Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Hardt valg nå altså, velge mellom deg og Lance -nesten umenneskelig :fnise:

Jeg og Lancie venter på deg, Ansjoni :fnise:

Forresten, dere som liker å trene på lørdager på Domus, er det noen som vet om det er Danseaerobic eller Aerobic 2 nå på lørdag? Kunne tenke meg en Flow og en Dans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og Lancie venter på deg, Ansjoni :fnise:

Uff, i dag må dere nok vente forgjeves på meg altså :grine: Sitter med noe jobbgreier jeg ikke har samvittighet til å utsette til i morra. Synd at de fine timene går så tidlig :(

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, dere som liker å trene på lørdager på Domus, er det noen som vet om det er Danseaerobic eller Aerobic 2 nå på lørdag? Kunne tenke meg en Flow og en Dans :)

Dans på lørdag, sees vi der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil danse :hoppe: Og flowe :) Skal du flowe og?

Nei, ikke flow på denne jenta... Jeg blir alltid helt fjern av det.... Får ikke til! Så da er det bedre med dansing!! :danser:

Da skal jeg granske alle som blir igjen fra flow ekstra godt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg granske alle som blir igjen fra flow ekstra godt! ;)

Du har vel en fordel der, mindre folk å velge mellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal spinne i dag!!! Har funnet en time nå, som jeg har avtalt med min forlover at vi skal gå på fast!! Hver onsdag kl 17 fremover nå altså. Pluss en time eller to ellers da, som vi kan bytte på hva vi skal gjøre. :klappe: litt for meg selv!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: og :duskedame: jeg også!

MissShorty; har du noen gang vært på styrke45 på Centrum (med Henriette) og vet du om det er stor forskjell fra Lancie sine timer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: takk takk... Føler jeg grein meg litt til den skryten der, men... Det gjør jo ingenting. Jeg tar til meg all positiv tilbakemelding!! :hoho:

:klappe: for Miss Shorty og Twisted også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissShorty; har du noen gang vært på styrke45 på Centrum (med Henriette) og vet du om det er stor forskjell fra Lancie sine timer? ;)

Har aldri vært på Centrum jeg. Men jeg har prøvd på mandager og søndager på Domus, og det virker på meg som om de har en grei avtale om hva timen skal innebære. Samme nivå, samme oppfølging på teknikk, og at de fokuserer på samme muskelgrupper. Regner med de gjør det samme på Centrum. Det er bare litt personlig variasjon :)

Si hvordan det er da, hvis du velger å dra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Du har vel en fordel der, mindre folk å velge mellom ;)

Jeg skal kikke så godt jeg kan!

Du har jo anledningen du også! :)

Så tror vi sikkert hverandre er noen helt andre til slutt, så har vi moro uke på KG å se fram til! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kronisk sulten om dagen, og skjønte ikke stort av det. har begynt å legge inn mat og aktivitet på vektklubben, men synes det er vanskelig å vite hvor mye man skal spise for å gjøre dette riktig. Så fant jeg en formel, og brått skjønner jeg hvorfor jeg er så sulten! Jeg spiser ikke nok! Så nå blir det å justere opp og se hvordan det kan hjelpe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...