Gjest Mippsi Skrevet 16. oktober 2008 #1 Del Skrevet 16. oktober 2008 Stylebystars.com har så mye fine kjoler, og de er ganske billige. Lurte på å bestille en kjole derfra. Ser at det blir litt dyr frakt (ca 200 kroner), men hvis det er en fin kjole så går det vel greit. Har noen av dere bestilt herfra? Hvordan er kvaliteten? Størrelsene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 16. oktober 2008 #2 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hm, her var det jo fine kjoler:) Ingen som har erfaring derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #3 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg har også lyst til å bestille derfra. Men leste en plass at frakt/mva eller noe sånnt kom på 288kr når du bor i Norge:/ Noen så vet om det er sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #4 Del Skrevet 9. november 2008 Aaaaargh! MVA avhenger av hvor mye en kjøper for! Hvordan kan et voksent menneske ikke forstå det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #5 Del Skrevet 9. november 2008 Er ikke voksen ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Isabell_* Skrevet 23. november 2008 #6 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har bestilt en kjole derfra. Jeg bestilte den i oktober og har ennå ikke fått den jeg har prøvd å ringe dit men kommer ikke frem og når jeg sender mail svarer de bare det samme, bortsett fra en gang når de ba meg vente 2 dager. Det er min erfaring med stylebystars.com dessverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 23. november 2008 #7 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg har bestilt en kjole derfra. Jeg bestilte den i oktober og har ennå ikke fått den jeg har prøvd å ringe dit men kommer ikke frem og når jeg sender mail svarer de bare det samme, bortsett fra en gang når de ba meg vente 2 dager. Det er min erfaring med stylebystars.com dessverre :/ uff... jeg som hadde tenkt å bestille noen kjoler derifra:/ de har så sykt mye fiiiint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilri Skrevet 12. mars 2009 #8 Del Skrevet 12. mars 2009 hei! jeg lurer på.. jeg prøvde nemmelig å bestille noe fra stylebystars, og det står at de shipper til norge. Problemet er at når jeg skal registrere meg, så går det ikke fordi fødselsnummeret er for langt. de har tydeligvis lengre fødselsnummer i sverige. hva gjør jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå