Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

zilje_k du er superflink. Kanskje du kan inspirere meg litt, motivasjonen min er ikke på topp. Hjelp meg, Hotties!!!

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zilje_k du er superflink. Kanskje du kan inspirere meg litt, motivasjonen min er ikke på topp. Hjelp meg, Hotties!!!

:sjenert:

Overraska over meg selv jeg! Men grunnen er nok fordi jeg har fått meg pulsklokke :) Gir masse motivasjon! Også ser man faktisk forbedringer!! Det har mye å si! Ihvertfall for meg :)

Endret av zilje_k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at dere lager t-skjorter med nicket deres bakpå, sånn som fotballdrakter. :fnise:

Forresten... å sende PM med tlf.nr og sende hverandre sms etter trening hadde helt klart vært billigere! Men ikke like morsomt!!!! ;)

JA TIL T-SKJORTER MED NICK

:hoppe:

Jeg ser ideen om plakater har blitt videreutviklet mens jeg var på ferie! :ler:

Jeg må si jeg også heller mer mot t-skjorte med nick enn pm altså! :jepp:

------------------

Noen som skal trene Ragga jam kl. 18.00 i dag?!?

Jeg har tenkt meg... og jeg gleder meg sinnsykt! Fikk ikke vært der i forrige uke... Ble bare én treningsdag hele uka pga :snø: og utenlandstur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraska over meg selv jeg! Men grunnen er nok fordi jeg har fått meg pulsklokke :) Gir masse motivasjon! Også ser man faktisk forbedringer!! Det har mye å si! Ihvertfall for meg :)

Jeg kan tenke meg at det gir motivasjon ja!! :jepp: hmm... kanskje jeg skal ønske meg det til jul??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje pulsklokke er tingen. :) Jeg bør forøvrig har som mål å bli flinkere på kondistrening. Skal ikke være slitsomt å gå tur med bikkja lissom.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Noen som skal trene Ragga jam kl. 18.00 i dag?!?

Jeg har tenkt meg... og jeg gleder meg sinnsykt! Fikk ikke vært der i forrige uke... Ble bare én treningsdag hele uka pga :snø: og utenlandstur...

Jeg får ikke til å riste på kroppen min i alle disse retningene, så det blir dårlig med Ragga på meg.... Skal du kanskje være med på danseaerobic i morgen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenke meg at det gir motivasjon ja!! :jepp: hmm... kanskje jeg skal ønske meg det til jul??

Jeg tror jeg skal sette opp pulsklokke på ønskelista jeg også. :jepp:

Mandag: 1 time puls middels: check! :hoppe:

Har planer om å trene torsdag og lørdag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: 2 timer Wii Fit

Plan for resten av uka: Spinning + litt apparater tirsdag + torsdag, forhåpentligvis en dag til innom senteret.

Åssen har uka begynt for dere, fellow hotties? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk heldigvis svømt litt på søndag så det ble 4 treninger i forrige uke. Den her uka blir vanskeligere siden jeg får besøk i helgen... Hadde tenkt meg en tur i går, men hodepine satte en stopper for det. Trøstespiste pannekaker til middag isteden... :( hehe..

Skal få til en trening i dag og en til i løpet av uka ihvertfall...

Dere er flinke jenter, bare stå på videre som dere allerede gjør :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LindaKristin

Hei,alle vakre brides-to-be!

Ville bare tipse om vektklubben.no:) I regi av Grete Roede.. Der får dere lagt inn kaloriene dere putter inn,og de dere får hoppet bort :fnise:

Kjempefin side for dem som vil ned et par kg!Lettvint måte å holde litt kontroll:)

Lykke til med prosjektet!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,alle vakre brides-to-be!

Ville bare tipse om vektklubben.no:) I regi av Grete Roede.. Der får dere lagt inn kaloriene dere putter inn,og de dere får hoppet bort :fnise:

Kjempefin side for dem som vil ned et par kg!Lettvint måte å holde litt kontroll:)

Lykke til med prosjektet!

:klemmer:

Hei snuppa mi :klemmer:

Det har jeg faktisk akkurat gjort! Litt moro å faktisk se hva man putter inn og som du sier "hopper bort" :ler:

Sove godt snuppa :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg får ikke til å riste på kroppen min i alle disse retningene, så det blir dårlig med Ragga på meg.... Skal du kanskje være med på danseaerobic i morgen??

:klaske: så treig jeg var med å svare her da... Ble ikke danseaerobic på meg på tirsdag, for jeg hadde et ganske hektisk opplegg den dagen/kvelden. Skulle studere på dagen, konsert på ettermiddagen og møte på kvelden... puh!

Ble det danseaerobic på deg??

Beinet kjennes endelig godt ut igjen *bank i bordet* og jeg er igjen i gang med Prosjektet :hoppe:

Godt å høre! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa mi :klemmer:

Det har jeg faktisk akkurat gjort! Litt moro å faktisk se hva man putter inn og som du sier "hopper bort" :ler:

Det har jeg og gjort. Det er morsomt med disse trimpoengene syns jeg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:klaske: så treig jeg var med å svare her da... Ble ikke danseaerobic på meg på tirsdag, for jeg hadde et ganske hektisk opplegg den dagen/kvelden. Skulle studere på dagen, konsert på ettermiddagen og møte på kvelden... puh!

Ble det danseaerobic på deg??

Det ble dansing på meg! :danser: Jeg overgikk faktisk meg selv og trente Ball 1 først, så tirsdagen er jeg godt fornøyd med! I går derimot, var det hviledag, så er det på'n igjen i kveld! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...