Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #1 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvor får jeg tak i ullstrømpebukser som ikke er ribbestrikkede, flettestrikkede, generelt grove osv? Jeg vil ha enkle, minimalistiske, myke ullstrømpebukser i sort eller grått. Og de må være lange nok til normale bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvor får jeg tak i ullstrømpebukser som ikke er ribbestrikkede, flettestrikkede, generelt grove osv? Jeg vil ha enkle, minimalistiske, myke ullstrømpebukser i sort eller grått. Og de må være lange nok til normale bein. Tror det kan være vanskelig å få ordentlige i ull som ikke er grove.. Men Pierre Robert har noen fine! De er det jeg ser på som grove, men du kan jo ta en titt likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Quirky_* Skrevet 14. oktober 2008 #3 Del Skrevet 14. oktober 2008 Mytights.com har perfekte, helt enkle ullstrømpebukser. Jeg liker spesielt dem i kasjmir-blanding, de er pene, varme, og ser ut til å være av god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 14. oktober 2008 #4 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kjøpte nettopp på H&M, perfekt tykkelse! Godt og varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 14. oktober 2008 #5 Del Skrevet 14. oktober 2008 Wolford har, men de er ganske dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 14. oktober 2008 #6 Del Skrevet 14. oktober 2008 Lindex har også. Jeg synes disse har vært holdbare og gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 14. oktober 2008 #7 Del Skrevet 14. oktober 2008 Wolford har, men de er ganske dyre. Og veldig, veldig gode! Pluss at de varer i flere sesonger. Koster rundt 400 kr paret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
divadina Skrevet 14. oktober 2008 #8 Del Skrevet 14. oktober 2008 Wolford har, men de er ganske dyre. Jeg så noen helt nydelige stay-ups i ull i en wolford butikk. De var helt glatte men jeg bruker ikke stay-ups. Så ikke om de hadde tilsvarende strømpebukser. Ellers kjøpte jeg noen i ull av oroblu som er helt nydelige å ha på seg. De var dyre og kosta 399,- De er da ikke glatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå