Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 I all hemmelighet er det et par ting jeg føler behov for å ta opp med deg: 1) Jeg tar selvkritikk for bruken av lommelykt i tunnelen, det var ikke meningen å la deg tro at du så lyset i enden! 2) Jeg var kanskje litt slem med Annie-avataren din, men jeg påtar meg gjerne i full offentlighet og vel så det å trekke tilbake alt dersom du går med på å ta vekk bildet av Robbie. Vi hankjønn med litt mindre penger, litt mindre elegant sangstemme og kanskje til og med litt mer ordinært utseende blir nemlig fulle av komplekser og annet fankernskap når bildet av ham dukker opp... :oops: (mulig alle andre hankjønn her inne er kjekkere enn Robbie, men jeg tar likevel belastningen med å stå frem på denne måten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg er stum!! En melding på personlig, til meg??!!! Er rørt og glad på samme tid! Jeg gjentar meg selv, igjen. Du er ikke sann. Forøvrig så må jeg nok skuffe deg, men Robbie stays!! Selv om jeg er hellig overbevisst om at du stiller sterkere enn han på de aller fleste områder. Du har iallefall min fulle oppmerksomhet hver dag... "Han" er bare et blaff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 11. juni 2003 #3 Del Skrevet 11. juni 2003 1) Jeg tar selvkritikk for bruken av lommelykt i tunnelen, det var ikke meningen å la deg tro at du så lyset i enden! Dette var faktisk ganske dårlig gjort. Her har jeg min første gode dag på lenge så kommer du med dine "sprell"... Hrmf..... (tenker leeenge)....du er tilgitt. Jeg er ikke langsint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #4 Del Skrevet 11. juni 2003 Jaja, på en god dag kan jeg se på Robbie-bildet ditt og tenke "jøss, biter han negler?" ...men de andre dagene innser jeg jo at jeg tar feil; han pleier som kjent å sutte på totten og har bare tatt feil finger for anledningen... *forsøksvis-tøff-i-trynet-kompleksmaskeringsekspert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 11. juni 2003 #5 Del Skrevet 11. juni 2003 Pssssst Trøster Trøffel: Robbie er veldig kalvbeint. Helt sant!!! Maiken (ÅH!!! Så snill jeg føler meg i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #6 Del Skrevet 11. juni 2003 Maiken!!! :oops: Hvor har du vært hele mitt liv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå