Gjest Gjest_Jon Are_* Skrevet 13. oktober 2008 #1 Del Skrevet 13. oktober 2008 ja, som dere skjønner er dette et litt intimt og pinlig spørsmål he he... Men har dere "gjort i buksen" noen gang etter at dere ble voksen? Det har jeg vært så uheldig å ha gjort, besvimte en gang og da var det gjort Hva med dere? Med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #2 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvorfor er dette postet på skråblikk og generaliseringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 13. oktober 2008 #3 Del Skrevet 13. oktober 2008 Når man svimer av er det vel egentlig ganske vanlig at blæra tømmes, er det ikke? Det vil jeg ikke si er verken pinlig eller uvanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 13. oktober 2008 #4 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jeg tisset på meg for et par år siden fordi jeg lo så voldsomt, og jeg kom meg verken på do eller ut. Men det må sies at jeg var ganske tissetreng idet jeg begynte å le. Endret 13. oktober 2008 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 13. oktober 2008 #5 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tråden er ryddet. - Nigo (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #6 Del Skrevet 13. oktober 2008 Eh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #7 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ingen som har pisset i sengen når de har vært drita fulle? Hm.. kjenner flere som har innrømt å ha gjort det. Merkelig at så mange her nekter for at det har skjedd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå