Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 18. oktober 2008 #1 Del Skrevet 18. oktober 2008 For en stund siden begynte det ei ny jente der jeg jobber. Allerede første dagen merket jeg at det var noe spesielt med henne og etter en del arbeidstimer sammen med henne er jeg nå hodestups forelsket i henne. Jeg hadde aldri tenkt å bli forelsket i ei eg jobber med, men dessverre så kan jo ikke bestemme hvem en blir forelsket i og når hun var/er perfekt var det lite jeg kunne gjøre med det. Jeg har så innmari lyst til å sende melding til henne, men vil samtidig ikke "mase" når vi i tillegg jobber sammen da jeg er på en måte "sjefen" hennes. Er ikke sjefen for bedriften, men jeg er tillitsvalgt når vi jobber i lag og har jobbet der en stund lengre enn henne. Ville bare få dette ut, men hva syntes folket. Skal jeg ta en sjanse og hoppe i det eller skal jeg la være? Vi har en svært god kontakt på jobben og kunne sikkert snakket i mange timer om vi hadde hatt sjans, så vi er vel venner kan jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MiaG Skrevet 19. oktober 2008 #2 Del Skrevet 19. oktober 2008 er du fri og frank er det jo bare å hoppe i det. men er du samber eller gift = Hold deg unna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2008 #3 Del Skrevet 19. oktober 2008 Er dere bgegge single? Det må nesten avklares først. Er dere begge garantert helt single, inviter henne med ut til en "forretningsprat". Så finner dere automatisk ut under "forretningspraten" og vinen om dere finner tonen videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 19. oktober 2008 #4 Del Skrevet 19. oktober 2008 vi er begge single ja, og har vert det en god stund men vi får se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #5 Del Skrevet 26. oktober 2008 Vet hun at du er interessert da? Har du sendt noen signaler på det? Og har du i tilfelle fått noen signaler tilbake? Jeg synes at du skal ta det et skritt videre, evt ved kaffemaskinen..Flørt litt så oppdager du raskt om hun liker deg! Du har jo ingenting å tape på det.. Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #6 Del Skrevet 27. oktober 2008 Vet hun at du er interessert da? Har du sendt noen signaler på det? Og har du i tilfelle fått noen signaler tilbake? Jeg synes at du skal ta det et skritt videre, evt ved kaffemaskinen..Flørt litt så oppdager du raskt om hun liker deg! Du har jo ingenting å tape på det.. Hold oss oppdatert! Vel, man er jo kolleger så man vil vel hverken flørte for mye eller være for avvisende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten igjen... Skrevet 29. oktober 2008 #7 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er sinnsykt usikker nå jeg. Hun skal vissnok være interessert i en annen, men jeg føler av vi har fått en ekstrem god kontakt i det siste. Mye bedre enn resten av de jeg jobber med, og muligens bedre enn mange av mine venninner og. Bare synd at jeg er svært dårlig til å lese signaler. Jeg skal holde dere oppdatert viss det skjer noe fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #8 Del Skrevet 30. oktober 2008 Er sinnsykt usikker nå jeg. Hun skal vissnok være interessert i en annen, men jeg føler av vi har fått en ekstrem god kontakt i det siste. Mye bedre enn resten av de jeg jobber med, og muligens bedre enn mange av mine venninner og. Bare synd at jeg er svært dårlig til å lese signaler. Jeg skal holde dere oppdatert viss det skjer noe fremover. Mange av dine venninner?? Hold deg unna henne om du har mange venninner! Om du da ikke har tenkt å la henne lide eller la dine "gode vennninner" avgjøre forholdet....feks hvis hun snakker med annen mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 30. oktober 2008 #9 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nei nei nei! Trenger ikke å være redd for det, er vel ei jeg er en del med, men hun er sammen med en annen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #10 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nei nei nei! Trenger ikke å være redd for det, er vel ei jeg er en del med, men hun er sammen med en annen uansett. Ikke en fyllik vel, eller en med andre "problemer" slik at all din tid og omsorg og bekymringer går til denne "gode venninnen"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 31. oktober 2008 #11 Del Skrevet 31. oktober 2008 neida, det eneste er mine sene arbeidstimer som står i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå