Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Jeg er kronisk sulten om dagen, og skjønte ikke stort av det. har begynt å legge inn mat og aktivitet på vektklubben, men synes det er vanskelig å vite hvor mye man skal spise for å gjøre dette riktig. Så fant jeg en formel, og brått skjønner jeg hvorfor jeg er så sulten! Jeg spiser ikke nok! Så nå blir det å justere opp og se hvordan det kan hjelpe :jepp:

Formel? Som regnet ut kalorier og hva vi trengte? Jeg har også funnet ut at jeg spiser for lite, og at det muligens er derfor jeg ikke har forbrenning. Vil du dele formelen, eller var det bare en talemåte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du går inn på et av forumene som heter "ny i vektklubben" så ligger det en tråd med formel der. Den er litt for komplisert til at jeg tør å gjengi den her dessverre...

Edit: Linken jeg prøvde meg på fungerer ikke, man må være innlogga... Men det står noe sånt som: "så mye skal du spise i løpet av en dag"

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på spinning i dag + at jeg drømte at jeg var på økologisk Ica-dans-aerobic. Blir man sprek av å drømme at man trener? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på spinning i dag + at jeg drømte at jeg var på økologisk Ica-dans-aerobic. Blir man sprek av å drømme at man trener? :klø:

hmm... :vetikke:

i såfall skulle jeg ha sovet mer! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Økologisk-Ica-dans-aerobic! Det ville jeg gått på! Akkurat drømmen blir man nok ikke så sprek av, dessverre. Men det kan jo kanskje føre til at du får lyst til å trene når du våkner, og da blir du jo sprek! :hoppe:

---------------------

Jeg trente 1 time puls middels i går. :hoppe: Og i morges kom treningsånden over meg igjen, så jeg jogga og trente litt styrke. Skal se om jeg ikke får tid til litt trening i helga også. Jeg blir så motivert av dere flinkingene! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk så digg det hadde vært! Tro kan flytte fjell vet dere, jenter! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Flinke dinedama!! :hoppe:

Gikk det greit med kroppen?

Det gikk veldig bra ja :) Men når jeg er aktiv økes virkningen av insulinen og det kjente jeg når jeg sto opp i morges etter turen i går :) Blodsukkeret mitt var det laveste jeg har sett jeg har hatt siden eg ble syk :strix: Men det er jo skummelt om det blir for lavt også da.. ;) men fortsetter det slik så må jeg minske insulindosene og det er bare bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på et av forumene som heter "ny i vektklubben" så ligger det en tråd med formel der. Den er litt for komplisert til at jeg tør å gjengi den her dessverre...

Edit: Linken jeg prøvde meg på fungerer ikke, man må være innlogga... Men det står noe sånt som: "så mye skal du spise i løpet av en dag"

Glemte å si takk for tipset. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si takk for tipset. :sjenert:

No worries!

:klemmer:

I dag hadde jeg en sånn fantastisk trening der alt bare går av seg selv og jeg tilnærmet fløy opp og ned på stepkassa!! :hoppe:

Det hadde ikke gjort meg noe om vi hadde holdt på en time til.... Eller, kanskje en halvtime da, hadde vel blitt sliten etterhvert.... :sjenert:

Men så utrolig deilig med en sånn dag, masse energi å hente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag hadde jeg en sånn fantastisk trening der alt bare går av seg selv og jeg tilnærmet fløy opp og ned på stepkassa!! :hoppe:

Det hadde ikke gjort meg noe om vi hadde holdt på en time til.... Eller, kanskje en halvtime da, hadde vel blitt sliten etterhvert.... :sjenert:

Men så utrolig deilig med en sånn dag, masse energi å hente!

Å, det er så herlig! :hoppe: Jeg hadde en sånn trening i forrige uke. Føles såå godt!

Lurer litt på hva som gjør at det blir sånn. En dag kan det være ganske tungt, mens en annen kan det kjennes kjempelett, selv om jeg ikke føler meg noe annerledes før treninga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rygg og rytme utført. Veldig deilig, en veldig bra økt. Jeg har ikke klart å løfte benet på planken før, men nå klarte jeg det ;)

Jeg har bestilt veiledningstime på Domus, så nå skal jeg bli kvitt apparatskrekken! :tommelopp: Har også bestilt veiledningstime hos kostholdsekspert. Så får vi se om det var verdt det. Det var egentlig litt på impuls der jeg stod... :sjenert: (Lenge siden jeg har shoppa... fått abstinenser :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rygg og rytme utført. Veldig deilig, en veldig bra økt. Jeg har ikke klart å løfte benet på planken før, men nå klarte jeg det ;)

Jeg har bestilt veiledningstime på Domus, så nå skal jeg bli kvitt apparatskrekken! :tommelopp: Har også bestilt veiledningstime hos kostholdsekspert. Så får vi se om det var verdt det. Det var egentlig litt på impuls der jeg stod... :sjenert: (Lenge siden jeg har shoppa... fått abstinenser :fnise: )

:klappe: for rygg og rytme!

Du kommer jo til å bli vis og bevisst nå du! Vips så blir du Über-hottie-briden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Deilig start på dagen - danseaerobic på Domus utført! :nigo:

:danser:

Var du og der?? :ler:

Var på flow først, er imponert over Elens karakterskifte; først myk yoga, plutselig struttende av energi i danseaerobic. Jeg hang med så godt jeg kunne, og selv om jeg ikke var i nærheten av å være like elegant, var det mye morsommere enn vanlig aerobic :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig start på dagen - danseaerobic på Domus utført! :nigo:

:danser:

Var du og der?? :ler:

Var på flow først, er imponert over Elens karakterskifte; først myk yoga, plutselig struttende av energi i danseaerobic. Jeg hang med så godt jeg kunne, og selv om jeg ikke var i nærheten av å være like elegant, var det mye morsommere enn vanlig aerobic :hoppe:

Da har vi vært der alle tre!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...