Gå til innhold

Ville du vært utro


Utro  

67 stemmer

  1. 1. Ville du ?

    • Ja uten tvil
      3
    • Kanskje
      13
    • Nei aldri
      51


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei. Jeg kunne fint ha gjort det ettersom vi bor i forskjellige land for tiden, men, som andre har nevnt før, så er det ikke faren for å bli avslørt som stopper meg fra å være utro, det er min respekt for partneren min og den tillit som er imellom oss, det er mine følelser for ham og hans følelser for meg, det er min egen samvittighet som jeg vet jeg må leve med uansett om han hadde funnet ut av det eller ikke og det er mitt manglende begjær for noen som helst annen enn ham.

Jeg har valgt å være sammen med typen min, og da har jeg også valgt å være trofast. Dersom jeg ikke ønsker å være trofast mot ham, så gjør jeg det heller slutt istedet for å gå bak hans rygg og utnytte hans tillit på en slik motbydelig måte.

Endret av Beast

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...