BrunetteBarbie Skrevet 30. november 2008 #21 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) 1) Uten evne til forståelse. "For dette er min mening, og siden ikke TS mener, tenker og føler det samme som meg, er h*n dum." * Hehe, ja jeg er litt enig i dette. Ikke dum kanskje, men noen evner ikke å sette seg inn i andres situasjon (dvs: lita empatiske) 2) Tolking. Hvis et innlegg kan tolkes på forskjellige måter, kan du banne på at det blir tolket i verste mening. * Ganske så enig (og hvis førstemann svarer noen de rsteende virker "klokt nok", svarer de jammen meg det samme som førstemann - "å være uten egne meninger" kalles dette og jeg lurer på hvorfor folk er redde for dette når de kan være såpass anonyme her?). 3) Avsporinger. Tråder blir til stadighet avsporet. Er det så vanskelig å holde seg til tema? * Ikke sant? 4) Synsing. TS kommer med et utsagn dere ikke er enige i, og i hele resten av tråden blir TS tillagt meninger h*n ikke har basert på dette. * veldig enig i dette. Det igjen fordi ting tolkes feil, fordi folk ikke leser og får med seg ord som; "tror, kanskje, vet ikke, muligens" i stedet byttes disse merkverdig nok ut med; "Jeg vet, helt sikkert, bombastisk, skuddsikkert (og dump han på samtidig)". 5) Personangrep og hets. Klarer dere ikke å forholde dere saklig, kan dere rett og slett la være å svare. * Ja det skjer og. heldigvis ser jeg lite til det, men hets og lignende vitner om personer som ikke har stort annet å gjøre med livet sitt enn å tolke hvordan andre "100% sikkert" er via KG. 6) Påstand uten argumentasjon. Verdiløst. * I know! Nulll poeng til de altså! Og ikke glem skrivefeilene som du Mim nevner, spesielt ovenfor dyslektikere såklart. Endret 30. november 2008 av BrunetteBarbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 30. november 2008 #22 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg tror at alle brukere på kvinneguiden sitter inne på en lukket avdeling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 1. desember 2008 #23 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette virker som et i overkant fordomsfullt og overdramatisk forum enn... vel, alle andre forum jeg har vært involvert i. Egentlig det som fikk meg til å registrere meg i dag, på grunn av at jeg ikke orket å lese alle disse tåpelige påstandene og ikke ta til motmæle på en eller annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå