Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

cypress

Anbefalte innlegg

Jeg skal egentlig på trening og svømming senere i dag, men nå har jeg plutselig blitt :forkjola: og da er det best å ta det med ro.. Vil ikke stresse kroppen slik at jeg blir værre... Så jeg får se ann i løpet av dagen hvilken form jeg er i.. :sukk: Heldigvis har jegikke helt fulle lister i dag så jeg har mulighet for å dra hjem litt tidligere om jeg blir værre...

Det passer bestandig dårlig å bli syk altså :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker best å trene på morraen jeg, for senere på dagen er jeg så flink til å finne på masse unnskyldninger! På morraen er jeg for trøtt til å lage unnskyldninger! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg skal egentlig på trening og svømming senere i dag, men nå har jeg plutselig blitt :forkjola: og da er det best å ta det med ro.. Vil ikke stresse kroppen slik at jeg blir værre... Så jeg får se ann i løpet av dagen hvilken form jeg er i.. :sukk: Heldigvis har jegikke helt fulle lister i dag så jeg har mulighet for å dra hjem litt tidligere om jeg blir værre...

Det passer bestandig dårlig å bli syk altså :murvegg:

:kose:

God bedring dinedama!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg liker best å trene på morraen jeg, for senere på dagen er jeg så flink til å finne på masse unnskyldninger! På morraen er jeg for trøtt til å lage unnskyldninger! :fnise:

Jeg har det litt sånn som deg, bortsett fra at jeg må gjøre unna treninga rett etter jobb og ikke dra hjem til sofaen først... Da blir jeg bare værende der.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Jeg har det litt sånn som deg, bortsett fra at jeg må gjøre unna treninga rett etter jobb og ikke dra hjem til sofaen først... Da blir jeg bare værende der.... :sjenert:

Jeg også, det er kul umulig å komme seg ut igjen da! Hvis jeg først har lagt meg til....det er jo så godt å slappe av litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal egentlig på trening og svømming senere i dag, men nå har jeg plutselig blitt :forkjola: og da er det best å ta det med ro.. Vil ikke stresse kroppen slik at jeg blir værre...

Åååååå!!! Det der er så forbaska irriterende altså! Det skjedde med meg og, like etter at jeg begynte å trene, så reagerte kroppen med å bli skikkelig sjuk! Tror det er normalt når man ikke er vant til å trene fra før.

God bedring! :klem:

:jepp: Jeg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vant med å trene da ;) Bare inlfuensa som går her i bygda for øyeblikket... :sukk:

Aha! Trodde du nettopp hadde begynt jeg! :klø: Blander litt jeg da. Jepp, da gikk teorien min i vasken! Hmpf!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Sukk, vi var som vanlig ikke alene. :dåne:

:ler:

:hoho:

Jeg er der neste tirsdag, må passe på at det mellom dere to ikke utarter seg altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Jeg er der neste tirsdag, må passe på at det mellom dere to ikke utarter seg altså ;)

Du får stå mellom oss, du og de 40 andre. Skal så mye til for å skille oss vet du :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Jeg hadde budsjettert med å ikke trene i dag, i og med vi skulle ut til Kolbotn. Men så tenkte jeg hardt på Project Hottie Bride og pisket meg selv ut på powerwalking i Ekebergåsen. :hoppe:

Ganske selvtilfreds nå altså! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...