Gjest Gl@mB@be Skrevet 18. oktober 2008 #1 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg vil med dette rette et blikk mot kvinneguidens brukere og svarene mange av dere gir. Spesielt "gjester." 1) Uten evne til forståelse. "For dette er min mening, og siden ikke TS mener, tenker og føler det samme som meg, er h*n dum." 2) Tolking. Hvis et innlegg kan tolkes på forskjellige måter, kan du banne på at det blir tolket i verste mening. 3) Avsporinger. Tråder blir til stadighet avsporet. Er det så vanskelig å holde seg til tema? 4) Synsing. TS kommer med et utsagn dere ikke er enige i, og i hele resten av tråden blir TS tillagt meninger h*n ikke har basert på dette. 5) Personangrep og hets. Klarer dere ikke å forholde dere saklig, kan dere rett og slett la være å svare. 6) Påstand uten argumentasjon. Verdiløst. Dette er rett og slett dårlig debattering folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #2 Del Skrevet 18. oktober 2008 Er helt enig med at punktene du lister opp representerer et problem i debattene her. Men...det er jo litt morsomt at det er akkurat deg som kommer med dette da. Foreslår at du går hen og skaffer deg nok selvinnsikt til å inkludere deg blant oss som synder mot disse reglene, før du kommer med konstruktiv kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 18. oktober 2008 #3 Del Skrevet 18. oktober 2008 Er helt enig med at punktene du lister opp representerer et problem i debattene her. Men...det er jo litt morsomt at det er akkurat deg som kommer med dette da. Å jasså? Hvilke(t) punkt(er) syns du jeg synder mot da? For all del, jeg er ikke perfekt jeg heller, men jeg prøver å være bevisst på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #4 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg vil med dette rette et blikk mot kvinneguidens brukere og svarene mange av dere gir. Spesielt "gjester." 1) Uten evne til forståelse. "For dette er min mening, og siden ikke TS mener, tenker og føler det samme som meg, er h*n dum." 2) Tolking. Hvis et innlegg kan tolkes på forskjellige måter, kan du banne på at det blir tolket i verste mening. 3) Avsporinger. Tråder blir til stadighet avsporet. Er det så vanskelig å holde seg til tema? 4) Synsing. TS kommer med et utsagn dere ikke er enige i, og i hele resten av tråden blir TS tillagt meninger h*n ikke har basert på dette. 5) Personangrep og hets. Klarer dere ikke å forholde dere saklig, kan dere rett og slett la være å svare. 6) Påstand uten argumentasjon. Verdiløst. Dette er rett og slett dårlig debattering folkens. Dette gjelder vel både gjester og brukere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 18. oktober 2008 #5 Del Skrevet 18. oktober 2008 Dette gjelder vel både gjester og brukere Helt klart. Men jeg synes å legge merke til at gjester er verre. Det er jo ingen som vet hvem de er, så de trenger ikke stå for det de sier i og med at ingen kjenner de igjen. Og da er det lettere og oppføre seg ufint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2008 #6 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvis to gjester er enige, så er de samme person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tammy_* Skrevet 18. oktober 2008 #7 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvis to gjester er enige, så er de samme person. Haha ja:p Det har jeg også ofte tenkt. og alle som "påstår" de har høyrere utdanning blir beskylt for å lyve. Ingen med høyere utdanning har vel tid til å sitte her inne. Så vi er bare arbeidsledige og lavtutdannede vi da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 18. oktober 2008 #8 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hva er egentlig dette TS fenomenet? Jeg har ikke sett noen bruker med det nicket, men det ser ut som om andre debattanter kjenner igjen denne personen med en gang? Har også sett en TS nevnt på diskusjon.