Gå til innhold

Han skal flytte

*M*

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gått å vært hodestupsforelsket i nesten et halvt år og idag forteller han meg at han skal flytte for å gå på skole. Jeg er så utrolig deppa fordi jeg kommer til å savne han noe helt sinnsykt og vet at vi ikke kommer til å ha samme kontakten som før.

:roll:

Men hva er det de sier, ingen gutt er verdt å gråte for??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har skoleplass og bosted her, jeg ville heller ikke flyttet fra alle vennene mine for å følge etter en person som jeg ikke VET jeg om jeg har en fremtid med. Det ville vært å ofret for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo opp til deg å avgjøre. Innimellom lønner det seg å følge drømmene. Virkeligheten kommer man alltids tilbake til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolphina

Du har rett, ingen gutt er verdt å gråte over!

Lev livet mens han er borte som om du ikke har møtt han, kanskje blir det dere når han kommer hjem? :hjerte:

Gå hvertfall ikke å vent på han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bare jeg trenger en dag å komme over sjokket på. Dette kom så vanvittig brått på, siden han ikke trodde han skulle få skoleplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that! Ex'n dro på skole i USA. Funka bra i 1,5 år, så plutselig døde alt fra min side. Avstandsforhold kan funke, men da må man jobbe for det!!

Lykke til i allfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære hadde avstandsforhold i ca. 6 år pga. studier og jobb før vi flyttet sammen. Og nå er vi gift! Avstandsforhold kan fungere helt fint hvis man er villig til å jobbe for det - og det er jo ikke tvil om at det er ekstra stas når en da endelig kan være sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...