Medinilla Magnifica Skrevet 24. februar 2002 #1 Del Skrevet 24. februar 2002 Hei! Hvor får man kjøpt solkrem spesielt beregnet på solarium? Noen som har prøvd det?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 25. februar 2002 #2 Del Skrevet 25. februar 2002 Du får vel kjøpt det de fleste plassene de har solarium... Har ikke prøvd det... Er de ikke for å få bedre brunfarge? Blir jo rød bare jeg går forbi et solarium jeg, kan ikke smøre på noe for å få bedre utnyttelse av sola... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 26. februar 2002 #3 Del Skrevet 26. februar 2002 hei:) du får kjøpt masse forskjellige solariumskremer i solstudio og det er å anbefale. jeg har prøvd forskjellige men den jeg synes er best heter Hot Chocolate fra Carlifornia Tan. den er kjempebra , man får en innmari fin brunfarge:) klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 28. februar 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 28. februar 2002 Tusen takk for svar Chica og Sola Skal prøve den kremen du anbefalte Sola! Husker du forresten hvor mye den koster ca? Blir man ikke så solbrent hvis man bruker den, men fortere brun med en gang?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 1. mars 2002 #5 Del Skrevet 1. mars 2002 hei jeg ble iallefall fort brun med den , og det ble samboeren min også, så jeg anbefaler den virkelig. der hvor jeg kjøpte den kosta den 120 kr. klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 1. mars 2002 #6 Del Skrevet 1. mars 2002 Sola: har du hud som tåler sol bra? Vet du hvordan den funker så slike som meg som ikke tåler så mye sol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 1. mars 2002 #7 Del Skrevet 1. mars 2002 hei.. ja jeg har hud som tåler sol veldig bra og jeg blir egentlig veldig fort brun , så jeg veit egentlig ikke hvordan den virker på dem som ikke tåler sol så godt nei .. men hvis du spør der du kjøper den så vet nok dem det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #8 Del Skrevet 27. oktober 2022 En må tenke på huden både i sol ute og solarium. Blir en fort brent må en være forsiktig. Det en solariumskrem gjør er å aktivere pigmenter slik at en får hurtigere farge...dvs at en kan redusere soltiden får å få samme farge ..solariumskrem beskytter ikke huden. Anonymkode: 2edab...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #9 Del Skrevet 27. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En må tenke på huden både i sol ute og solarium. Blir en fort brent må en være forsiktig. Det en solariumskrem gjør er å aktivere pigmenter slik at en får hurtigere farge...dvs at en kan redusere soltiden får å få samme farge ..solariumskrem beskytter ikke huden. Anonymkode: 2edab...b09 Hvorfor drar du opp en tråd som er over 20 år gammel... Anonymkode: d3d08...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #10 Del Skrevet 28. oktober 2022 Ja,det kan du si 🤣 den dukket opp på hovedsiden,jeg så ikke årstallet før jeg hadde sent inn. Beklager om det irriterer deg😇🤣 Anonymkode: 2edab...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #11 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): En må tenke på huden både i sol ute og solarium. Blir en fort brent må en være forsiktig. Det en solariumskrem gjør er å aktivere pigmenter slik at en får hurtigere farge...dvs at en kan redusere soltiden får å få samme farge ..solariumskrem beskytter ikke huden. Anonymkode: 2edab...b09 Takk for tips. Anonymkode: 254fe...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå