Gå til innhold

Project Hottie Bride 2009

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Snart er det bryllup, og da må man ta seg ut. :jepp: Og for å ta seg ut, må alt overflødig fett og kvaps bort! For min del er målet DEFINERTE fine armer, og de skal på plass FØR mai 2009!!!

Bare å henge seg på, jenter!! :hoppe:

De heiteste brudene i 2009 ligger an til å bli:

Cypress

bryllupsTwisted

Mazilla

dinedama

Miss Shorty

zilje_k

muffin

ansjoni

TuttaV

MaiL

Trudeluttan

(det er plass til flere!!!) :klemmer:

Endret av cypress
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og som jeg presiserte i dinedamas dagbok, vi skal ikke bare være flotte bruder, men også flotte koner! Så dette er, for min del, første mål: Snasen brud! Andre mål: Fortsatt snasen kone!! :hoppe:

:strix:

Skrevet
:hoppe:

Der var du på plass ja! :velkommen:

:fnise:

Dette har jeg tro på blir en suksess altså!!! :hoho:

Skrevet
Og som jeg presiserte i dinedamas dagbok, vi skal ikke bare være flotte bruder, men også flotte koner! Så dette er, for min del, første mål: Snasen brud! Andre mål: Fortsatt snasen kone!! :hoppe:

:strix:

Godt sagt!! Jeg er med på den!!

Skrevet

Må nesten linke til denne tråden i signaturen... :)

Skrevet

Lurt! Jeg gjør det og!!

Skrevet

Nå har jeg meldt meg på timer på Sats for denne uke:

tirsdag: Høypuls 30 og styrke 30

torsdag: spinning

Og så sykler jeg jo til jobben hver dag (at det bare er 5 minutter hver vei er ikke så viktig vel...) :sjenert:

Skrevet

Det viktigste er at du faktisk sykler, cypress! :)

I morgen skal jeg trene styrke!

Torsdag blir det en runde med pilates. (Heter Rygg og Rytme, er på Domus Athletica og anbefales for de som ikke rakk å melde seg på pilateskurs for dette semesteret. Er så mye pilateselementer, at jeg bare kaller det pilates)

Trente step for første gang i går, og er stiv i leggene. Da har jeg muskler der og! :hoppe:

Skrevet

Bra bok! Jeg har samme mål, bare at jeg har frem til august på å bli hottie bride! :jepp:

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

oah - oah!

:duskedame: Drømmen min har blitt realisert :duskedame:

.

Endret av Ansjoni
Skrevet

:hoppe: Jeg slenger meg på! :hoppe:

Jeg har ikke like lang tid på meg, men jeg er jo ganske hot allerede. :wink: Men kan jo alltids bli litt hottere. :lol:

Jeg har trent en time middels puls i dag. :hoppe:

Skrevet

Juhu!! Så bra å se så mange her!! Føler boken er en liten suksess allerede.. :fnise:

Skrevet

Dette blir bra!! Må få stramma opp litt! Og i tillegg er jeg sammen med en som er treningsinstruktør! Så får litt dårlig samvittighet de dagene jeg ikke orker å trene.. hehe.. Må nok skjerpe meg litt :sjenert: Var på kondis 45 i dag da :) Delig etter man har trent!

Skrevet

Jeg har nettopp gjennomført sterk rygg, flat mage nivå 2 :Nikke:

I'm in bejbs!!

Skrevet

God morgen alle hottie brides to be! :jepp:

Nå bærer det avsted på spinning her! Kickstart på dagen, det blir deilig! :trene:

Gjest Neferet
Skrevet

Hallo!

Her er jeg også! Utrolig mye som kan skje hvis man ikke er pålogget her på et halvt døgn!!

Det blir nok ingen trening på meg i dag, skal ut og snakke med kokken angående meny for bryllupet, men jeg kommer absolutt sterkere tilbake i morgen!

Ha en fin dag Hottie brides!

Skrevet

Jeg holdt på å glemme å ta med treningstøy i dag tidlig, men tok meg heldigvis i det, så kl 17 skal jeg på trening!! Helt alene til og meg! Skulle egentlig ha med en venninne, men hun sviktet. Da føler jeg meg nesten ekstra flink! :fnise:

Gjest Ansjoni
Skrevet
God morgen alle hottie brides to be! :jepp:

Nå bærer det avsted på spinning her! Kickstart på dagen, det blir deilig! :trene:

Blir alltid så imponert når noen trener på morgenen, respekt altså!!

:)

Ingen trening på meg i dag, trente halvannen time i går, så har ikke så dårlig samvittighet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...