Gjest Eurydike Skrevet 20. oktober 2008 #41 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg tror til og med han sa "chief"! En veldig berømt høvding med andre ord. Godt - da var det ikke bare meg som syntes jeg hørte dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. oktober 2008 #42 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hellstrøm er topp, spes når han blir gira å knekker i knærne. Gapskratter hver gang. Sett bort fra det skulle jeg ønske å sett mer av han å hva han har å lære bort! Han har peiling ass!!!! "Jeg er ikke din KOKK Jeg er IKKE din kokk. JEG ER IKKE DIN KOKK!!" haaaaaaaaaa trønder'n ble blek fort gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 21. oktober 2008 #43 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg digger gangen hans! Og knekken i knærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. oktober 2008 #44 Del Skrevet 21. oktober 2008 sannt? Det er noe der ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 21. oktober 2008 #45 Del Skrevet 21. oktober 2008 "Jeg er ikke din KOKK Jeg er IKKE din kokk. JEG ER IKKE DIN KOKK!!" Melding fra min samboer som sitter og smugleser over skulderen min: Hellstrøm sier ikke "Jeg er ikke din kokk", han sier "JEG ER IKKE KOKKEN DIN!" Dette har nemlig samboer'n min med sterk britisk aksent gått og sagt hele uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 21. oktober 2008 #46 Del Skrevet 21. oktober 2008 Melding fra min samboer som sitter og smugleser over skulderen min: Hellstrøm sier ikke "Jeg er ikke din kokk", han sier "JEG ER IKKE KOKKEN DIN!" Dette har nemlig samboer'n min med sterk britisk aksent gått og sagt hele uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 22. oktober 2008 #47 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fytti katta, han trønderen var fæl! Makan til inkompetent leder har jeg ikke sett, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #48 Del Skrevet 23. oktober 2008 Melding fra min samboer som sitter og smugleser over skulderen min: Hellstrøm sier ikke "Jeg er ikke din kokk", han sier "JEG ER IKKE KOKKEN DIN!" Dette har nemlig samboer'n min med sterk britisk aksent gått og sagt hele uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 23. oktober 2008 #49 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nemlig! Og gjett hva jeg fikk til svar da jeg i går sa at det var hans tur til å lage middag...pfff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 23. oktober 2008 #50 Del Skrevet 23. oktober 2008 I kveld er det nye episode-can't wait! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 23. oktober 2008 #51 Del Skrevet 23. oktober 2008 I kveld er det nye episode-can't wait! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 23. oktober 2008 #52 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg gleder meg også til kveldens program! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. oktober 2008 #53 Del Skrevet 23. oktober 2008 Me three! Så alle på webtv i natt (er syk, så fikk ikke sove) og det er virkelig bedre enn forventet altså. Syns egentlig ikke det går an å sammenligne med Gordon Ramsey, fordi det er jo en helt annen type stil Hellstrøm kjører.. Han virker ikke alltid helt bekvem med å være på tv Skulle forøvrig ønske vi fikk sett litt mer konkret matlaging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 23. oktober 2008 #54 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg gikk såklabert glipp av den! Må se på nett-tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 23. oktober 2008 #55 Del Skrevet 23. oktober 2008 Skulle ønske de la ut oppskriftene, ser så godt ut alt han lager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 23. oktober 2008 #56 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg synes episoden i dag var kjempefin, muligens den beste som har vært hittil. Selv om eieren nok ble såret da Hellstrøm påpekte at maten var beige og kjedelig og at kjøkkenet var helt forferdelig, så svelget han stoltheten sin og tok rådene til seg. Og det var veldig fint å se hvor takknemlig han var da det gikk opp for ham at det lønner seg å følge Hellstrøms råd. Jeg spiser gjerne den flyndra altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 23. oktober 2008 #57 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, de tok seg virkelig i nakken på Majorstuen. Kikket faktisk innom der i sommer, men gikk videre - ble lite fristet. Men ved neste besøk i Fredrikstad får de absolutt en ny sjanse. Artig å se hvordan hele personalet koste seg med ferske, lokale råvarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 23. oktober 2008 #58 Del Skrevet 23. oktober 2008 I dag ble det nesten feelgood-tv, jeg koste meg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 23. oktober 2008 #59 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jepp, legge ut oppskrifter hadde vært en god ide! Den flyndra i dag var fristende, og jeg da som kun neste bare liker fisk og skalldyr Edit: la til en g på legge Endret 24. oktober 2008 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 23. oktober 2008 #60 Del Skrevet 23. oktober 2008 Episoden i dag var veldig fin ja, enig i det! Han tok jo til seg det han ble fortalt og gjorde en veldig flott jobb Han Markus er veldig stolt av dette nå i ettertid og Majoren har veldig greit med besøk til dags dato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå