Gå til innhold

frakt hos Asos

Fruktvand

Anbefalte innlegg

Jeg har sett flere som har skrevet på forum om at frakten på asos.com er så dyr. Kjøpte nettop 2 kjoler og litt undertøy på Asos å frakten ble kun på 216 kr. Skjønner jo at moms og toll (10,7% og 25%) ikke er inni prisen. Men er det noen gebyrer utenom dette, siden alle sier det er så dyrt? På forever21 koster det jo 44,5 dollar for frakt hvis en kjøper for 100 dollar. Dette er jo da dyrere. Bare litt forvirret her og lurer på om det kommer annen frakt utover de 216 kronene.. Noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Quirky_*

Grunnen til at folk klager er vel at frakten pleide å koste rundt 50 kr, selv på store ordrer, og at det koster over 200 i frakt også hvis man bare vil bestille et lite smykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gulla_*

På ebay var det ein selgar som la til 240 kr i frakt for ein tube ansiktskrem....så det er lurt å sjekka frakt før ein kjøper,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Quirky_*

Da jeg sa at det ikke kom flere gebyrer annet enn moms/toll, mente jeg alt moms/toll-relatert. Kjøper man for over 1000 kr slipper man f.eks. ikke unna med et fortollingsgebyr på rundt 100 kr, for eksempel.

Det jeg mener er at ingen andre avgifter fra Asos kommer i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei. Da skjønner jeg at noen kan mene at det er dyrt hvis de kun kjøper et smykke. Men for 2 kjoler ++ så er det heller billig sett hva kjoler koster i Norge. Syns å huske det kostet 70 kr i fortollingsgebyr sist jeg kjøpte fra Forever21, og det var for under 1000 NOK. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...