Bex Skrevet 13. oktober 2008 #1 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ja, tittelen sier vel det meste. Neste reiseplan nå er London, og der er det jo ikke Sephora. Men har de noen butikker som ligner? Liker å gå rundt i fred of ro å kikke, uten å bli avbrutt av oversminkede selgere, som egentlig er mer forvirrende enn hjelpsomme... Spesielt ute etter Smashbox, MAC og litt sånne merker som ikke er så lett å få tak i her i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 13. oktober 2008 #2 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Joda, det er Sephora i London, de er bare ikke så sentralt plassert. Utenom dette synes jeg faktisk Heathrow er det beste stedet å handle sminke i London, og jeg ble skikkelig begeistret for Terminal 5 da vi fløy derfra i sommer. Men det er kanskje ikke dit/derfra du flyr? Forøvrig kan Liberty være et alternativ - det er en department store, men ikke like masete og overfylt som Selfridges etc, og med betraktelig hyggeligere betjening. De har bl.a. Nars, Stila og Shu Uemura. MAC og Smashbox har jeg ikke sett så mye etter, så der har jeg ikke helt oversikten, dessverre. Edit: Glemte å nevne SpaceNK, de har også en del merker som ikke er å få her til lands, og i stor grad roligere og mindre masete enn de store department store'ene. Endret 13. oktober 2008 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tusen takk! Visste ikke at de hadde butikker der, jeg! Får vurdere å ta turen litt ut fra sentrum også. Og takk for tips om Liberty. Egentlig aldri vært inne der, jeg... Og Space NK skal også testes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 13. oktober 2008 #4 Del Skrevet 13. oktober 2008 Brent Cross (som har en Sephora-butikkene) er et veldig greit kjøpesenter hvis du skal ut på tur, men litt kronglete å komme seg til uten bil. Det er slett ikke umulig, men det er et lite stykke å gå fra tube-stasjonen, hvis jeg ikke husker helt feil. Men så er det også en del år siden jeg prøvde å ta tuben dit, mulig det har blitt greiere nå. Du finner de fleste store kjedene der, og med mindre du er der midt på dagen på lørdag eller midt i førjulsrushet, er det såpass stort at det oppleves som ganske rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå