Gå til innhold

Er det flere enn meg

Suzy

Anbefalte innlegg

Er det flere en meg som opplever at spørsmålet "er det flere enn meg som opplever dette?" er det absolutt vanligste spøsmålet på seksualitetsforumet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Jeg vet ikke, men det er generelt mange spørsmål her på kg ala:

- Er det bare meg?

- Er jeg normal?

Normalt åpner jeg ikke tråder med overskrifter som denne, men jeg tok en sjans siden det var du som startet den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt åpner jeg ikke tråder med overskrifter som denne, men jeg tok en sjans siden det var du som startet den. :)

Takk for tilliten! :ler:

Det er vel et hint å spore i hvor jeg startet emnet også...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere en meg som opplever at spørsmålet "er det flere enn meg som opplever dette?" er det absolutt vanligste spøsmålet på seksualitetsforumet??

Ikke bare der, men i mange andre grupper også. Det er veldig mange som er fryktelig opptatt av å være normale. Men når jeg leser hvor mye som er "normalt" i sexforumet så slår det meg bare at jeg er veldig glad for at jeg ikke er normal. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare der, men i mange andre grupper også. Det er veldig mange som er fryktelig opptatt av å være normale. Men når jeg leser hvor mye som er "normalt" i sexforumet så slår det meg bare at jeg er veldig glad for at jeg ikke er normal. :ler:

:ler:

Også et poeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Charming
Men når jeg leser hvor mye som er "normalt" i sexforumet så slår det meg bare at jeg er veldig glad for at jeg ikke er normal. :ler:

Den samme tanken fikk jeg og i dag etter å ha bladd gjennom en del tråder. Hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren også..nå ble jeg så nysgjerrig at jeg må inn på seksualforumet for å lese jeg også. Må jo se om seksuallivet mitt er normalt. Hvis jeg ikke oppdaterer resultatet skyldes det at seksuallivet mitt er under normalen. Da ligger jeg og griner under dyna/oppå kjæresten. "Kom igjen kjære, vi er under gjennomsnittet!" :kline:

Ser det for meg, he he!

Edit: Det der var for avansert for meg, he he. Har ikke behov hverken for å bli sett på eller tisset på :ler: Der ser dere, jeg er helt UNORMAL :ler:

Endret av Crow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Når noen stiller det spørsmålet har jeg mest lyst til å bare si "nei...du er pinade steinhakkegærn. Du er et sykt SYKT menneske som burde legges inn."

Men så er det de som tar seg nær av slike kommentarer, så da velger jeg heller å ikke si slikt.

Og ja, det spørsmålet irriterer meg =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...