Gjest Ansjoni Skrevet 6. november 2008 #181 Del Skrevet 6. november 2008 Det ble dansing på meg! Jeg overgikk faktisk meg selv og trente Ball 1 først, så tirsdagen er jeg godt fornøyd med! I går derimot, var det hviledag, så er det på'n igjen i kveld! Imponerende tirsdag!! Hva skal du trene i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. november 2008 #182 Del Skrevet 6. november 2008 Imponerende tirsdag!! Hva skal du trene i kveld? I dag blir det Step 2 på Centrum Athletica kl. 18.15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. november 2008 #183 Del Skrevet 6. november 2008 I dag blir det Step 2 på Centrum Athletica kl. 18.15 Ah, litt avansert for denne briden enda, så da er det ikke noen fare for at jeg står og spionerer på deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. november 2008 #184 Del Skrevet 6. november 2008 Hei,alle vakre brides-to-be! Ville bare tipse om vektklubben.no:) I regi av Grete Roede.. Der får dere lagt inn kaloriene dere putter inn,og de dere får hoppet bort Kjempefin side for dem som vil ned et par kg!Lettvint måte å holde litt kontroll:) Lykke til med prosjektet! Hm :klø: tror jeg skal prøve det Grete Roede greiene Virker som en god planlegger når det gjelder kosthold (som er det jeg sliter mest med) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. november 2008 #185 Del Skrevet 8. november 2008 Mandag: 1 time puls middels: check! Har planer om å trene torsdag og lørdag også. Yey, fikk trent både torsdag (1 time middels) og i dag (en drøy time med styrke og utholdenhet, både med og uten Wii) også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. november 2008 #186 Del Skrevet 10. november 2008 I dag har jeg trent styrke og utholdenhet (samme som på lørdag.) Hvordan har starten på uka vært for dere, fellow hotties? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. november 2008 #187 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg har vært ute og powerwalka litt, skulle egentlig på trening, men det ble bare stress, så da fikk jeg litt alternativtrening i friskluft isteden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 10. november 2008 #188 Del Skrevet 10. november 2008 Ble dårlig med trening på meg i dag.. Men har malt stua til mormor og bestefar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. november 2008 #189 Del Skrevet 10. november 2008 Formkurven har bare vært stigende, så i morgen blir det Styrke 45 med Lance på Domus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. november 2008 Forfatter #190 Del Skrevet 10. november 2008 Crap, jeg trenger inspirasjon damer!! Jeg hadde med meg treningstøy på jobben i dag, men gikk hjem med det, like rent!! Noen som har noen gode tips??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. november 2008 #191 Del Skrevet 10. november 2008 Crap, jeg trenger inspirasjon damer!! Jeg hadde med meg treningstøy på jobben i dag, men gikk hjem med det, like rent!! Noen som har noen gode tips??? :klø: - Se for deg brudekjolen din og hvor bra du skal se ut - Se for deg brurestasen under og hvor bra du skal se ut - Evt ta med deg treningstøyet igjen i morgen, og prøv igjen - Tenk at alle har slike dager, og at det ikke verdens undergang - Man har ikke slike dager to dager på rad (hvis jeg skal være streng) - Man har ikke slike dager tre dager på rad ( ikke såååå streng, men litt) - Skal du trene i morgen? - Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. november 2008 Forfatter #192 Del Skrevet 10. november 2008 Helt lov å være streng!!! Jeg trenger det!!!! Trenigstøyet skal være med i morgen og! Og nå i kveld skal jeg ta situps, knebøy og pushups på stua! Det har jeg bestemt nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. november 2008 #193 Del Skrevet 10. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. november 2008 #194 Del Skrevet 10. november 2008 Helt lov å være streng!!! Jeg trenger det!!!! Trenigstøyet skal være med i morgen og! Og nå i kveld skal jeg ta situps, knebøy og pushups på stua! Det har jeg bestemt nå!! You can do it, you can do it Var ikke så tapper i dag selv heller. Begynte så friskt på tredemølla, men så hang mp3-spillern seg, og jeg klarte rett og slett ikke motivere meg til å trene til radio nrj eller det skvipet de spiller på Domus, så jeg ble sur og gikk hjem Men, spilleren er i orden igjen nå, så vi prøver igjen i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. november 2008 #195 Del Skrevet 11. november 2008 You can do it, you can do it Var ikke så tapper i dag selv heller. Begynte så friskt på tredemølla, men så hang mp3-spillern seg, og jeg klarte rett og slett ikke motivere meg til å trene til radio nrj eller det skvipet de spiller på Domus, så jeg ble sur og gikk hjem Men, spilleren er i orden igjen nå, så vi prøver igjen i morra Skal ikke du være med på Ball kl. 16.30 i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2008 #196 Del Skrevet 11. november 2008 Nå er dagens trening unnagjort! Kanskje jeg går en tur eller tar en runde med Wii Fit senere, men spinning og litt styrke er allerede gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. november 2008 Forfatter #197 Del Skrevet 11. november 2008 Nå er dagens trening unnagjort! Kanskje jeg går en tur eller tar en runde med Wii Fit senere, men spinning og litt styrke er allerede gjennomført! WOW, Mazzi, du er flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2008 #198 Del Skrevet 11. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. november 2008 #199 Del Skrevet 11. november 2008 Dere er flinke jenter altså Keep up the good work! Selv trente jeg kondisjon og litt styrke i går på tilsammen en time. Har blitt mer gira på kondistrening i det siste (var stortsett bare styrke på meg før), og det kan jeg takke dere for jenter, så tusen takk for at dere har motivert meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. november 2008 #200 Del Skrevet 11. november 2008 Skal ikke du være med på Ball kl. 16.30 i dag da? Hardt valg nå altså, velge mellom deg og Lance -nesten umenneskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå