Gjest Karina, Oslo Skrevet 11. oktober 2008 #1 Del Skrevet 11. oktober 2008 De på jobben vil gjerne at jeg finner meg en mann snart. Flere av mennene på jobb sier at de har single kamerater og at de vil finne en date til meg. Det er jo flott...men hva synes dere, er det vanlig at kollegene finner dates til single kvinner på jobb?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 11. oktober 2008 #2 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hehe, dette har jeg opplevd, sånn ca.. han ene på jobb spørr ofte om jeg ikke har fått meg type! Og sier f.eks "hadde sønnen min bare vært litt yngre og ikke vært gift" osv Synes det bare er arti jeg. men, jeg skjønner det ikke, virker som damer må ha mann! Overhørte han spurte en annen kollega av meg (samme alder som meg) om han hadde dame, han svarte 'nei' og da svarte han med "kanskje bra, så kan du utnytte tia som ung vettu..hehe' Spurte meg et par dager senere, jeg svarte at jeg var singel, og svaret jeg da fikk var. "åh, er du kresen XXX?" :hoho: Damer skal tydeligvis være opptatte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Karina_* Skrevet 11. oktober 2008 #3 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja, og det var til og med en som sa "hvis du liker menn da" (!) Ja, liker menn ja. Men jeg kan ikke noe for at jeg ikke får kjæreste, jeg jobber mye:nettdating er ikke min stil, kontaktannonsering er fullstendig utelukket. Det er kun dating gjennom venner, bekjente og kolleger som duger, eller møte en mann på en fest eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #4 Del Skrevet 11. oktober 2008 Flere her som får høre det ja. Var en jeg jobbet med som skulle fine en date til meg. Men han har enda ikke gjort det... Tydligvis mange som mener at vi damer skal ha en mann, og ikke kan skjønne at man kan ha det fint uten. Som missLady her, har jeg og fått kommentarer om minne kollegas sønner... Må si jeg egentlig bare ser det komiske i dette. En gikk faktisk så langt en gang, i sin bekynring for mitt manglende sexliv. Som å foreslå at jeg fikk meg en elsker, og gjerne en gift en, for de bød jo ikke på komplikasjoner... Men den beste, var han som sa "det kommer nok en gang, men ikke forhast deg!". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #5 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har man ikke lov til å ikke ha lyst på en kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Karina_* Skrevet 12. oktober 2008 #6 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har man ikke lov til å ikke ha lyst på en kjæreste? Jo, selvsagt. Jeg vil jo ha det, og det på jobben vet om det. Så det er vel derfor de prøver å "hjelpe". Bare hyggelig det, men også litt rart! Det er helt legitimt å ville ha en kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå