Gå til innhold

Jenter selger seg mot kontantkort

Sandman

Anbefalte innlegg

Gjest Milah

Når slikt skjer må det være noe riv ruskende galt med holdningene til dagens tenåringer!!! Jeg kunne aldri i verden solgt kroppen min for kontantkort eller noe annet for den sakens skyld.

Mener at foreldrene må ta på seg en viss del av ansvaret for at slikt i det hele tatt kan skje!!

Og han som driver med dette burde sperres inne leeeeeenge!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o :o :o :o :o :o :o :o

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Det må da gå an å gjøre noe mot det her? Er barneprostitusjon blitt så vanlig i Norge?!

Jeg er meget enig med Lasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og kontantkortene bruker de opp på å få fatt i noen å "kjøpe" kontantkort av, kan jeg tenke meg :ler:

Nei, uff....for en syk, syk verden :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jenter selger seg, og har alltid gjort det. Gutta kjøper det som tilbys, og vil alltid gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Donna

Det er rett og slett tragisk!

Lurer på hvordan disse jentene vil ha det med seg selv om noen år når de tenker tilbake på hva de har gjort.

Og mennene da !! Hvordan kan de denne seksuelt på barn?? Det er mer enn jeg kan begripe !! Det er helt utrolig at menn som selv er fedre kan finne på å gjøre noe så grusomt mot andres unger .......for de er unger ennå ....

Dette gjør meg rett og slett rasende .... :evil:

Utrolig hvor langt unge jenter går for penger ....... :-? Som en annen sa - det fokuseres veldig mye på sex for tiden - og alt er lov ....og mulig de føler seg presset - at de ikke vil fremstå som snerpete når andre gjør - eller sier de gjør alt mulig ...........

Prostitusjon ...... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på hva som foregår i hodene på disse jentene og mennene som betaler dem..... og så lurer jeg litt på om jeg vet hvem denne fyren er, jeg er jo Jærbu jeg og.. :o

Jeg har aldri, hverken nå eller som 10-15 åring, i det hele tatt vurdert å prostituere meg!

Det virker som om barn idag blir tidligere "voksne", eller prøver å gi inntrykk av det ihvertfall. Det er ikke så lenge siden jeg var fjortis selv, men vi var ikke sånn da..tror jeg.

Stopp verden, jeg vil av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Stopp verden, jeg vil av!

Enig !!! Skal vi hoppe av sammen ?

Jeg er forresten like gammel som deg og kan heller ikke huske av vi var sånn da ....... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO! Nå syns jeg faktisk noen må gjøre noe med dette samfunnet vi lever i. VI må gjøre noe med det.

Tips: Når han her mannen blir tatt (for det blir han en eller annen gang) så send han til Jan Mayen eller Bjørnøya.... ikke så lett å gjøre ugang der.... :ler::ler:

Men ærlig talt, det er for jævlig, begynner nesten å angre på at jeg fikk barn når jeg ser hvilken stor oppgave det er å beskytte dem mot all f**nskapen her i verden.

Og du, som gjør dette, Skam deg!!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 19 og kan godt huske meg selv i den alderen. Jeg tenkte aldri tanken på å selge meg for å få et eller annet, selv om familien min ikke hadde stort av ressurser på den tida.

Jenter blir eldre mye tidligere nå enn de gjorde for bare fem år siden. Samfunnet løper løpsk... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...