumpa. Den er dessverre nedgradert fra penbukse til hjemmebukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 11. juni 2003 #14 Del Skrevet 11. juni 2003 Det nok en fotsid, skreddersydd sommerkjole i gul italiensk lin. Med splitt og skråkant. :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 11. juni 2003 #15 Del Skrevet 11. juni 2003 en pysjamas jeg kjøpte i london med tilhørende tøfler levi's buksene som kunne vært skreddersydd for nettopp min kropp. en turkis sommertopp fra bikbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 12. juni 2003 #16 Del Skrevet 12. juni 2003 Joggebuksa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #17 Del Skrevet 12. juni 2003 To yndlinger: mørk brun babycord-bukse i rett modell - litt for stor. Utrolig behagelig å ha på seg - ikke så pen lenger derimot... Svart, skreddersydd korsetttopp som passer meg akkurat (og det er sjeldent det!), og som jeg fikk av mannen min til jul Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå