Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #1 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg kjøpte et par støvletter i fjor, men de var litt trange. Jeg fikk dem blokket ut, og det hjalp litt, men ikke mye. Må fremdeles ta skikkelig hardt i, og må ta et tau gjennom glidelåsdingsen man drar i for å få nok kraft (haha, bra formulert...). Skulle prøve støvlettene igjen nå, og får ikke opp glidelåsen i det hele tatt. Går det an å blokke dem ut en gang til og se om det hjelper? Eller risikerer jeg å ødelegge dem totalt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 13. oktober 2008 #2 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jeg vet ikke hva blokking er, men jeg ville no ikke tro du ville ødelegge de vis du viet de mer ut.. Jeg har det problemet med at jeg ALDRI finner støvletter som passer meg rundt leggen. Jeg er alt for tynn Er på jakt etter støvletter som er små rundt leggen, noen som vet om noen butikker i Bergen? Endret 14. oktober 2008 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidemand Skrevet 14. oktober 2008 #3 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Ja, det går ofte fint og blokke støvlettene 2 ganger, det kommer selvfølgelig ann på hvor mye du har blokket før, og hvor mye du skal blokke denne gangen... Skomakere har som regel peiling, og ser faresignalene før det skjer noe galt... bare vær obs på att om du blokker for mye, så går jo det fort utover det estetiske på støvlettene Endret 14. oktober 2008 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #4 Del Skrevet 14. oktober 2008 Der hvor skoene er laget er sikkert kvinner spedere i benbygningen, nordmenn flest er litt grove sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. oktober 2008 #5 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tråden ryddet. Reglene. Arwen (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå