Gå til innhold

her er mine nydelige sko


Loolaa

Anbefalte innlegg

Endelig fant jeg ut at skoene mine ligger på nett!

http://shop.christiane.no/

De heter Rainbow Collection Tiffany, og er nederst på side to. De er så vakre, hadde det vært opp til meg ville jeg hatt de på utstilling i stua!

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempeflotte! Har faktisk ikke sett noen sko som er så fine før! Den skal du ha! Prøv å vise skoene mest mulig da..hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeflotte! Har faktisk ikke sett noen sko som er så fine før! Den skal du ha! Prøv å vise skoene mest mulig da..hehe!

Jeg skal ha en kjole med lang, ganske stort skjørt. Så jeg får passe på å løfte den litt opp i blant. Litt sånn can-can-aktig!

:ler:

Men jeg skal også ha en salsakjole til brude-salsaen (ikke noe vals her!), og da kommer de virkelig til sin rett!

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuupi

Jeg har akurat kjøpt samme sko som deg! :D De er dødslekre, men litt høyere hæl enn hva jeg opprinnelig hadde tenkt! Så jeg får nok valse rundt litt i stua før den store dagen, sånn at jeg ikke tipper under brudevalsen :ler: Skal du farge dine etterpå? det tenkte jeg å gjøre, kostet 300 kroner å få gjort det på fabrikken fikk jeg beskjed om der jeg kjøpte dem!

Skal dere danse salsa istedet for brudevals?? :o Kult! Skulle ønske jeg og sambo var litt flinkere til å danse. Desverre er vi som to forvokste elefanter i et glassmagasin hver gang vi prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skal også ha en salsakjole til brude-salsaen (ikke noe vals her!), og da kommer de virkelig til sin rett!

Oi!

Det hørtes kjempestilig ut med brudesalsa! Skal du ta på brudekjolen din etterpå igjen, eller fortsetter du å gå med salsakjolen? *nysgjerrig*

Uansett, lykke til, håper det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede farget skoene i gull, samme farge som kjolen. Fikk navnet på en dame gjennom Christiane Brudesalong. Jeg valgte å impregnere dem, og det betyr at jeg ikke kan farge dem på nytt. Hvis du ikke gjør det, kan du farge de mørkere for hver gang (kommer litt an på fargen). Fordelen med impregnering, er at fargen ikke sklir ut hvis skoene blir våte.

Brudesalsa, ja! Det blir ikke akkurat som foreldre/svigeres hadde tenkt seg. Ikke salsakjolen heller :ler: Den er kjempetøff, men jeg kommer nok til å skifte tilbake til brudekjolen igjen likevel. Må gå med den noen timer til! Salsakjolen blir nok definitift brukt ved senere anledninger

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattsvermer

Har du en link til den salsa kjolen? Den høres kul ut.

Kunne ikke tenke meg å ha på en slik på bryllupsfesten, slik du skal, men til en annen anledning? Definitivt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du en link til den salsa kjolen? Den høres kul ut.

Jeg har dessverre ikke noen link, for den er laget spesielt til meg. Designeren (høres så fancy ut) fikk en annen kjole jeg liker fasongen på, og laget en lignenede fasong. Dvs tynne stropper, kryss over brystet men litt moderat utrigning, og kjolen krysser foran med en spiss ned bak. Den rekker til litt over knærne framme og litt under knærne bak og er i stretch-stoff. Den her en tøff svart/gull farge, og så har hun sydd på masse "tråder" som henger langs utrigningen og langs kanten på kjolen. Olé!

loolaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...