Gå til innhold

støte hardt og fort

Fremhevede innlegg

Skrevet

jenta mi er ikke spesielt glad i det, men hvordan er det ellers å bli pult skikkelig hardt? dvs, at man støter så hardt, og fort, man bare klarer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gir meg ingenting og jeg synes det er kjedelig. Det er ikke tempo som gjelder....

Å knulle som duracellkaninen er ikke et kompliment.

Skrevet

Syns det kan være ganske godt noen ganger.

Kommer helt ann på humøret, noen ganger gjør det skikkelig vondt og da sier jeg bare nei, andre ganger ber jeg ham om å bare kjøre på.

Skrevet

Kommer helt ann på. Noen ganger kan det være akkurat det jeg vil ha, men som regel setter jeg pris på et roligere tempo ja.

Skrevet

Det kommer veldig ann på jenta, samboeren elsker at jeg tar henne skikkelig hardt bakfra, hardt og intenst, mens ex-en var det det motsatte som gjaldt...

Skrevet

Jeg liker ikke dette så veldig godt, men alt til sin tid..

Skrevet

Jeg liker det veldig godt, men det varierer fra jente til jente og dag til dag, men personlig foretrekker jeg det hardt og "røft" myyyye oftere enn sakte og "ømt". Men smaken er nok som baken. :)

Skrevet

Helt enig med det som er sagt over. Alt til sin tid. Noen liker å plugge inn en duracell-kanin, mens andre liker at man knapt rører seg så de får brukt musklene skikkelig. Dette er bare noe man må finne ut av etterhvert, enten ved at man sjekker kroppens signaler, eller ved at man snakker om det.

Skrevet

Jeg liker det, men ikke hver eneste gang :) Man merker det vel litt på hvordan ting bygger seg opp om man ønsker det litt røft eller om man er mer keen på øm og rolig sex.

Gjest Alabama
Skrevet
Jeg liker det, men ikke hver eneste gang :) Man merker det vel litt på hvordan ting bygger seg opp om man ønsker det litt røft eller om man er mer keen på øm og rolig sex.

:jepp:

Skrevet

Jeg syntes det er kjempe deilig med hardt og fort til tider, kommer ann på stemmningen.

Skrevet

Som alle andre sier, det er digg men til sin tid. Jeg tror likevel at jeg i hoedvekten av tilfellet foretrekker en hard avsluttning(60/40 kanskje), særlig om jeg er veldig kåt.

Det har nok mye både med personlighet og fysikk å gjøre. Man er jo faktisk bygd sammen forskjellig der nede hvor noen er veldig mye mer følsomme en andre som relvsagt reflekteres i hvor mye stimulering de foretrekker.

Skrevet

Jeg liker det hardt, men ikke så forferdelig fort.

Kan godt kjøre opp tempoet litt når man begynner å nå klimaks, men den dårligste elskeren jeg har hatt kjørte kaninpuling hele tiden og det gjorde bare at jeg aldri fikk bygget opp til orgasme, ble skikkelig sår og følte meg mer som et hjelpemiddel i runkingen hans i stedet for en sexpartner.

Skrevet

jeg liker KUN hardt og fort! rolig, romantisk puling gir meg ingenting....

Skrevet

som de andre sier, alt til sin tid.

Hardt og fort kan være digg på slutten, hardt og sakte kan være superdeilig, variasjon er tingen for min del, alt fra å bare sitte stille med ham inni, jobbe med musklene på ham, til duracel.

Men en som BARE vil kjøre duracel, blir kjedelig for min del.

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Syns det kan være deilig innimellom, hvis man er ordentlig "oppvarma" på forhånd. Hvis man har hatt sex ofte en periode eller nettopp har hatt mensen, er man ofte litt sår og øm, da kan det være ganske vondt. Kommer an på dagsformen, egentlig.

Skrevet

Som de fleste andre her; noen ganger hardt, noen ganger ømt, raskt/langtekkelig, kos/rett på. Alt ettersom dagsform. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...