Gå til innhold

Blokke ut støvletter to ganger?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et par støvletter i fjor, men de var litt trange. Jeg fikk dem blokket ut, og det hjalp litt, men ikke mye. Må fremdeles ta skikkelig hardt i, og må ta et tau gjennom glidelåsdingsen man drar i for å få nok kraft (haha, bra formulert...). Skulle prøve støvlettene igjen nå, og får ikke opp glidelåsen i det hele tatt. Går det an å blokke dem ut en gang til og se om det hjelper? Eller risikerer jeg å ødelegge dem totalt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Jeg vet ikke hva blokking er, men jeg ville no ikke tro du ville ødelegge de vis du viet de mer ut..

Jeg har det problemet med at jeg ALDRI finner støvletter som passer meg rundt leggen. Jeg er alt for tynn :( Er på jakt etter støvletter som er små rundt leggen, noen som vet om noen butikker i Bergen?

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går ofte fint og blokke støvlettene 2 ganger, det kommer selvfølgelig ann på hvor mye du har blokket før, og hvor mye du skal blokke denne gangen... Skomakere har som regel peiling, og ser faresignalene før det skjer noe galt... bare vær obs på att om du blokker for mye, så går jo det fort utover det estetiske på støvlettene :)

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...