Gå til innhold

Fashion awards

Gjest Monix

Anbefalte innlegg

Hei dere;)

Nå er Fashion Awards på Norges turnè, og jeg tenkte å stikke innom når de kommer til Haugesund.

Men lurer litt på, hva i alle dager har man på seg?

Min første Fashion Awards, som dere sikkert skjønner;);

Trenger tips, må jeg ta meg en shopping runde før:)?

Påforhånd takk for svar.

Mvh

Monix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er IN, selvsagt! Kjøp f.eks siste Costume, og finn inspirasjon til en shoppingtur.

Mine heteste tips er skinnstøvletter som går over knærne (UTEN jeans inni, det er veldig OVER). og blyantskjørt med ekstremt høyt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er IN, selvsagt! Kjøp f.eks siste Costume, og finn inspirasjon til en shoppingtur.

Mine heteste tips er skinnstøvletter som går over knærne (UTEN jeans inni, det er veldig OVER). og blyantskjørt med ekstremt høyt liv.

"Veldig over"- det er det latterligeste jeg hører. Folk bør gå i det de har lyst til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Quirky_*
"Veldig over"- det er det latterligeste jeg hører. Folk bør gå i det de har lyst til :)

Uhhm...de færreste går vel bare i "det de har lyst til", uten tanke for hva som er in, på spesifikke mote-arrangementer? For meg ville oppskriften på det perfekte antrekk i et slikt tilfelle vært "Trendy, med en personlig twist", et antrikk man vil legge merke til fordi det er "fashion-forward", med trendy elementer satt sammen på en original måte, uten at resultatet ender opp som direkte eksentrisk.

Jeg sier meg faktisk enig med gjesten som anbefalte skjørt med ekstremt høyt liv og skinnstøvletter til over kneet, men frarådet bukse nedi. Ankelboots med platå og høy stiletthæl er annet alternativ.

Alle bør selvsagt gå med det de har lyst til- og alle bør ha lyst til å gå med det som er kult. :fnise: Av og til er det gøy å virkelig legge arbeid i et antrekk til en spesiell anledning, og være litt mer "moteslave" enn man er til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...