Gå til innhold

støte hardt og fort

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er digg. Jeg kunne godt tenkt meg det litt hardere og fortere. Men mannen kommer etter ca 5 sekunder med duracell-puling, så det blir ikke så mye av det. :fnise:

Skrevet

Liker godt hard og deilig sex.. ELSKER å bli tatt hard og fort bakfra på slutten.. Men rolig sex kan være godt det og.. Men det e ikke favoritten min akkurat.. Men som det e blitt sagt før, alt til sin tid.. Alt kommer ann på humør og dagsform. Men synes det e kjedelig hvis mannen kommer etter 1 minutt liksom.. Får jo ikke bygget opp noe då..

Gjest mannegjest
Skrevet
Det er digg. Jeg kunne godt tenkt meg det litt hardere og fortere. Men mannen kommer etter ca 5 sekunder med duracell-puling, så det blir ikke så mye av det. :fnise:
Det er ikke lett å holde seg når man støter så hardt og fort som det går nei. Derfor passer det best som avslutning siste minuttet når det holder på å gå uansett. Hadde vært digg å kunne holde et helt "normalt" samleie og leke hurtigtog hele veien, men helt der er nok ikke jeg i hvert fall.
Skrevet

Sånn er min og. :jepp:

Sakte kosepuling er fint og intimt det, men det deiligste er å bli tatt litt hardt og brutalt. vi avslutter somregel sånn. Det kan føre til at jeg ligger og venter på slutten for det er da det blir skikkelig godt for meg, så er det over på et øyeblikk. :forvirret:

Gjest Sandbekken
Skrevet

Hardt, fort og dypt.. gjerne litt lugging og klapsing også.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...