Gjest Gjest_meg_* Skrevet 16. oktober 2008 #1 Del Skrevet 16. oktober 2008 hva betyr det når man drømmer om drukning? drømte at sønnen min druknet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. oktober 2008 #2 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det betyr at han skal DØ... Nei nå skal jeg svare skikkelig Drømmer om at noen drukner kan bety To see someone drowning in your dream, suggests that you are becoming too deeply involved in something that is beyond your control. Alternatively, it represents a sense of loss in your own identity. You are unable to differentiate who you are anymore. http://www.dreammoods.com/dreamdictionary/d2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #3 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tusen takk for svar. Det er Merkelig nok Nettopp det som foregår om dagen - han jeg elsker skal ganske så snart skilles eller separeres eller hva det heter istarten. Saken er at jeg ikke klarer la være tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #4 Del Skrevet 17. oktober 2008 Å drømme at noen dør kan bety at du er ferdig med en epoke/periode i ditt liv. Noe blir lagt bak deg/bli ferdig med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drømmetyder Skrevet 21. oktober 2008 #5 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg ville tenkt nøye igjennom følelsene til min sønn, er det noe i din følelsesmessige relasjon til han som du føler er ute din kontroll, en følelse av å ikke kunne hjelpe han. Kanskje han har vokst og modnes på noe vis, men at du overbeskytter han? Kanskje du også vil utdype din egen tolkning. Hvem er det du elsker så høyt og hva betyr det at han skal skilles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå