Gjest Gjest_ANONYM_* Skrevet 17. oktober 2008 #1 Skrevet 17. oktober 2008 Ungdomsskole: Vi har et utdanningsFAG på skolen Vi hospiterer noen ganger på VGS Vi får vite at fremtiden nærmer seg Jeg går i 10.nde og har et snitt fra 1 termin (9.nde) 5 og 2.termin 4,50. Har ikke fått terminkarakter i 10.nde enda. Tror dere jeg vil takle studiespesialisering (Jævli langt navn btw.)?? Og senere jus hvis jeg HATER matematikk men er god i alle de andre fagene?
Gjest Studinen Skrevet 17. oktober 2008 #4 Skrevet 17. oktober 2008 Det går nok helt fint Du trenger uansett bare litt matte første året på videregående. Hadde noenlunde samme snitt som deg, likte heller ikke matte, og det gikk veldig bra med meg på studiespesialisering (eller allmennfag som det het da) . Er snart ferdig jurist nå, og det har gått helt fint
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #5 Skrevet 17. oktober 2008 Takk for svar! =) Jeg trengte å høre at det var "bra nok"... Det er utrolig mye karakter press i klassen min, og jeg må stadig minne meg på at det er miljøet i klassen som gjør at alle anstrenger seg ekstra for karakterer...
Saeria Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 Da er du hvertfall vant til karakterpress, for på jus vil du nok helt sikkert møte det igjen. Men fordelen er jo at du er mer voksen da, og hvis du virkelig brenner for å studere jus blir det jo lettere å legge ned litt arbeid i studiene, og dermed oppnå gode karakterer. Dette klarer du!
blåmeisa Skrevet 19. oktober 2008 #7 Skrevet 19. oktober 2008 Virker som det skal gå bra! Mye mer gjennomtenkt enn mange andre 10.ende klassinger og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå