Gå til innhold

Selge kjolen etter bryllupet?


Gjest anonym

Skal du selge kjolen din etter bryllupet?  

  1. 1. Skal du selge kjolen din etter bryllupet?

    • Ja, selvfølgelig
      1
    • Ja, men med tungt hjerte
      4
    • Nei, aldri!
      11


Anbefalte innlegg

Gjest Helenius

Hei!

Sitter her og leser tråder om pris på kjole, salg og leie...

Da jeg dro ut for å se på brudekjoler, var jeg helt klar på at jeg skulle kjøpe kjolen min. Den skal jeg ha for å vise frem til barn og barnebarn, og ta den frem for å se på den av og til - til tross for en bitte liten leilighet med lite lagringsplass... (Vi får nok større plass etterhvert!)

Jeg tror aldri jeg hadde hatt hjerte til å selge kjolen min. Heldigvis var min kjære helt enig i valget - selv om det betød noen tusenlapper ekstra!

Hva med dere? Er det helt uproblematisk å selge kjolen etter bryllupet?

Eller skal dere ha den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg vil ikke selge kjolen min! Synes den er utrolig fin, dessuten kan jeg faktisk bruke kjolelivet ved senere anedninger også.

Kjolen er uansett et minne for livet. Vil ikke at andre skal bruke den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen selges med en gang jeg får sjans! Den kommer jeg ALDRI til å bruke igjen, og den kommer uansett til å bli knyttet til denne dagen. Og jeg kommer sikkert aldri til å bli så fin som denne dagen heller, dersom jeg skulle prøve/bruke den igjen senere.

Nei, minner ligger i hodet ikke i et mørkt kott! (Og så masse flotte bilder da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Imax - tenkte først å beholde kjolen, men nå har jeg faktisk ingen kvaler mht å selge den. Men, det er ikke bare lett å få solgt den heller, har hatt annonnse på sidene her og i avisa - med bare homofile som har vist interesse - påstått at de skal inngå partnerskap og vil gjøre litt ekstra ut av det.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

TROR ikke jeg kommer til å selge den...men på en annen side kommer jeg garantert ikke til å bruke den igjen!! en mulighet er jo å sy den litt om...for å bruke den til selskapskjole..men da må den jo farves også...vi får se!! må først bruke den på bryllupsdagen før jeg tar stilling til slike spørsmål!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får solgt den, kommer jeg nok til å gjøre det. Men hvis ikke, er det ingen krise - jeg angrer ikke på at jeg kjøpte i stedet for å leie, siden det virkelig var drømmekjolen.

Kanskje en datter en gang kunne tenke seg å bruke den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på å brodere navn og dato på min jeg da,

og regner ikke med at noen vil kjøpe den etterpå....

Men jeg ville aldri solgt den uansett.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt på å selge kjolen. Men etter å ha hatt den siden i fjor sommer da jeg kjøpte den... Så har jeg ikke hjerte til å selge den igjen. Det er et minne for livet og jeg har blitt så utrolig glad i kjolen min... rart hva et klesplagg kan gjøre med en brud... :ler:

Så her blir ikke kjolen solgt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke selge kjolen etter bryllupet. Det har jeg ikke hjerte til! Jeg har hørt om mange som har angret på at de solgte kjolen sin, så det kommer jeg ikke til å gjøre.

Hilsen Po Pi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Jeg har lyst til å beholde kjolen og la datteren min, evt svigerdatter eller barnebarn bruke den senere, hvis de har lyst på den da;).

Anitacath, det var en god ide å brodere navn og dato. Det tror jeg jammen jeg skal gjøre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...