Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni
Det ble dansing på meg! :danser: Jeg overgikk faktisk meg selv og trente Ball 1 først, så tirsdagen er jeg godt fornøyd med! I går derimot, var det hviledag, så er det på'n igjen i kveld! :trene:

:klappe: Imponerende tirsdag!!

Hva skal du trene i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni
I dag blir det Step 2 på Centrum Athletica kl. 18.15 :hoppe:

Ah, litt avansert for denne briden enda, så da er det ikke noen fare for at jeg står og spionerer på deg i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,alle vakre brides-to-be!

Ville bare tipse om vektklubben.no:) I regi av Grete Roede.. Der får dere lagt inn kaloriene dere putter inn,og de dere får hoppet bort :fnise:

Kjempefin side for dem som vil ned et par kg!Lettvint måte å holde litt kontroll:)

Lykke til med prosjektet!

:klemmer:

Hm :klø: tror jeg skal prøve det Grete Roede greiene :jepp: Virker som en god planlegger når det gjelder kosthold (som er det jeg sliter mest med) :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: 1 time puls middels: check! :hoppe:

Har planer om å trene torsdag og lørdag også.

Yey, fikk trent både torsdag (1 time middels) og i dag (en drøy time med styrke og utholdenhet, både med og uten Wii) også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg trent styrke og utholdenhet (samme som på lørdag.) :hoppe:

Hvordan har starten på uka vært for dere, fellow hotties? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært ute og powerwalka litt, skulle egentlig på trening, men det ble bare stress, så da fikk jeg litt alternativtrening i friskluft isteden! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crap, jeg trenger inspirasjon damer!!

Jeg hadde med meg treningstøy på jobben i dag, men gikk hjem med det, like rent!! :murvegg:

Noen som har noen gode tips??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crap, jeg trenger inspirasjon damer!!

Jeg hadde med meg treningstøy på jobben i dag, men gikk hjem med det, like rent!! :murvegg:

Noen som har noen gode tips??? :klø:

- Se for deg brudekjolen din og hvor bra du skal se ut

- Se for deg brurestasen under og hvor bra du skal se ut

- Evt ta med deg treningstøyet igjen i morgen, og prøv igjen

- Tenk at alle har slike dager, og at det ikke verdens undergang

- Man har ikke slike dager to dager på rad (hvis jeg skal være streng)

- Man har ikke slike dager tre dager på rad ( ikke såååå streng, men litt)

- Skal du trene i morgen?

- Hva da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt lov å være streng!!! Jeg trenger det!!!!

Trenigstøyet skal være med i morgen og! Og nå i kveld skal jeg ta situps, knebøy og pushups på stua! Det har jeg bestemt nå!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt lov å være streng!!! Jeg trenger det!!!!

Trenigstøyet skal være med i morgen og! Og nå i kveld skal jeg ta situps, knebøy og pushups på stua! Det har jeg bestemt nå!! :opplyser:

You can do it, you can do it :duskedame:

Var ikke så tapper i dag selv heller. Begynte så friskt på tredemølla, men så hang mp3-spillern seg, og jeg klarte rett og slett ikke motivere meg til å trene til radio nrj eller det skvipet de spiller på Domus, så jeg ble sur og gikk hjem :sjenert: Men, spilleren er i orden igjen nå, så vi prøver igjen i morra :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You can do it, you can do it :duskedame:

Var ikke så tapper i dag selv heller. Begynte så friskt på tredemølla, men så hang mp3-spillern seg, og jeg klarte rett og slett ikke motivere meg til å trene til radio nrj eller det skvipet de spiller på Domus, så jeg ble sur og gikk hjem :sjenert: Men, spilleren er i orden igjen nå, så vi prøver igjen i morra :tommelopp:

Skal ikke du være med på Ball kl. 16.30 i dag da? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dagens trening unnagjort! :hoppe: Kanskje jeg går en tur eller tar en runde med Wii Fit senere, men spinning og litt styrke er allerede gjennomført! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå er dagens trening unnagjort! :hoppe: Kanskje jeg går en tur eller tar en runde med Wii Fit senere, men spinning og litt styrke er allerede gjennomført! :)

WOW, Mazzi, du er flink!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke jenter altså :jepp:

:duskedame: Keep up the good work!

Selv trente jeg kondisjon og litt styrke i går på tilsammen en time. Har blitt mer gira på kondistrening i det siste (var stortsett bare styrke på meg før), og det kan jeg takke dere for jenter, så tusen takk for at dere har motivert meg :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...