Gå til innhold

Ville du vært utro


Utro  

67 stemmer

  1. 1. Ville du ?

    • Ja uten tvil
      3
    • Kanskje
      13
    • Nei aldri
      51


Fremhevede innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Ville du vært utro. Om du viste at din partner aldri ville funnet ut av det ?

det er spm mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er ikke faren for å bli tatt som stopper meg fra å være utro.

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke vært.

Skrevet
Nei. Det er ikke faren for å bli tatt som stopper meg fra å være utro.

Signerer dette.

Skrevet

tja, jeg var utro da jeg hadde kjærste, da visste jeg at han aldri kom til å finne det ut. mn når jeg blir sammen med han jeg roter med nå, skal jeg aldri være utro ;))

Skrevet

hmm,, Nei! jeg ville jo vite det. Det ville være vanskelig nok!!

NEI... Det ville ikke fungere..

Lena

Skrevet

er ikke faren for å bli tatt som gjør at jeg ikke er utro.. mannen min betyr alt for mye for meg, ikke intereserer jeg meg for andre mannfolk heller..

Skrevet
Nei. Det er ikke faren for å bli tatt som stopper meg fra å være utro.

Samme her.

Skrevet

Absolutt ikke! Et godt forhold bygger på at man er ærlige. Jeg hadde aldri klart å leve med meg selv hvis jeg hadde vært utro.

Gjest Tigress
Skrevet

Tja, kan hende? Det han ikkje veit har han ikkje vondt av (det går båe vegar såklart), men eg har hatt masse moglegheit til det utan å ha gjort det hittil.

Skrevet

Nei. Absolutt ikke.

Det er ikke det at han kunne ha oppdaget det som stopper meg, men kjærligheten vår

Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)

jeg mistenker at en del av de som har sakt nei lyver

Endret av Eugene Onegin
Skrevet

Nå har jeg ofte sjansen til å være utro uten at han noen sinne kommer til å merke det, men jeg gjør det ikke. Hvorfor skulle jeg gidde? Sex får jeg hjemme.

Skrevet

jeg har da fint muligheten til å være utro nå uten at han vet om det.. (Vi bor ikke sammen), men er jo bare han jeg vil være med (jada, mest klisjeaktige setningen i verden), så nei.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Hvis jeg faktisk følte et behov for å være utro så ville jeg ha visst at forholdet jeg var i ikke kom til å vare. Så da ville jeg heller ha avbrutt forholdet enn å være utro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...