zilje_k Skrevet 3. november 2008 #161 Del Skrevet 3. november 2008 Og i dag har jeg trent Corebar.. 30 min med kondisjon og 15 min med styrke. Også jogga jeg 10 min etterpå :trene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. november 2008 #162 Del Skrevet 3. november 2008 zilje_k du er superflink. Kanskje du kan inspirere meg litt, motivasjonen min er ikke på topp. Hjelp meg, Hotties!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 3. november 2008 #163 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) zilje_k du er superflink. Kanskje du kan inspirere meg litt, motivasjonen min er ikke på topp. Hjelp meg, Hotties!!! Overraska over meg selv jeg! Men grunnen er nok fordi jeg har fått meg pulsklokke Gir masse motivasjon! Også ser man faktisk forbedringer!! Det har mye å si! Ihvertfall for meg Endret 3. november 2008 av zilje_k Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. november 2008 #164 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg foreslår at dere lager t-skjorter med nicket deres bakpå, sånn som fotballdrakter. Forresten... å sende PM med tlf.nr og sende hverandre sms etter trening hadde helt klart vært billigere! Men ikke like morsomt!!!! JA TIL T-SKJORTER MED NICK Jeg ser ideen om plakater har blitt videreutviklet mens jeg var på ferie! Jeg må si jeg også heller mer mot t-skjorte med nick enn pm altså! ------------------ Noen som skal trene Ragga jam kl. 18.00 i dag?!? Jeg har tenkt meg... og jeg gleder meg sinnsykt! Fikk ikke vært der i forrige uke... Ble bare én treningsdag hele uka pga :snø: og utenlandstur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. november 2008 #165 Del Skrevet 3. november 2008 Overraska over meg selv jeg! Men grunnen er nok fordi jeg har fått meg pulsklokke Gir masse motivasjon! Også ser man faktisk forbedringer!! Det har mye å si! Ihvertfall for meg Jeg kan tenke meg at det gir motivasjon ja!! hmm... kanskje jeg skal ønske meg det til jul?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 3. november 2008 #166 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg kan tenke meg at det gir motivasjon ja!! hmm... kanskje jeg skal ønske meg det til jul?? Det er ihvertfall helt genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. november 2008 #167 Del Skrevet 3. november 2008 Kanskje pulsklokke er tingen. Jeg bør forøvrig har som mål å bli flinkere på kondistrening. Skal ikke være slitsomt å gå tur med bikkja lissom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. november 2008 #168 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som skal trene Ragga jam kl. 18.00 i dag?!? Jeg har tenkt meg... og jeg gleder meg sinnsykt! Fikk ikke vært der i forrige uke... Ble bare én treningsdag hele uka pga :snø: og utenlandstur... Jeg får ikke til å riste på kroppen min i alle disse retningene, så det blir dårlig med Ragga på meg.... Skal du kanskje være med på danseaerobic i morgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. november 2008 #169 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg kan tenke meg at det gir motivasjon ja!! hmm... kanskje jeg skal ønske meg det til jul?? Jeg tror jeg skal sette opp pulsklokke på ønskelista jeg også. Mandag: 1 time puls middels: check! Har planer om å trene torsdag og lørdag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2008 #170 Del Skrevet 3. november 2008 Mandag: 2 timer Wii Fit Plan for resten av uka: Spinning + litt apparater tirsdag + torsdag, forhåpentligvis en dag til innom senteret. Åssen har uka begynt for dere, fellow hotties? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. november 2008 Forfatter #171 Del Skrevet 3. november 2008 Elendig... Bare sittet stille, og spist pizza til middag... Men på onsdag skal jeg på spinning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. november 2008 #172 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg gikk tur i går sammen med Ælen Da er jeg sakte men sikkert i gang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 4. november 2008 #173 Del Skrevet 4. november 2008 Fikk heldigvis svømt litt på søndag så det ble 4 treninger i forrige uke. Den her uka blir vanskeligere siden jeg får besøk i helgen... Hadde tenkt meg en tur i går, men hodepine satte en stopper for det. Trøstespiste pannekaker til middag isteden... hehe.. Skal få til en trening i dag og en til i løpet av uka ihvertfall... Dere er flinke jenter, bare stå på videre som dere allerede gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LindaKristin Skrevet 4. november 2008 #174 Del Skrevet 4. november 2008 Hei,alle vakre brides-to-be! Ville bare tipse om vektklubben.no:) I regi av Grete Roede.. Der får dere lagt inn kaloriene dere putter inn,og de dere får hoppet bort Kjempefin side for dem som vil ned et par kg!Lettvint måte å holde litt kontroll:) Lykke til med prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 4. november 2008 #175 Del Skrevet 4. november 2008 Hei,alle vakre brides-to-be! Ville bare tipse om vektklubben.no:) I regi av Grete Roede.. Der får dere lagt inn kaloriene dere putter inn,og de dere får hoppet bort Kjempefin side for dem som vil ned et par kg!Lettvint måte å holde litt kontroll:) Lykke til med prosjektet! Hei snuppa mi Det har jeg faktisk akkurat gjort! Litt moro å faktisk se hva man putter inn og som du sier "hopper bort" Sove godt snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. november 2008 #176 Del Skrevet 5. november 2008 Beinet kjennes endelig godt ut igjen *bank i bordet* og jeg er igjen i gang med Prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. november 2008 #177 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg får ikke til å riste på kroppen min i alle disse retningene, så det blir dårlig med Ragga på meg.... Skal du kanskje være med på danseaerobic i morgen?? så treig jeg var med å svare her da... Ble ikke danseaerobic på meg på tirsdag, for jeg hadde et ganske hektisk opplegg den dagen/kvelden. Skulle studere på dagen, konsert på ettermiddagen og møte på kvelden... puh! Ble det danseaerobic på deg?? Beinet kjennes endelig godt ut igjen *bank i bordet* og jeg er igjen i gang med Prosjektet Godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. november 2008 #178 Del Skrevet 6. november 2008 Hei snuppa mi Det har jeg faktisk akkurat gjort! Litt moro å faktisk se hva man putter inn og som du sier "hopper bort" Det har jeg og gjort. Det er morsomt med disse trimpoengene syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. november 2008 #179 Del Skrevet 6. november 2008 så treig jeg var med å svare her da... Ble ikke danseaerobic på meg på tirsdag, for jeg hadde et ganske hektisk opplegg den dagen/kvelden. Skulle studere på dagen, konsert på ettermiddagen og møte på kvelden... puh! Ble det danseaerobic på deg?? Det ble dansing på meg! Jeg overgikk faktisk meg selv og trente Ball 1 først, så tirsdagen er jeg godt fornøyd med! I går derimot, var det hviledag, så er det på'n igjen i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. november 2008 #180 Del Skrevet 6. november 2008 Beinet kjennes endelig godt ut igjen *bank i bordet* og jeg er igjen i gang med Prosjektet Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå