Gå til innhold

Eksamensnerver!!! Gode råd?


Gjest Madden

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

:o :o :o :o :o :o

Er så UTROLIG nervøs for morgendagen...skal ha avgangseksamen i sykepleie...leser og leser, men føler at alt bare sklir ut igjen akkurat nå!!! :sur:

noen som har noen gode tips for å slappe av litt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkar deg, jeg kjenner meg så godt igjen. :sur:

Men du skriver at du har lest masse, og da vil det helst går bra!

Dessuten er det en ting jeg alltid prøver å huske på når nervene kommer før en eksamen, og det er at det kommer nye sjanser! Jeg vet at det ikke er gøy å ta opp igjen eksamener, men dersom det skulle gå galt er det ikke verdens undergang.

Men det går sikkert bra!! Jeg foretrekker å lese til krampa tar meg kvelden i forvegen, andre drar på kino. Jeg tror det er viktig å gjøre det som passer en selv best, hvis ikke blir en bare gal i hodet.

Jeg skal krysse fingrer for deg i morra jeg.

LYKKE TIL!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Tusen takk Trifolii!

Jeg håper selvsagt at alt skal gå bra...og det har jo gjort det hittill!

Som vanlig sitter jeg i sofaen og nileser...du har helt rett, en må gjøre som en selv føler for! jeg er alltid slik..jobber aller best under press, men nervene er jo selvfølgelig tynnslitt av presset!

Takk for støttende ord..og jeg velger jo å klamre meg til halmstrået..skulle det gå skeis så kan jeg jo konte!!

Nok engang...takk!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :)

Kvinneguiden er jo forresten godt egna til avslapping da ;) Jeg har sittet med KG i utallige timer for å slippe og tenke på skolearbeid :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen madden!

Tror det er mange som har lest mye mindre enn oss! Håper det var en liten trøst. Mange gode klemmer fra meg.

PS! Kullet under oss fikk DEN lette sosiologi etc eksamen. Å være prøvekull er pyton, de fant vel ut at vår eksamen ble litt i meste laget i fjor......... Hadde klart å tatt den eksamenen i dag om jeg hadde fått.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Madden!

Hvordan gikk det?

Jeg tenkte på deg altså, og håper det gikk bra!

Klem fra Trifolii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Joda, jeg håper det gikk greit jeg! svarte iallefall på alle spørsmålene, så utfyllende som jeg klarte med den tiden vi hadde til rådighet! hadde skikkelig skrivekrampe til slutt!!! :D

Tusen takk for at du tenkte på meg trifolii!! det hjalp det!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...