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 19. oktober 2008 #9 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hva er egentlig dette TS fenomenet? Jeg har ikke sett noen bruker med det nicket, men det ser ut som om andre debattanter kjenner igjen denne personen med en gang? Har også sett en TS nevnt på diskusjon.no Trå Starter altså TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 19. oktober 2008 #10 Del Skrevet 19. oktober 2008 Dere har glemt de som kommenterer skrivefeil. Altså meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 19. oktober 2008 #11 Del Skrevet 19. oktober 2008 Dere har glemt de som kommenterer skrivefeil. Altså meg. Ja jeg burde kanskje hatt med det som et punkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 19. oktober 2008 #12 Del Skrevet 19. oktober 2008 Trå Starter altså TS Sånn at *Mim* skal få slippe: det heter trådstarter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 19. oktober 2008 #13 Del Skrevet 19. oktober 2008 Sånn at *Mim* skal få slippe: det heter trådstarter takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jigva Skrevet 19. oktober 2008 #14 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) De som jeg legger merke til er de brukerne som legger seg opp i ETT ord i innlegget. Om det da ender opp med å bli noe helt annet enn hva TS spurte om gjør ikke noe. For eksempel i Samlivsforumet er det av og til forekommet tråder der TS har ved en glipp skrevet "LA han gjøre noe".. man kan lett se at det var mer et ord enn en mening. Hva som nå skjer er at flere gjester og brukere nå henger seg opp i dette ordet "LA" og begynner å spy ut galle til TS som for eksempelt "hvis kjæresten min LOT meg gjøre noe som helst så ville jeg dumpa h*n, her er vi to personen og ingen av oss har rett til å bestemme over den andre.. bla bla bla, jada, jada, jada, bla bla bla" Resten av tråden er nå ødelagt og TS vil ikke få et synspunkt eller svar på spørsmålet sitt selv om griser fikk vinger og begynte å fly. Synes dette burde nevnes her i "kvinneguidens brukere" tråden. Endret 19. oktober 2008 av Jigva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 19. oktober 2008 #15 Del Skrevet 19. oktober 2008 De som jeg legger merke til er de brukerne som legger seg opp i ETT ord i innlegget. Om det da ender opp med å bli noe helt annet enn hva TS spurte om gjør ikke noe. For eksempel i Samlivsforumet er det av og til forekommet tråder der TS har ved en glipp skrevet "LA han gjøre noe".. man kan lett se at det var mer et ord enn en mening. Hva som nå skjer er at flere gjester og brukere nå henger seg opp i dette ordet "LA" og begynner å spy ut galle til TS som for eksempelt "hvis kjæresten min LOT meg gjøre noe som helst så ville jeg dumpa h*n, her er vi to personen og ingen av oss har rett til å bestemme over den andre.. bla bla bla, jada, jada, jada, bla bla bla" Resten av tråden er nå ødelagt og TS vil ikke få et synspunkt eller svar på spørsmålet sitt selv om griser fikk vinger og begynte å fly. Synes dette burde nevnes her i "kvinneguidens brukere" tråden. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbæret Skrevet 22. oktober 2008 #16 Del Skrevet 22. oktober 2008 Helt enig! Ja!! Har irritert meg litt over disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #17 Del Skrevet 22. oktober 2008 Helt klart. Men jeg synes å legge merke til at gjester er verre. Det er jo ingen som vet hvem de er, så de trenger ikke stå for det de sier i og med at ingen kjenner de igjen. Og da er det lettere og oppføre seg ufint. Og det at det sannsynligvis er 10-15 forholdsvis aktive, uspiselige, gjester som overdøver resten. Tror mange slipper mer hemmningene som utlogget, både på godt og vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #18 Del Skrevet 22. oktober 2008 Alle gjester er per definisjon kun ute etter å ødelegge tråder ref startinnlegget og burde derfor egentlig kastes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyggelig gjest Skrevet 23. oktober 2008 #19 Del Skrevet 23. oktober 2008 Neida, noen gjester er hyggelige nok. Og svarer på en ordentlig måte, jeg for eksempel. Bruker ikke gjestekonto for å plage folk. Men fordi en del faste brukere med lang fartstid MÅ hyle ned på andres svar og kalle dem idioter og en masse dritt, før de gir sitt eget som selvfølgelig er myyyye mer fordomsfritt og saklig. *sukk* PK mafia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. oktober 2008 #20 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hmmm... jeg må innrømme at jeg blir frustrert over både gjester og brukere som antar at de vet hva en fast bruker tenker og mener til enhver tid fordi de har lest innlegg av vedkommende tidligere. Sånn "for det sier du alltid" er bare creepy å trekke inn i en debatt. Men jeg er ikke feilfri på dette området jeg heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå