Gå til innhold

Rengjøringsbyrå


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kan noen komme med tips på bra rengjøringsbyrå i Oslo eller Akershus som kan ta storrengjøring privat?

Vi holder på med en rivejobb hjemme (badet er vannskadet), så når jeg kom hjem i går var hele huset støvlagt! Gubben hadde ikke dekket til og pigging av gulvfliser støver!! :evil: Det er forsåvidt greit nok å vaske glatt flater selv, men sofa og stuetapet mm. må støvsuges, så da kunne jeg tenke meg å få profesjonell hjelp.

Søkte jo på Gule sider, men fikk mange treff så det hadde vært greit med en anbefaling. Dessuten er det vel mange firmaer som bare tar daglig renhold av kontorer osv.?!? Var også inne på siden til CityMaid, men det virket som om man bare fikk hjelp med storrengjøringen dersom man er kunde. Jeg har ikke behov for å være kunde hos dem.

Tips mottat med takk!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt et firma som heter Nannestad Renhold og ble veldig fornøyd både med rengjøringen og prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk Lea for en referanse!

Valla; jeg søkte på Gule sider, men siden jeg fikk mange treff håpet jeg noen her inne kunne anbefale noen og det har Lea gjort.

Tar gjerne imot flere tips, selv om det i prinsippet er nok med ett!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare brukt Nannestad Renhold EN gang. (I forbindelse med flyttvask). Men jeg sjekket priser her og der og dette firmaet kom best ut. De kunne også stille på ganske kort varsel, noe som var viktig for meg.

Jeg fikk god service og en slags garanti. Jeg gikk rundt og sjekket at alt var OK, så skrev jeg under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Takk til deg også Valla! Var ikke meningen å være sur på deg! :wink: Det er jo dette med å uttrykke seg skriftlig da....

Takk igjen Lea! Det er jo positivt at de kan stille opp raskt. Dessuten holder de til i riktig retning i forhold til der jeg bor.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Nå vet ikke jeg om ISS vasker i Oslo også, men i så fall, hold dere langt unna. Da vi kjøpte huset vårt vasket de for den gamle damen vi kjøpte av og dette var langt i fra bra nok. Ikke sa megleren at vi kunne klage på vaskingen heller, så vi skrev jo under på papirene og måtte vaske selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for tilbakemeldinger, også på hvem man skal styre unna!

DonPedro; vet du om CityMaid gjør storrengjøring for folk som ikke har fast avtal? Det virket ikke slik ut fra nettsiden deres.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...