mari Skrevet 23. oktober 2008 #41 Skrevet 23. oktober 2008 jeg må si meg litt enig med new dawn, rutiner brytes av nesten alle (sikkert noen mennesker som klarer å være hjemme hver dag til leggetid). Vi har veldig faste rutiner, men de brytes (desverre) sikkert 1 gang i uken. Vi har legge tid etter barnetv for begge barna (5 og 7), men siden vi sjeldent ser på tv, heller ikke barnetv, så blir jo det bare en ca tid. Desuten er det trening som varer til 19 for begge barna et par dager i uken, da blir de lagt etter at de har spist når de kommer hjem. Av og til er vi også hos venner, der de barna hos dem legger seg mye senere, da får mine barn lov til å følge rutinene i det huset (hvis ikke de er veldig trøtte og ber om å legge seg). Vår verden er ikke sort hvitt og det skjer masse hele tiden og da blir leggetiden deretter! Når det kommer til å si i fra til andre om hvordan de oppdrar barn, så er det egentlig en uting, men jeg er altfor flink til å gjøre det selv også. Vet at man lett kan bli såret når mennesker sier at du gjør noe feil med barna dine, for man gjør jo sitt beste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå