Nelle Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 Har lest en del gamle tråder om fjerning av hår nedentil (bikinilinje) -i noen av trådene kommer temaet laser opp, men det er liksom ingen skikkelige svar fra noen som har prøvd. Jeg ville tippe det ikke finnes noen som tilbyr brazilian her hvor jeg bor, eller hva tror du Minnie? (Minnie og jeg er nemlig fra samme plass...). Jeg gidder på ingen måte å reise inn til Oslo hver gang jeg skal ha vokset meg litt, og har derfor vurdert å bare spandere på meg et par lapper og få fjernet bikinilinja for godt (+ en del av venusberget -så det bare er en stripe igjen på midten). Er møkkalei av røde prikker, kløe når det vokser ut igjen osv. osv. Please! Er det ingen som har erfaringer med laser? Jeg har ikke spesielt mye hårvekst, men hårene er mørke. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 Minnie og jeg er nemlig fra samme plass... Hvor mange ganger må jeg si at jeg ikke er født i Norge :o For info om hårfjerning med laser kan du kontakte Ellipseklinikken her i Oslo- de har webside på www.ellipseklinikken.no Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 11. juni 2003 #3 Del Skrevet 11. juni 2003 Sukk! Hvorfor ikke roe ned hele opplegget med HÅR! Det er jo en grunn til at vi har hår....akkurat som det er en grunn til at vi har blindtarm og mandler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 11. juni 2003 Sukk! Hvorfor ikke roe ned hele opplegget med HÅR! Det er jo en grunn til at vi har hår....akkurat som det er en grunn til at vi har blindtarm og mandler! Anafugia: Dersom du leser tidligere innlegg jeg har hatt i tilsvarende tråder så VET du at jeg på ingen måte er hysterisk når det gjelder hår. Jeg synes det er pent uten bikinilunje, men gidder på ingen måte å stresse og barbere hver dag/annenhver dag for til enhver tid å være glatt og hårløs. Jeg har imidlertid noe ujevn hårvekst -ganske liten hårvekst på enkelte plasser, og kan ha tendens i retning av å se ut som en skabbrev dersom jeg ikke følger med og friserer litt. Frisering er PES, derfor vurderer jeg altså permanent fjerning. Minnie: Det spiller vel ingen rolle hvor du er født? Jeg skrev ikke "Minnie og jeg er FØDT på samme sted". Jeg skrev at vi er fra samme sted. Men drit i det -du bor jo ikke her uansett, så da vet du nok ikke hva som finnes her heller. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 11. juni 2003 #5 Del Skrevet 11. juni 2003 Anafugia: Dersom du leser tidligere innlegg jeg har hatt i tilsvarende tråder så VET du at jeg på ingen måte er hysterisk når det gjelder hår. Nelle: du har rett. * Legger meg flat* Jeg leser ikke alle innlegg, husker ikke alltid hva hvem har sagt. Jeg bare svarer her og nu..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. juni 2003 #6 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg tviler på at det finnes laserfjerning i NNNNNNNN men det finnes kanskje i NNNNNNNN, uansett så må du nok reise ett lite stykke, men husk at da er håret borte for alltid. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 11. juni 2003 #7 Del Skrevet 11. juni 2003 og husk at du må gjøre det minst tre ganger fordi laser bare virker på hår i den aktive fasen; håret har tre vekstfaser. og det gjør STEIKvondt. ei venninne tar laser under arma, det gjør visst VELDIG vondt, hadde tenkt til å ta bikinilinja, men det var mye vondere, fikk hun høre. hun regner med å måtte gjøre det fem ganger. laser tar bare mørke hår, så bare bra at du har det.. og huden skal være så blek som mulig, ellers kan du nemlig få brannskader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 11. juni 2003 *sukk* Et det virkelig så vondt? Kan man ikke få bedøvelse da? Skummelt også at man kan få brannskader i huden... Hm... Har lest noen brosjyrer fra forskjellige steder (Ellipseklinikken + Hud og Hår klinikken i Oslo). I disse brosjyrene virker alt så greit og enkelt -det gjør ikke vondt, og huden tar ikke skade. Er det noen som har gjort det her inne som kan dele litt erfaringer? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 12. juni 2003 #9 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har fjernet hår på bena og bikinilinjen med laser (tatt to behandlinger, skal ta en til på høsten). Jeg synes ikke det gjør vondt - ubehagelig er det absolutt, men langt fra smertefullt. Kan anbefale det på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 12. juni 2003 Natasha: Hvordan får du fjernet hårene? Diodelaser? Hvor gjør du det? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 13. juni 2003 #11 Del Skrevet 13. juni 2003 Ellipse-klinikken, og ja - det er vel diodelaser det heter tror jeg. En venninne har gjort det samme på Hud & Hår klinikken like ved Aker Brygge, og hun er også meget fornøyd. Du kan jo starte med bikinilinjen i første omgang, og se hva du synes. Bare husk at du får best resultat på mørke hår, laser er visstnok ikke et godt alternativ på lyse/fine hår. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå