DDuck Skrevet 14. oktober 2008 #21 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg skal egentlig på trening og svømming senere i dag, men nå har jeg plutselig blitt og da er det best å ta det med ro.. Vil ikke stresse kroppen slik at jeg blir værre... Så jeg får se ann i løpet av dagen hvilken form jeg er i.. Heldigvis har jegikke helt fulle lister i dag så jeg har mulighet for å dra hjem litt tidligere om jeg blir værre... Det passer bestandig dårlig å bli syk altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2008 #22 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg liker best å trene på morraen jeg, for senere på dagen er jeg så flink til å finne på masse unnskyldninger! På morraen er jeg for trøtt til å lage unnskyldninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2008 #23 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg skal egentlig på trening og svømming senere i dag, men nå har jeg plutselig blitt og da er det best å ta det med ro.. Vil ikke stresse kroppen slik at jeg blir værre... Så jeg får se ann i løpet av dagen hvilken form jeg er i.. Heldigvis har jegikke helt fulle lister i dag så jeg har mulighet for å dra hjem litt tidligere om jeg blir værre... Det passer bestandig dårlig å bli syk altså God bedring dinedama!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2008 #24 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg liker best å trene på morraen jeg, for senere på dagen er jeg så flink til å finne på masse unnskyldninger! På morraen er jeg for trøtt til å lage unnskyldninger! Jeg har det litt sånn som deg, bortsett fra at jeg må gjøre unna treninga rett etter jobb og ikke dra hjem til sofaen først... Da blir jeg bare værende der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2008 #25 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kjenner den! Sofaen har en mystisk, nærmest magnetisk, tiltrekningskraft på rumpa mi! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. oktober 2008 #26 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har det litt sånn som deg, bortsett fra at jeg må gjøre unna treninga rett etter jobb og ikke dra hjem til sofaen først... Da blir jeg bare værende der.... Jeg også, det er kul umulig å komme seg ut igjen da! Hvis jeg først har lagt meg til....det er jo så godt å slappe av litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. oktober 2008 #27 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg skal egentlig på trening og svømming senere i dag, men nå har jeg plutselig blitt og da er det best å ta det med ro.. Vil ikke stresse kroppen slik at jeg blir værre... Åååååå!!! Det der er så forbaska irriterende altså! Det skjedde med meg og, like etter at jeg begynte å trene, så reagerte kroppen med å bli skikkelig sjuk! Tror det er normalt når man ikke er vant til å trene fra før. God bedring! Jeg har det litt sånn som deg, bortsett fra at jeg må gjøre unna treninga rett etter jobb og ikke dra hjem til sofaen først... Da blir jeg bare værende der.... Jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. oktober 2008 #28 Del Skrevet 14. oktober 2008 Glemte forresten å si at jeg har trent styrke i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. oktober 2008 #29 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er vant med å trene da Bare inlfuensa som går her i bygda for øyeblikket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. oktober 2008 #30 Del Skrevet 14. oktober 2008 Glemte forresten å si at jeg har trent styrke i dag! med Lancie? At jeg ikke var der da altså og spionerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. oktober 2008 #31 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er vant med å trene da Bare inlfuensa som går her i bygda for øyeblikket... Aha! Trodde du nettopp hadde begynt jeg! :klø: Blander litt jeg da. Jepp, da gikk teorien min i vasken! Hmpf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. oktober 2008 #32 Del Skrevet 14. oktober 2008 med Lancie? At jeg ikke var der da altså og spionerte Hehe, på meg eller Lancie-boy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. oktober 2008 #33 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hehe, på meg eller Lancie-boy? På begge egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. oktober 2008 #34 Del Skrevet 14. oktober 2008 På begge egentlig Sukk, vi var som vanlig ikke alene. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. oktober 2008 #35 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sukk, vi var som vanlig ikke alene. :dåne: Jeg er der neste tirsdag, må passe på at det mellom dere to ikke utarter seg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. oktober 2008 #36 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er der neste tirsdag, må passe på at det mellom dere to ikke utarter seg altså Du får stå mellom oss, du og de 40 andre. Skal så mye til for å skille oss vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #37 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har trent høypuls og styrke!!!! *flink* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. oktober 2008 #38 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har trent høypuls og styrke!!!! *flink* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2008 #39 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg hadde budsjettert med å ikke trene i dag, i og med vi skulle ut til Kolbotn. Men så tenkte jeg hardt på Project Hottie Bride og pisket meg selv ut på powerwalking i Ekebergåsen. Ganske selvtilfreds nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2008 #40 Del Skrevet 14. oktober 2008 Wow, flinking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå